facebook'a ekle facebook'a ekle twitter'a ekle myspace'e ekle friendfeed'e ekle google bookmark'a ekle msn ekle rss abone ol

Altın Yumruk – Drunken Master Türkçe Dublaj izle |



Film yükleniyor, lüfen bekleyiniz..
reklamı geçmek için tıklayın



"Altın Yumruk – Drunken Master Türkçe Dublaj izle" için 33 yorum yapılmış (Sizde görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.)

  1. Onur Onur Mart 3rd, 2013 saat 11:09

    Altın Yumruk 2’sinide bekliyoruz admin

  2. hasan hasan Mart 3rd, 2013 saat 12:18

    film gayet güzel izlemenizi tavsiye ederim..!

  3. can can Mart 3rd, 2013 saat 13:04

    çok mükemmel admin tskler

  4. burak burak Mart 3rd, 2013 saat 16:49

    Çok Güzel

  5. barıs barıs Mart 3rd, 2013 saat 16:50

    ben oyle kotu yorum yapanlardan değilim filmlere ama bu film biraz kalitesiz yani bos vaktınız varsa ızleyın yoksa bu filme zaman ayırmayın

  6. KuMPaS KuMPaS Mart 3rd, 2013 saat 17:26

    Eski ve çok güzel bir film izlemeyenler mutlaka izleyin derim. Beğeneceksiniz. :=)

  7. MÖRDOK MÖRDOK Mart 3rd, 2013 saat 19:30

    Muhteşem Ötesi Kavgadan Ziyade Komedi İzlenilmesi Gerekilen Bir Film …

  8. ramazan ramazan Mart 3rd, 2013 saat 19:59

    süper bir film gülmekten koptum

  9. 7lapok 7lapok Mart 3rd, 2013 saat 21:13

    Bu Film Çok guzel bi Karete filmi tavsiyem izleyin. İyi seyirler.

  10. ismail ismail Mart 3rd, 2013 saat 22:27

    eski filmleri özlemişim tşekkür

  11. firtina firtina Mart 3rd, 2013 saat 22:56

    başları cok sıkıcı ama son partı idare eder.cok daha iyi kungfu filmleri var . bu biraz vasat.10/5

  12. Koni Koni Mart 3rd, 2013 saat 23:16

    film super tavsiye ederim harika

  13. paul paul Mart 3rd, 2013 saat 23:25

    kalitesiz diyen var ama film eski çocukluğumuzda bile var çok izlerdim bu filmi bence eski filmlere göre daha kaliteli kalitesiz diyenlerde eski günleri yaşamamış Jackie Chan bütün filmleri güzel izlenir emeğine sağlık

  14. KAHRAMAN KAYA KAHRAMAN KAYA Mart 4th, 2013 saat 00:19

    bu filmin adı KÜÇÜK DEV ADAM yani betamaxın üstünde o yazardı.kalitesiz diyen arkadaşları esefle kınıyorum.şimdi her seye ulasmak kolay bunu bulmak kolaymıydı seksenlerde.ALTIN YUMRUKta van dame kotu adam.buruculenin hayaleti bir cocugu egıtıyor.

  15. RealPlayer RealPlayer Mart 4th, 2013 saat 01:42

    Bu film açık hava sinamaları, VHS videolar zamanından kalma ve 35 sene öncesinin ( 1978 yapımı ). Bu tarz Film türünü sevenler için güzel bir film. Jackie Chan’ in eski filmlerinin hemen hemen hepsi hem kung fu’ ya özendirir hemde güldürürdü.

    Yönetmen: Woo-ping Yuen
    Yıl: 1978
    Tür : Aksiyon, Komedi

  16. Hassan Hassan Mart 5th, 2013 saat 10:51

    Ya normalde filmlere kötü demem ama hani nasıl diyim harbi zaman kaybı youtube’deki dövüs sahneleri gibi saçma siz nasıl düşünüyosunuz bilemem bunun yerine Gerçeğe Çağrı yada Dizi olarak The walking dead ‘ı izleyin ben kaçırmıyorum !!

  17. hasan hasan Mart 5th, 2013 saat 18:07

    film zaten 1970 yillarin filmi 2013 geliyor buraya :D ama iyi film

  18. emre emre Mart 5th, 2013 saat 19:21

    Sıkılmadan izledim gerçekten dövüş sahneleri ve senaryo çok güzel

  19. salih roman salih roman Mart 5th, 2013 saat 21:09

    bilgin bu filmin 2 sini de yükle izleyeyelim sana zahmet eyvallah sağol bilgin güzeldi film :D

  20. kürşat kürşat Mart 6th, 2013 saat 14:55

    Gerçekden izlerken hiç sıkılmayacagınız bir film

  21. harun harun Mart 7th, 2013 saat 06:22

    izlemeye değer bir film

  22. serhat serhat Mart 7th, 2013 saat 21:53

    sarhoş usta yı nasıl olduda altın yumruk diye çevirdiniz anlamadım hemde konusu sarhoş yumruğu tekni olan bir filmi

  23. fatihinfedaisi fatihinfedaisi Mart 9th, 2013 saat 09:08

    Hasan sen ucubelerini izlemeye devam et olurmu kardeşim.Sana fikrini soran olmadııı.

  24. Taha Taha Mart 9th, 2013 saat 09:19

    güzel film arkadaşlar izleminizi tavsiye ederim

  25. murat1415 murat1415 Mart 10th, 2013 saat 23:01

    üstad jackie chan

  26. beratoguz beratoguz Mart 10th, 2013 saat 23:06

    jackie hiç yakıştıramadım sana

  27. Süleyman Süleyman Mart 12th, 2013 saat 05:13

    Mükemmel bir film.

  28. mehmetkaan yiğitbaşı mehmetkaan yiğitbaşı Mart 12th, 2013 saat 19:12

    çok güzel

  29. furkan furkan Mart 16th, 2013 saat 13:29

    güzel ve eski bide kalitesiz ama film güzeldi

  30. murat murat Mart 25th, 2013 saat 02:59

    admim öncelikle paylaşımlar için teşekkür ederim… Ama bu filmin ismi Sarhoş Usta :))

  31. Furkan.K Furkan.K Mart 26th, 2013 saat 03:15

    Tek Kelime İle Muhteşem… Bu Arada Bilgin Abi Kimya

  32. g_ozen g_ozen Mart 29th, 2013 saat 05:18

    hahhahahha :D ilk bölümde kadından bir araba dayak yiyor :D:D koptum

  33. ibrahim ibrahim Aralık 4th, 2013 saat 23:18

    murat bilgiçlik yapma hangi filmin ingilizce adı ile türkçe adı aynı ? hoş ingilizce bilmediğin ortada tüm dünya da bu film altın yumruk diye biliniyor

Türkçe imla kurallarına uymadığınız taktirde yorumunuz kesinlikle onaylanmayacaktır.