facebook'a ekle facebook'a ekle twitter'a ekle myspace'e ekle friendfeed'e ekle google bookmark'a ekle msn ekle rss abone ol

Beşikten Mezara – Cradle 2 The Grave (2003) Türkçe Dublaj |



Film yükleniyor, lüfen bekleyiniz..
reklamı geçmek için tıklayın



"Beşikten Mezara – Cradle 2 The Grave (2003) Türkçe Dublaj" için 26 yorum yapılmış (Sizde görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.)

  1. Eray Eray Haziran 10th, 2011 saat 03:09

    Jet Lee Yapmış yine yapacağını Teşekkürler Bilgin :) tek mod sensin heralde

  2. fahli fahli Haziran 13th, 2011 saat 04:59

    jet lee baska flimleride olsunn sadece 2 tane varr

  3. informer informer Temmuz 17th, 2011 saat 22:14

    bilğin neden izleyemiyorum bu fiLmi onarırsan memnun oLurum kardeşim siten süper hergün fiLm izLiyorum inan :)

  4. Bilgin Bilgin Temmuz 17th, 2011 saat 22:37

    Düzelttim.

  5. gestapo gestapo Eylül 12th, 2011 saat 06:39

    Jet li reyiz !!

  6. can can Eylül 12th, 2011 saat 07:02

    süper hastayım jet lee nin filmlerine çook güzel bol hareket teşekkürler bilgin

  7. Kerem Kerem Eylül 12th, 2011 saat 12:41

    Bilgin Süpersin, Jet Li Sende :D

  8. asd asd Eylül 13th, 2011 saat 07:36

    bilgin hrbdn gzl site ypmssn izledigm bütün flimler war hrgün bir flim izliorm ^^

  9. VolunteR VolunteR Eylül 20th, 2011 saat 12:08

    Bu Siteyi Gerçekten Çok Seviyorum Kesilme Yok Durma Yok Başarılarınızın Devamını Diliyoruz.Filimide Untmamak Lazım :) Güzel Filim.

  10. bilgin bilgin Eylül 20th, 2011 saat 13:16

    @VolunteR Keyifli izlemeler :) Bizi izlemeye devam edin ;)

  11. jugador jugador Eylül 20th, 2011 saat 18:49

    bilgin harika bi siten var… teşekkürler eline koluna sağlık…ama senden bi isteğim var death note die bi film ve anime var bunlarıda yükler misin…

  12. yunus yunus Eylül 25th, 2011 saat 17:05

    adamlar fıllım yapıyo bızede ızlemek duser

  13. gözde gözde Eylül 30th, 2011 saat 19:47

    müthişşş bi filmdi jet li nin hastasıyımmm

  14. ORHAN ORHAN Ekim 19th, 2011 saat 04:38

    BİLGİN TEHLIKELI FLİM KOYMUSUN YAKISIRE SANA HELAL

  15. deli kadir deli kadir Ekim 24th, 2011 saat 19:35

    jetli hayranıyım güzel bir film olmuş

  16. Yusuf Yusuf Aralık 1st, 2011 saat 19:59

    Sonuna Kadar Dmx :) Yok daha abi Dmxin üstüne Jetli de iyi Ama :) Dmx daha cok seviyorum

  17. çağrı çağrı Aralık 3rd, 2011 saat 01:42

    jetli 1 numarasın yha

  18. isa isa Aralık 15th, 2011 saat 03:48

    yüz defa izlesem yine izlerim..:)

  19. mustafa mustafa Ocak 11th, 2012 saat 02:07

    harbıden sper fılm bılgın sıte harıka gunde hatta gecede 2 veya 3 fıl ızlıyorum super sıte elıne saglık kardesım

  20. efkan efkan Ocak 31st, 2012 saat 10:51

    site gok güzel başka siteler açmıyo bu site full açıyo hergün 2 3tane film izliyom

  21. vural vural Şubat 28th, 2012 saat 12:44

    çok güzel ama biraz bekleti izledim çok ta güzel izlemeyenere tavsiye ediyorum

  22. WiCkEt WiCkEt Mart 21st, 2012 saat 22:37

    ilk defa bu sitede bir filmi tmm olarak izleyemedim

  23. cemal tekin cemal tekin Nisan 7th, 2012 saat 13:18

    jetli benim adamım süper dövüşüyo kanka

  24. Ferit Demirci Ferit Demirci Nisan 20th, 2012 saat 15:45

    HELAL JET LEE BENIM ADAMIMSIN

  25. İsim Soyisim / Lakapmesut İsim Soyisim / Lakapmesut Haziran 6th, 2012 saat 00:42

    cok.muthis.cok.süper.film,bu.4.üncü.seyrdisim.tskr.ederim

  26. metss metss Şubat 11th, 2013 saat 21:17

    Jet Lee abimiz gerçekten mükemmel ve yeteri kadar değerlendirilmemiş gibi.
    Sitenizde jet Lee ile yarışcak durumda maşalla ve tebrikler
    Bide sorum filmleri divx olarak nasıl izleriz.

Türkçe imla kurallarına uymadığınız taktirde yorumunuz kesinlikle onaylanmayacaktır.