facebook'a ekle facebook'a ekle twitter'a ekle myspace'e ekle friendfeed'e ekle google bookmark'a ekle msn ekle rss abone ol

Acımasız Tanrı & Carnage 2011 Türkçe Dublaj izle |



Film yükleniyor, lüfen bekleyiniz..
reklamı geçmek için tıklayın



"Acımasız Tanrı & Carnage 2011 Türkçe Dublaj izle" için 31 yorum yapılmış (Sizde görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.)

  1. Halil Halil Mayıs 5th, 2012 saat 13:53

    filmi daha önce izlemiştim film güzel bilgin kardeşim senide tercihlerindne dolayı tebrik ediyorum çok iyi filimler yayınlıyorsun başarıların devamını dilerim

  2. RAMÖZ RAMÖZ Mayıs 5th, 2012 saat 15:27

    Zamanını boşa harcamak isteyenler için kaçırılmayacak bir film.dört kişinin oynadığı beşinci kişinin oynamadığı çok kötü bir film.seyrederken çok sıkıldım

  3. murat murat Mayıs 5th, 2012 saat 15:40

    bence muhteşem bi film aksiyon yok ama komik.

  4. dela dela Mayıs 5th, 2012 saat 16:43

    çok saçma aynı yerde geçiyor ilk defa böyle film izledim.Kesinlikle tavsiyem değil.

  5. ayten ayten Mayıs 5th, 2012 saat 17:25

    film bir evde başlıyor ve bitiyor…saçmalık.tartışıyor birbirlerinin üzerine kusuyor ve içiyorlar.film bundan ibaret hala izlemek isteyen varsa buyursun.

  6. freesun freesun Mayıs 5th, 2012 saat 23:40

    KARAKTERLER HARİKA!!!… EVLİLİK KURUMUNUN YOZLAŞMASINDA, YETERİNCE ÖZGÜR SORGUYA MÜSAİT!!!… İNSANOĞLUNUN KENDİNİ HAPSETTİĞİ TOPLUMSAL MAPHUSHANEDE; ÖZGÜR SORGUDAN UZAK, ÖZ-BEN SORGUDAN UZAK NASILDA DEBELENDİĞİNİ HİCİVLE SERGİLEM VAR FİLMDE!!!… HER REPLİKTE, AYRI BİR SOSYO-PSİKOLOJİK SORGU HAL-İ HAZIRDA!!!… TEŞEKKÜRLER… SEVGİLİ BİLGİN… EMEĞİNİZE, YÜREĞİNİZE SAĞLIK!!!… ÖZGÜR İNSAN… ÖZGÜR TOPLUM… ÖZGÜR DOĞA… ÖZGÜR YAŞAM UMUDUNDA… YÜREKTEN… YÜREĞE… SEVGİYLE…

  7. Mustafa16 Mustafa16 Mayıs 6th, 2012 saat 01:37

    ya arkadaşlar şu yorumlarda çok acımasızsınız telefon kulübesi filmide kulübede başlıyor kulübede bitiyor ama süper bir film aksiyon yok diye film beğenilmez mi?sizin yorumlardan sonra filme bakmıyorum.böyle yapmayın bilginede yazık bi teşekkür edin.Edin ki onunda canını sıkmayın bari.

  8. adamınbiri adamınbiri Mayıs 6th, 2012 saat 03:22

    Kendi dalında oldukça güzel bir film,izlenir yani…..

  9. berq berq Mayıs 6th, 2012 saat 04:15

    Tüm film bir evde 4 kişi arasında konuşarak geciyor. Zaman kaybı

  10. kapptan kapptan Mayıs 6th, 2012 saat 10:57

    10/5. Bugün iyi günümdeyim:))

  11. murat murat Mayıs 6th, 2012 saat 11:06

    öncelikle bu çocuk filmi değil. şehirde yaşayan evli ve çocuk sahibi insanların anlayabileceği tarzda….

  12. Eylem Eylem Mayıs 6th, 2012 saat 12:09

    Film boyunca 4 kişi bir oda içerisinde konuşup duruyor. Tam bir vakit kaybı. Çok sıkıcı.

  13. Erdal Saatcioğlu Erdal Saatcioğlu Mayıs 6th, 2012 saat 12:46

    Konulu film seyretmek isteyenler için mükemmel

  14. rabia rabia Mayıs 6th, 2012 saat 13:25

    filmin zaten ismi saçma film heralde saçma olur

  15. rabia rabia Mayıs 6th, 2012 saat 13:29

    bilgine teşekkürler ama mustafa kardeş herkesin tarzı kendinedir beğenenler olur beğenmeyenler olur herkes yorum yapmacakmı?

  16. sebo sebo Mayıs 6th, 2012 saat 14:37

    benim anlamadığım filmin ismi ile içeriği tamamen alakasız. Ayrıca çok berbat bir film

  17. rabia rabia Mayıs 6th, 2012 saat 15:23

    katılıyorum sebo

  18. bd bd Mayıs 6th, 2012 saat 22:43

    KÖTÜ

  19. ahmet ahmet Mayıs 7th, 2012 saat 13:28

    alışılagelmişin dışında bir film.. doğru bir evin içinde ve 4 karakterden oluşuyor ama benim çok hoşuma gitti… farklı bir film gerçekten, tavsiye ederim…
    üstteki olumsuz yorumlara aldırmayın… onlar filmden ne anlar :)

  20. Kerem Kerem Mayıs 7th, 2012 saat 14:46

    Ne kötü, ne de iyi bir film. Konusu ve senaryosu gereği aynı mekanda geçiyor ama, ben izlediğime pişman olmadım. Ama kusma sahnesi iğrençti. Fakat, benim bakış açımdan fena bir film değildi. Her filmden de aksiyon beklemeyin bir zahmet. Gerçi aksiyon olarak kusma sahnesi koymuşlardı. :)

  21. bburakk bburakk Mayıs 8th, 2012 saat 21:44

    filmin isminden gıcık kaptım, hem dediği gibi acımasız olsaydı, o filme o ismi koyduğunda gıdığını severdi o ismi koyanın :), bilgin sen de biraz daha seçici ol be kardeş.

  22. aytaç aytaç Mayıs 9th, 2012 saat 14:11

    selam bilgin bende film sitesi sahibiyim sen filmleri yüklüyorsun ya, ben senden indirip kendi siteme yüklüyorum film aramakla uğraşmıyorum sende neyse bizdede o 5 dakkamı alıyor senin için sorun olurmu site kurulduğundan beri senden geçiniyorum valla ;) teşekkürler canım senin sayende benim site ayda ortalama 10 bin ziyaretci geliyor saol

  23. bilgin bilgin Mayıs 9th, 2012 saat 15:08

    @aytaç Sorun yok keyfine bak ;)

  24. fatal fatal Mayıs 9th, 2012 saat 16:00

    helal olsun bilgin sana sayende garibanlarda faydalanıyor böyle işte aynayışınada hayran kaldım valla tşk ler :)

  25. birol birol Mayıs 9th, 2012 saat 18:08

    her zman film izlemeye girmiyorum ama her girdiğimde yok ya kafama göre filk yok dedirtmedi artık her kim bakıyosa bu işlere teşekkür edeyim dedim kolay gelsin ….

  26. ketalar ketalar Mayıs 17th, 2012 saat 03:24

    usta oyuncuların mükemmel performanslarını sergiledikleri harükülade tiyatral bir film.ne zaman başladı ve ne zaman bitti farkedemedim bile.

  27. mine mine Mayıs 26th, 2012 saat 23:45

    bu nasıl bir film sakın izlemeyinnn zaman kaybııııı

  28. yigit yigit Mayıs 27th, 2012 saat 13:05

    bu filmi, olgun yaşta ebeveyin olmayanlar izlemesin, sıkılırlar. olgun yaşta ebeveyin olanlar ise mutlaka izlesin. o yaş ve pozisyonda olanların durumunu çok güzel anlatıyor.

  29. Fırat Fırat Mayıs 27th, 2012 saat 23:23

    Bu Filmin Yapımcılarına Nasıl Ulaşabilirim, Sanırım Bütce Konusunda Çok Sıkıntılılar. Biraz Birikmiş Param Var, kumbarada, bundan sonraki Filmleri İçin Maddi Yardımda Bulanmak İstiyorum..!

  30. Keserdöner Keserdöner Temmuz 7th, 2012 saat 15:31

    biraz erotizm atalarmış olurmuş

  31. deniz deniz Temmuz 10th, 2012 saat 17:46

    kesinlikle saçma sapan bir film . vakit kaybı.

Türkçe imla kurallarına uymadığınız taktirde yorumunuz kesinlikle onaylanmayacaktır.