facebook'a ekle facebook'a ekle twitter'a ekle myspace'e ekle friendfeed'e ekle google bookmark'a ekle msn ekle rss abone ol

Cehennem Melekleri 2 – The Expendables 2 – 2012 Türkçe Altyazı izle |



Film yükleniyor, lüfen bekleyiniz..
reklamı geçmek için tıklayın



"Cehennem Melekleri 2 – The Expendables 2 – 2012 Türkçe Altyazı izle" için 318 yorum yapılmış (Sizde görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.)

Sayfalar: « 1 2 3 4 5 6 [7] Hepsini Göster

  1. Vedat Vedat Eylül 14th, 2012 saat 22:10

    filmin hikayesi çok yapmacık gerçekci bişey yok sadece heyecanlı bölümler var o kadar

  2. adil adil Eylül 14th, 2012 saat 23:13

    film süper çekim felan çok teşekkür ederim. Fakat izlemek isteyenlere biraz daha beklemeerini öneririm. Bende alt yazı erken geliyo oda filmi bozuyo düzelmesini beklemeyi tercih ve tavsiye ederim.

  3. Muti Muti Eylül 15th, 2012 saat 00:19

    Dünyanın gelmiş geçmiş en iyi kadrosu.Ama bide filmle alt yazı birbirine bağdaşsa daha iyi olacak.Yinede eğlenceliydi.
    Teşekkürler Bilgin en yakın zamanda türçe dublajı bekliyoruz.:D :D

  4. ramazan ramazan Eylül 15th, 2012 saat 11:15

    Bilgin kardeş sana bi sorum olucak Benim youtube hariç diğer tüm video sitelerinde videoları izleyemiyorum Hemen IDM nin download linki geliyor neden videolarda indirme geliyor da oynatmıyor.Sitendeki tüm filmlerede neredeyse download ettiriyor bana Hatta şuan bu filmi bile indirmek zorunda kalıyorum.Bi bilgin varsa varsa paylaş benimle lütfen YARDIM..!

  5. Aytaç Buluç Aytaç Buluç Eylül 15th, 2012 saat 13:30

    Filimi sinemada izlemiştim Kurtlar Vadisinin ABD versiyonu diyebiliriz 500 Kişi öldürüyorlar ne attıysa kafaya geliyor sadece 1 kurşun yiyor bi adam pek fazla güzel değil 10/7.

  6. vistnes vistnes Eylül 15th, 2012 saat 14:27

    görev yoneticisinden IDM yı kapat :p

  7. muharrem muharrem Eylül 15th, 2012 saat 15:48

    bu kadroyu bu film için harcamaları kötü olmuş.d

  8. jan jan Ekim 24th, 2012 saat 18:47

    yorumu borç bildim harbiden mükemmelldi

  9. Okan Okan Ekim 26th, 2012 saat 23:49

    Allah ını seven siteye HD film atsın 360 nedir ya

  10. Okan Okan Ekim 30th, 2012 saat 20:39

    @ramazan

    Kardes Pencerenın sag alt tarafında IDM’ye aıt bır sımge goruceksın o sımgeye cıft tıkla acılan pencereden secenekler ordanda dosya turlerı dıceksın. ust uste duran ıkı kutucuk cıkacak karsına usttekı kutucugun ıcını tamamen sılıp tamam dıceksın sonra sayfayı yenıle sorunun gıderıldıgını goruceksın ;)

  11. TuRGaY TuRGaY Kasım 8th, 2012 saat 00:35

    flimi indirin indirdikten sonra izleyin alt yazı ve kelimeler ozaman uyumlu flim güzel bu arada

  12. Mehmet Salih Mehmet Salih Kasım 9th, 2012 saat 18:20

    Eski Tüfekleri görmek güzeldi 80′lere 90′lara alıp götütürdü bizi…

  13. ayhan ayhan Kasım 17th, 2012 saat 03:35

    film muhtesem kesınlıkle tavsıye 10 / 8

  14. Mert Mert Aralık 15th, 2012 saat 00:20

    En iyi savas/dovus filmi , en iyisiniz !.

  15. sedat sedat Aralık 23rd, 2012 saat 02:14

    dünyada yok bunun gibi film

  16. ottoman29 ottoman29 Kasım 9th, 2013 saat 23:43

    van damme ye yakıştıramadım bir hayranı olarak…

  17. nurdane yılmaz nurdane yılmaz Şubat 18th, 2014 saat 00:28

    muhteşem bence

  18. emrah emrah Şubat 18th, 2014 saat 13:51

    ilk serisinden sonra hayranı olduğum ve favori filmlerinin başlarında. zaten jason varsa her film izlenir kaldı ki bu kadar aktörün olduğu bir film için can atılır. iyi seyirler

Türkçe imla kurallarına uymadığınız taktirde yorumunuz kesinlikle onaylanmayacaktır.