facebook'a ekle facebook'a ekle twitter'a ekle myspace'e ekle friendfeed'e ekle google bookmark'a ekle msn ekle rss abone ol

28 Hafta Sonra – 28 Weeks Later 2007 Türkçe Dublaj izle |



Film yükleniyor, lüfen bekleyiniz..
reklamı geçmek için tıklayın



"28 Hafta Sonra – 28 Weeks Later 2007 Türkçe Dublaj izle" için 128 yorum yapılmış (Sizde görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.)

Sayfalar: « 1 2 [3] Hepsini Göster

  1. Ferda Ferda Haziran 27th, 2014 saat 11:46

    Zombi filmlerini çok severim :D macera,akisyon tam bana göre :D izlemedim ama yorumlara bakılırsa güzel diye düşünüyorum haydi bakalım hayırlısı :D :D :p

  2. Mert Mert Haziran 27th, 2014 saat 19:48

    Film mükemmel gayet güzel akıcı bir senaryo güzel kadro izlenebilir ..

  3. Nina Nina Haziran 29th, 2014 saat 23:16

    İlk filme yorum yapışım sanırım,genellikle film izlerken ilk konusundan önce yorumlara bakarım film hakkında kim ne düşünmüş diye.Gerçekten filmleri anlamayan,bir de anlamayıp yorum yapan insanlar çok malesef.Bundan önce The Host filmini yorumlarından dolayı izlememiştim ancak izleyince çok beğendiğimi söyleyebilirim.Tabi ki zevk meselesi ben genelde kanlı dehşetli filmleri çok severim olay örgüsü güzelse,ancak bu filmde olay biraz sönük kalmış,Yani ben filmin afişinden kızla kardeşi değişik birşey yapar diye düşündüm ama anca kaçışıp durdular filmin sonu malum,yani sıkıldım biraz ama yine de emeğe sağlık

  4. zafer zafer Temmuz 1st, 2014 saat 16:49

    Film güzel ama sonu çok saçma ama izlenir

  5. kamran kamran Temmuz 3rd, 2014 saat 19:37

    cok guzel bi film

  6. tg tg Temmuz 5th, 2014 saat 18:23

    Bilgin merhaba,Film ve paylaşımların çok iyi tebrikler ve başarılar.

    Film türünün en iyilerinden diyebilirim,Korku , gerilim ve zombi severler için biçilmiş kaftan.

  7. Ahmet Ahmet Temmuz 8th, 2014 saat 19:39

    çift kelimeyle yorumlamak gerekirse zaman kaybı

  8. deniz deniz Temmuz 9th, 2014 saat 19:44

    mübarek hulk gibi birşey filmin başında 1 zombi duvarı yıktı

  9. Anıl ( 24 ) Anıl ( 24 ) Temmuz 10th, 2014 saat 21:39

    Yorumlar saçmalık 2 yıl önce izledim güzel film giriyim bir yorum atayım dedim izleyin seveceksiniz .

  10. onur onur Temmuz 10th, 2014 saat 23:10

    film harika zombie hulk tek başına duvar yıktı

  11. mert mert Temmuz 13th, 2014 saat 16:47

    film cok güzel sarıyor izleyin yorumlara bakmayın zaten o yorumu yapan kişiler tüm filmlere aynı yorumu atıyor filmi izledikten sonra zaman kaybı diyor :) film cok güzel

  12. mert mert Temmuz 15th, 2014 saat 14:10

    bu kadar sağlam kadroda efektler ve ses kalitesinde senoryoda böylesine saçmalıklar yapılsın gerçekten inanılmaz, hadi kamp içinde vur emri anlaşılır kamp dışında gayet bilinçli olan araç ittiren bir askeri başka bir askerin yakması, seyir halindeki araca ateş açılması araç kullanan zombi düşüncesimi :D, kızılötesi dürbün kullanan kadın askerin çocukları arkasına alıp yürütmesi gerekirken önünden saçma bi düzende yürütmesi, öldürülürken dipçikle kafasına vurulması sırasında dürbünün kadını göstermesi zombiye dönüşen babanın 1. mıntıkadan kaçıp o kadar yol katedip gelmesi falan ayrı bi saçmalık olmuş,
    lan canım sıkıldı bi zombi bakim diyorsanız izlenirde mantık kurgu göremeyince kızıyorsanız hiç tavsiye etmem…

  13. oğuz oğuz Temmuz 17th, 2014 saat 05:19

    çok yanlış bı karakder secılmıs o baba hıc yakıstıramadım

  14. emir emir Temmuz 18th, 2014 saat 17:57

    İlginizi Cekiceğinden suphem yok

  15. Film Gurmesi Film Gurmesi Temmuz 23rd, 2014 saat 02:01

    çok güzel bir film sayılmaz ama yineden izlenilebilir söylemeden geçemiycem özellikle sonu çok kötü.

  16. Taha Taha Temmuz 27th, 2014 saat 18:12

    Ben de Korku Filmlerini çok severim ama bu film başka bir hava atıyor sanki aniden bir kişi mezarından çıkıp sizi yiyecek gibi.

  17. achelia achelia Ağustos 7th, 2014 saat 07:49

    cok sinir bozucu bir film ama yinede sevdim

  18. Muhterem Altın Muhterem Altın Ağustos 10th, 2014 saat 14:18

    Film sürükleyici olmuş.
    Çok beğendim başından da sonundan da anlam çıkartabiliyoruz
    zombilerden kurtuluş yok =)

  19. ışılay ışılay Ağustos 11th, 2014 saat 14:50

    10 yasımdayım bu filmi bastan sona izledim

  20. Santi Santi Ağustos 13th, 2014 saat 05:41

    film guzel de yalnız o baba nasıl ya her yerde cıkıyor zombiler akıllı olmaz ama akıllı zombi baba:)

  21. orhan orhan Ağustos 15th, 2014 saat 01:34

    guzel bi filmdi sonunu anlayamadim acikcasi

  22. Kerem Ulubaba Kerem Ulubaba Ağustos 24th, 2014 saat 06:02

    Gerçekten filmi çok beğendim eleştirenleri kınıyorum.Filmi sabaha karşı 5:30 civarı hava aydınlanırken izledim son partında gidip içerden muştamı yanıma aldım gerçketen çok etkileyiciydi.Bana büyük bi tecrübe kattığını düşünüyorum.Daha iyisi çıkana kadar 10/9 veriyorum.

  23. filmci filmci Ağustos 26th, 2014 saat 16:19

    filmin sonunu anlamayanlar için söylüyorum filmin sonunda zombilerin ilerisinde eyfel kulesi var filmin ortalarında londradada yaşam olduğunu söylüyorlardı yani zombiler londrayıda biribirine katacak anlamında son sahne

  24. semih berki semih berki Ağustos 31st, 2014 saat 01:26

    Gençler bence film son sahnesine kadar çok iyiydi ama son sahne sadece son sahne olmamış. İzlemenizi çok çok tavsiye ederim .

  25. berkcan berkcan Eylül 12th, 2014 saat 05:11

    film güzeldi taki bitcegi zaman sacma bitti ikisi falan cıkcak herhalde ama cıksada pek iyi olmaz gibi sonunu güzel yapsalarmış bu sene izledigim en iyi filmler arasında olucaktı :( izleyecek arkadaşlar güzel izleyin bence

  26. JusT1ce JusT1ce Eylül 12th, 2014 saat 13:22

    cok guzel bir film teşekkurler admin

  27. Filmcikız Filmcikız Eylül 14th, 2014 saat 13:13

    Arkadaslar film cok güzel zombi filmlerine walking dead el basladım izleyinnn …

  28. nslca nslca Eylül 22nd, 2014 saat 23:29

    “filmci” eyfel kulesi fransada

Türkçe imla kurallarına uymadığınız taktirde yorumunuz kesinlikle onaylanmayacaktır.