facebook'a ekle facebook'a ekle twitter'a ekle myspace'e ekle friendfeed'e ekle google bookmark'a ekle msn ekle rss abone ol

Buz & Ice 2011 Türkçe Dublaj izle |



Film yükleniyor, lüfen bekleyiniz..
reklamı geçmek için tıklayın



"Buz & Ice 2011 Türkçe Dublaj izle" için 66 yorum yapılmış (Sizde görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.)

Sayfalar: « 1 [2] Hepsini Göster

  1. özgür özgür Nisan 25th, 2012 saat 14:23

    Konusu çok güzel bir film ama yavaş ilerliyor…

  2. oguz oguz Mayıs 3rd, 2012 saat 22:15

    bilgin bey filmin devamını ne zmn izleyebiliriz bi fikriniz var mı ? 2. bölümü sitede var mı ? yoksa daha cekim asamasında fln mı ? yardımcı olup merakımı giderebilirseni cok sevinirim…

  3. aysecansu aysecansu Mayıs 3rd, 2012 saat 22:35

    slm filmi agiz tadiyla izleyemiyorum guzel film ama cok yavas ve durakliyor

  4. walking walking Mayıs 7th, 2012 saat 22:21

    Zaman kaybı

  5. statham statham Mayıs 12th, 2012 saat 18:27

    eline saglık bilgin,hemen ikincisini izlemeye başlıyorum. teşekkürler

  6. gokhan gokhan Mayıs 13th, 2012 saat 20:30

    tek kelime ile berbat bir film 3. sınıf bir film

  7. aladdin aladdin Mayıs 15th, 2012 saat 13:21

    Kötü bir Doksan dakika…
    Filme heyecanla başladım çıkış düzlüğünde hızla koşan film konu şekillenmeye başladıkça olmaması gereken açıklar vermeye başladı. filmin 2020 yılında geçtiğini zorlukla anladım… konu zaten yavaş ilerliyor bari burada bazı noktalarda heyecan dozunu yükseltip seyirciyi koltuğa biraz daha bağla…
    bu yorumu inatla ikinci bölümü de izlediğim için yapıyorum…
    bence vakit kaybı olacak bir film ama yinede şansını denemek isteyenlerin yolu açık olsun…

  8. Nefret metin meşe Nefret metin meşe Mayıs 29th, 2012 saat 04:02

    filmi belgesel mi çözemedim daha

  9. ümmü ümmü Haziran 7th, 2012 saat 21:03

    daha filmi izlemedim.yorumlara baktım 8 yorum var 4ü muhteşem diyor.4ü ise berbat.Bakalım.izledikten sonra zamanım olursa yorumumu yazarım.

  10. savaş aydemir savaş aydemir Haziran 19th, 2012 saat 22:14

    arkadaşlar untmayınki film bilim kurgu dalına giriyor filmin akışı yavaş ama sürükleyici bence izlenmeye değer tşk.

  11. burak-D burak-D Haziran 26th, 2012 saat 03:17

    bu tür filmlerde grafik açısından sadece “yarından sonra” filmini beğenmiştim zaten. ama konu bakımından işleyiş bakımından gayet hoş bir film. birde sonu biraz film değilde dizi tarzında olmuş :)

  12. kasaba kasaba Haziran 30th, 2012 saat 14:16

    izlemeye deger film …

  13. brn brn Temmuz 9th, 2012 saat 00:33

    bence 4. sınıf bir filim

  14. MURAT ÇELİK MURAT ÇELİK Aralık 23rd, 2012 saat 01:31

    Mutlaka seyredilmesi gereken bir film 2 nci bölümünüde seyrettim harika

  15. cetin bakır cetin bakır Ocak 11th, 2013 saat 06:46

    on numara bi film

  16. emre emre Ocak 18th, 2014 saat 18:12

    idm kullanarak 5 dkda indirin rahat rahat izleyin

Türkçe imla kurallarına uymadığınız taktirde yorumunuz kesinlikle onaylanmayacaktır.