facebook'a ekle facebook'a ekle twitter'a ekle myspace'e ekle friendfeed'e ekle google bookmark'a ekle msn ekle rss abone ol

Araf Yerli Film izle |



Film yükleniyor, lüfen bekleyiniz..
reklamı geçmek için tıklayın



"Araf Yerli Film izle" için 15 yorum yapılmış (Sizde görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.)

  1. Onur Günaydın Onur Günaydın Temmuz 6th, 2011 saat 19:47

    Admin helal olsun süpersiniz sorunu çözmüşsünüz süper bir film saolun

  2. yasmin yasmin Temmuz 14th, 2011 saat 02:31

    Film tam ekran olmuyor, bu ikinci kez yazışım,yorum için araya’bende ikinci izleyeniimm’gibi boş ilgisiz cümleciklerde katmam gerekiyor mu araya? böyle dikkate alınacaksa yaparız peki…

  3. Bilgin Bilgin Temmuz 14th, 2011 saat 03:38

    yasemin film eksi ve dvd si zor bulunur ve bulunsa bile tatildeyim yorumunu onaylasam da değişen bişi olmayacak. Dvd sini arıyayım tatilden sonra ama unuturum :) Napıyım ben şimdi

  4. yasmin yasmin Temmuz 15th, 2011 saat 03:06

    :D eşref saatime geldi,şikayetler dikkate alınmıyor sandım o yüzden kızmıştım :)

  5. halil halil Kasım 30th, 2011 saat 04:20

    film tam ekran olmuyor çok saçma bir site ben bir hata yaptım bu sitede film izlemeye kalktım arkadaşlar sakın siz aynı hataya düşmeyin

  6. Mustafa Mustafa Aralık 24th, 2011 saat 20:06

    @halil kendi fikirlerini kendine sakla. Bu siteden daha güzel bir site yoktur.(Bilgin’e çok teşekkürler.) Arkadaşlar bu site yorumlarada bakıldığında çok iyi bir site olduğunu gösterir.Buradan daha kaliteli bir yer bulamazsınız arkadaşlar.

  7. recep recep Ocak 5th, 2012 saat 01:47

    süper bir film izlemeye deger

  8. sibel sibel Mayıs 1st, 2012 saat 23:26

    çok saçma bir film

  9. Muhammed Muhammed Mayıs 30th, 2012 saat 18:27

    Çizgi film izlerseniz daha fazla seyir zevki alırsınız..

  10. oozaydin oozaydin Ağustos 28th, 2013 saat 11:58

    başından beri sıkılarak izledim. benim hoşuma pek gitmedi ancak beğeneyerek izleyen arkadaşlarda var. yinede izlenebilir diye düşünüyorum.

  11. Kaptangurbet Kaptangurbet Ekim 13th, 2013 saat 01:36

    Bu kadar sıkıcı bir film daha önce izlememiştim. Kesinlikle tavsiye etmiyorum. Tavla oynayın daha zevkli.. Boşa harcanan zamana yazık.

  12. Yaşar Fırıncı Yaşar Fırıncı Ekim 17th, 2013 saat 22:12

    Suzan Avcı size erotizmi öğretemedi yada siz onun kadar cesur değilsiiniz

  13. D&M D&M Mayıs 13th, 2014 saat 17:20

    halil arkadaşımız bilgisayar kullanmasını bilmiyor heralde film tam ekran olmuyor demiş bi taraflarından uydurmasın kendisi nerden yapılır bulamadı heralde film sitesine laf ediyor admin film 10 numara helal olsun valla emeğe saygı

  14. zeynep zeynep Mayıs 19th, 2014 saat 19:23

    yönetmeni kim bu filmin? Özcan deniz mi?

  15. Mücahit Mücahit Ağustos 31st, 2014 saat 19:12

    Yazık diyorum. Bu filmin yönetmeninin filmografisinde bulunan bütün filmleri izledim ve yineliyorum yazık. Ayrıca bu ve bunun gibi filmlere yapılan yorumların geneli olumlu yönde. Bundan dolayı da seyirci kalitemizin ne kadar alt seviyelerde olduğunu görüp ayrıca üzülüyorum. İzlemeyi düşünen arkadaşlarımız varsa kesinlikle uzak durmalarını tavsiye ediyorum.

Türkçe imla kurallarına uymadığınız taktirde yorumunuz kesinlikle onaylanmayacaktır.