facebook'a ekle facebook'a ekle twitter'a ekle myspace'e ekle friendfeed'e ekle google bookmark'a ekle msn ekle rss abone ol

Büyük Fırtına – Mega Cyclone 2011 Türkçe Dublaj izle |



Film yükleniyor, lüfen bekleyiniz..
reklamı geçmek için tıklayın



"Büyük Fırtına – Mega Cyclone 2011 Türkçe Dublaj izle" için 32 yorum yapılmış (Sizde görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.)

  1. furkan furkan Mart 21st, 2013 saat 13:43

    güzell

  2. arif arif Mart 21st, 2013 saat 16:15

    güzel

  3. turgut turgut Mart 21st, 2013 saat 16:52

    hersey iyi de admin reklamlarını kontrol edermisin filmi izleyemiyorum lütfen. siten güzel ama böyle devam ederse kusura bakma.

  4. Emre Emre Mart 21st, 2013 saat 17:58

    BERBAT VE DANDİK Bİ FİLM.. İZLEMEYİN

  5. arif arif Mart 21st, 2013 saat 18:02

    ilk partı izledim olagan ustu sacma begenmedim kapattım

  6. fd fd Mart 21st, 2013 saat 18:06

    film fena değildi.. izlenebilir..

  7. baykuş baykuş Mart 21st, 2013 saat 18:48

    film süper

  8. eren eren Mart 21st, 2013 saat 19:47

    ne iyi diyebilirim nede kötü. gerçekten filme çok zaman çaba ve maddiyat harcadıkları belli. gerçekten çok çaba harcanmış bir film.sadece grafiklerde birazdaha çalışılması gerekiyomuş harika olması için. yani bi zaman boşluğunuz varsa izlenebilir :)

  9. BlackEagle BlackEagle Mart 21st, 2013 saat 23:16

    Film, Gerçekten Güzeldi … Yorumlara Baktığımda, “Acabalarım” Vardı … Nerdeyse İzlemiycektim. Yorumlar da Yönlendiriyo Tabii Ama Kendi Hislerinizide Dinleyin Film İzlerken Der, Bilgin’e Teşekkür Etmeyi Borç Bilirim … “İyi Seyirler” :)

  10. kimdedinededi kimdedinededi Mart 22nd, 2013 saat 00:27

    Film gayet güzel izleyin derim.Lütfen artık oto partlar olsun çok büyük bir eksiklik bunun olmaması

  11. murat murat Mart 22nd, 2013 saat 12:27

    böyle saçma bir film yok ya inanılmaz vasat

  12. vatandaş vatandaş Mart 22nd, 2013 saat 15:14

    admin bey, site çok guzel ve kaliteli. yalnız sizden bir ricam olacak film izlerken şu reklamdan sesler geliyo, bu yuzden filmi izleyemiyorum. saygılar

  13. ONUR ONUR Mart 22nd, 2013 saat 16:35

    İZLEMEYE DEGER FİLM

  14. Burak Burak Mart 22nd, 2013 saat 17:05

    Konu olarak fena sayılmaz bu tarz filmleri severim ama filmde görellik çok az yeterli değil 2013’deyiz ve sanki 7-8 yıl önceki kalitede çekmişler film’i fazla bir şey aramayın.

  15. cenk cenk Mart 22nd, 2013 saat 21:52

    arkadaşlar bazı arkadaşlarımız filme öyle yorum yapıyorki izlemeden filmden nefret ediyoruz..rica etsem bu arkadaşlar yorum yapmasın.. herkes yorumlara bakarak izliyor filmleri ama artık yorum lara bakmadan izleyelim çünkü kaç tane filme berbat demişler ama iyi filmlerdi.bilgin emeğine sağlık.zaten bu siteden başka film izlenecek bi site yok sanırım en iyisi bu tşkr ler

  16. ahmetolgun ahmetolgun Mart 23rd, 2013 saat 16:27

    film cok güzel izleyin harika ama tv da kacırdım baska güzel filmler olur insalah iyi seyirler

  17. EagleEye EagleEye Mart 23rd, 2013 saat 19:28

    Hayatımda gördüğüm en kötü film.

  18. hakkan05 hakkan05 Mart 23rd, 2013 saat 20:55

    güzeldi ya ellerine sağlık admin kardeş

  19. Mert Mert Mart 24th, 2013 saat 04:47

    Arkadaşlar ilk 2:52’inci saniyeye kadar seyrettim ve kapattım. Gerçekten böyle filmlere bayılırım ama biraz grafiklere önem gösterilmesini de isterim. He ben böyle severim grafik beni ilgilendirmez., diyorsanız izleyin tam size göre. (Tam size göre kısmını yorumlara bakarak söyledim. Yanlış anlamayın.)

  20. Furkan Furkan Mart 26th, 2013 saat 04:42

    ilk 3 dakka zor dayandım kapattım canı sıkılan film çekiyor bu aralar dikkatli olun :D

  21. furkan furkan Mart 27th, 2013 saat 11:56

    çok saçma bir filmdi

  22. deniz rumelili deniz rumelili Mart 27th, 2013 saat 13:15

    idare eder bir film sonları daha güzeldi

  23. burak burak Mart 28th, 2013 saat 00:09

    Film süperdi

  24. Ayhan Ayhan Mart 28th, 2013 saat 12:34

    Super filmler izlemeye alismisiz bikere,siradan filmleri kimse begenmiyor artik,hep muthis filmler bekliyoruz :D.

  25. taner taner Mart 28th, 2013 saat 14:06

    0 ve 3 yaş arası çocukları eglendirmek amaçLı yapılmış bu film bence

  26. kerem kerem Mart 28th, 2013 saat 21:32

    Hayatımda böyle saçma sapan bir film görmedim…

  27. hakan hakan Mart 30th, 2013 saat 20:10

    ya lütfen şu filmlere yorum yaparken daha dikkatli olalım ya. bu filme nasıl iyi diyebiliyorsunuz ya. ya bir kişi der de 10 kişi de iyi demez ki böyle bir filme ya.. hayret ya.. boşu boşuna zaman harcadım.

  28. cengiz cengiz Nisan 2nd, 2013 saat 01:21

    ADMIN SPARTACUS 9 NEZAMAN ÇIKICAK 2 HAFTA OLDU NERDEKALDI YA

  29. cankara cankara Nisan 2nd, 2013 saat 20:00

    3. sınıf film izlemek isteyenler izleyebilir.efektler berbat ! !

  30. hakem hakem Nisan 13th, 2013 saat 15:30

    bu filme iyi yorum yapmak sinemaseverlere ihanettir.

  31. rayden rayden Nisan 13th, 2013 saat 23:04

    boş yorum yapanlar yüzünden filmde izlenmiyor begenmiyosanız yazmayın arkadas baskalarınının aklını karıstırmayın

  32. Adnan Ercel Adnan Ercel Nisan 19th, 2013 saat 19:35

    Cok Guzel Bir Filmdi Bana Gore Yonetmene Ve oyunculara boyle bir film yaptiklari icin tesekkur ediyorum admin sende yayinladigin icin tesekkur ediyorum

Türkçe imla kurallarına uymadığınız taktirde yorumunuz kesinlikle onaylanmayacaktır.