facebook'a ekle facebook'a ekle twitter'a ekle myspace'e ekle friendfeed'e ekle google bookmark'a ekle msn ekle rss abone ol

14 Blades – 14 Kılıç Gam yee wai (Türkçe Dublaj) İzle |



Film yükleniyor, lüfen bekleyiniz..
reklamı geçmek için tıklayın



"14 Blades – 14 Kılıç Gam yee wai (Türkçe Dublaj) İzle" için 29 yorum yapılmış (Sizde görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.)

  1. soner soner Mart 15th, 2011 saat 02:57

    güzel film güzel, donnie yen yine güzel iş cıkartmış

  2. tolga_d tolga_d Mart 20th, 2011 saat 04:01

    part 4-5-6 yok oraya kadar iyiydi

  3. Bilgin Bilgin Mart 20th, 2011 saat 04:11

    Sayfayı yenileyin acılacak..

  4. Oğuz Oğuz Nisan 17th, 2011 saat 23:04

    GercekTen super.. ßı FıLmmm :( muTLu SoN.. ßıraz hazın olsa’da quzeLdı.. eLLerınıze saqlıq..Cok quzeL ıs Cıkarmıssınız.. ßunu PaYlasarak. Tşkler…

  5. çakıcı çakıcı Haziran 17th, 2011 saat 03:31

    bu kadar harıka bır fılm izlemeyeli yıllar oldu hiç sorunsuz ilk kez burada izledim helal olsun

  6. aşikar aşikar Haziran 18th, 2011 saat 15:04

    gerçekten guzel film emegı gecen her kese teş.. sıte cok guzel . basarılarınızın devamını dılerım..

  7. gestapo gestapo Haziran 27th, 2011 saat 14:38

    Film uçmuş.

  8. zafer zafer Ağustos 10th, 2011 saat 04:08

    Çok Gzl Bir Film

  9. muhammet muhammet Ağustos 11th, 2011 saat 21:46

    fiLm cok qüzeL Donnie yen oLunca baska ;)

  10. Alper Alper Eylül 10th, 2011 saat 18:32

    güzel bir film mutlaka izleyin ayrı bir zevk atmıs donnie yen

  11. hasan hasan Eylül 19th, 2011 saat 01:28

    ben bu kadar güzel bir film izlemedim gerçekten süper

  12. TanerSecgun TanerSecgun Ekim 29th, 2011 saat 16:48

    emeginize saglik çok güzel bir film

  13. murat murat Kasım 11th, 2011 saat 15:42

    bu ne yaa çizgi film gibi uçan uçanaaa zaten bu çinliler ancak böyle uçan filmler yapar başka bişy yok hiç begenmedim çok dandik bi film artı buna süper diyenler sanrım 0-10 yaş arası olmalı ancak onların dikkatini çeker ben de o yorumlara kanıp açtım ama daha 1. partın ortalarn da nefret ettm . şaka gibi film . bide yetmezmiş gibi bu aralar jet lee gibi oyuncu bile bu saçma filmlerde yer almaya başladı . en çok begendigm oyuncu bi anda gözümde fıssssss oldu . yazık ya gerçekten yazık . nys admn emek için tşkr

  14. mrt mrt Kasım 14th, 2011 saat 01:51

    ironman yada x-men gibi dünya capında yer tutmamış olasada film izlenicek kadar güzel sürekleyici eğer jumper x-men ı m legent titanların savası gibi filmleri izlediyseniz ve biraz beni dinlerseniz ictenlikle izleyin gayet hoş ve tutkulu bi film sonuçta emek harçanan her sey güzeldir..

  15. Çolak Çolak Kasım 15th, 2011 saat 14:17

    Bilgin siteye güzel bi format at Şoyle yani kategorilerin arasında booksorler olcak onların icindede jackie chan jetli jason statham danien yen will smith kategorileri olcak buylelikle Aradıgımız filmleri kısaca buluruz !!!

  16. Ilker Ilker Kasım 27th, 2011 saat 01:09

    Film muhtesem :) Biraz Kayip Kahramana benziyor … Ikisinin de sonu huzunlu :( Ama her ikiside muhtesemdi mutlaka izleyin agziniz acik kalacak :D Emegi gecen herkese Tsk …

  17. omer omer Aralık 21st, 2011 saat 23:41

    abi film süperde sonu hep hüzünlü aynı kayıp kahraman gibi :(

  18. feyyaz feyyaz Ocak 17th, 2012 saat 19:19

    harika bi film arkadasşalr bu adam süper ya ipman da da bu oynuodu farkettıysenız

  19. Recep Recep Ocak 23rd, 2012 saat 23:00

    Gercekten Filimde Güzel Sitede Güzel

  20. bekir bekir Şubat 8th, 2012 saat 19:43

    sıkılmadan izlenileze bir filim izlemenizi tavsiye ederim

  21. seedatt seedatt Şubat 12th, 2012 saat 12:00

    güzel film tavsiye ederim..

  22. mehmet mehmet Mart 28th, 2012 saat 13:27

    şahane bı fılm tebrıkler ….çok guzeldı

  23. özbek özbek Nisan 14th, 2012 saat 04:02

    bir filmdede uçmayın be

  24. settar settar Nisan 23rd, 2012 saat 22:29

    güzelll

  25. doğan doğan Nisan 27th, 2012 saat 20:54

    güzel film.izlenir.hazi sonlar hoşuma gitmesede hoş olmuş

  26. Muhammed Muhammed Haziran 12th, 2012 saat 13:46

    Adamlar harbi film yapmıs yaa seyir zevki vardı valla

  27. Ersin Ersin Haziran 20th, 2012 saat 00:31

    muhteşem filmdi sıkılmadan izledim..

  28. tanju0101 tanju0101 Kasım 8th, 2012 saat 20:35

    super bir flmm elıne saglıkk

  29. ercan ercan Nisan 22nd, 2014 saat 13:54

    film muhteşemdi teşekkür ederim.

Türkçe imla kurallarına uymadığınız taktirde yorumunuz kesinlikle onaylanmayacaktır.