facebook'a ekle facebook'a ekle twitter'a ekle myspace'e ekle friendfeed'e ekle google bookmark'a ekle msn ekle rss abone ol

Ceset – El Cuerpo 2012 Türkçe Dublaj izle |



Film yükleniyor, lüfen bekleyiniz..
reklamı geçmek için tıklayın



"Ceset – El Cuerpo 2012 Türkçe Dublaj izle" için 136 yorum yapılmış (Sizde görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.)

Sayfalar: « 1 2 [3] Hepsini Göster

  1. ali ali Şubat 14th, 2014 saat 22:38

    süper bi film yönetmen ters köşe yapmış

  2. Ngar Ngar Mart 8th, 2014 saat 19:38

    mukemmeldi

  3. sema erkan sema erkan Mart 26th, 2014 saat 03:01

    güzel bir film herkeze tavsiye ederim

  4. goksun goksun Nisan 13th, 2014 saat 02:25

    enson ben izledim süper bir fiim 10üzeri 10 veriyorum …konusu süper sonu harıka yapmışlar izlenecek ıyı bır film tavsıye ederım admın teşekkürler

  5. ali ali Nisan 23rd, 2014 saat 00:39

    sonunda oha diyeceğiniz süper bir filmm teşekkürler admin

  6. hamit hamit Mayıs 3rd, 2014 saat 21:54

    tik tak… asla tahmin edemeyeceğiniz bir son. izlemeden ölmeyin ! tik tak

  7. bilge bilge Mayıs 10th, 2014 saat 20:52

    yani süper ötesi film gerçekten izlemeyen pişman olur harika……

  8. Tt Tt Mayıs 18th, 2014 saat 17:28

    Burada cogu filme yanlis puanlama veriliyor ama gercek bir fransiz yapimi biraz akilli iseniz izleyin derim

  9. elif elif Haziran 10th, 2014 saat 22:46

    tek solukta izlenilecek bir film gerçekten mükemmel sonuna bayıldım …

  10. murat murat Haziran 11th, 2014 saat 02:22

    gerçekten müthiş bir film başları biraz sıkıcı gelebilir ama sonuna kadar izleyin izlediğim en iyi filmlerden biri

  11. rls rls Haziran 11th, 2014 saat 16:01

    Film sürükleyici ve şaşırtıcı.
    Aklımdaki senaryo ya hiç uymadı.
    Sonu şahane bitti.

  12. metin metin Haziran 19th, 2014 saat 11:59

    bu film için 10 üzerinden 10 diyenler olmuş bence puanı 10 üzerinden 6 kötü film değil ama abatılan kadar da iyi değil hani sonu güzel bağlamışlar. eğer bu tip filmlerden hoşlanıyorsanız size güzel bir film söyliyim eğer seyretmediyseniz mutlaka izleyin “zodiac ” 10 üzerinden 9 iyi seyirler.

  13. mstfa mstfa Haziran 21st, 2014 saat 21:22

    normal bi film hatta normalden bi kat üstün .

  14. ali ali Haziran 22nd, 2014 saat 11:49

    böyle film izlemedim :) tek kelime ile mühteşemdi.

  15. muhammet sami oguz muhammet sami oguz Haziran 26th, 2014 saat 17:36

    artık izleyecek film kalmadığı için bunu izledim.
    sonu hiçde beklenmedik şekilde bitti.
    kurgu 10/10
    aksiyon 10/0
    sonuç 10/7

  16. Kenan Kenan Temmuz 1st, 2014 saat 03:53

    hiç düşünmeden seyredin. mukemmel bir film

  17. cem cem Temmuz 2nd, 2014 saat 01:06

    Güzel arkadaşlar başarılı olmuş film izleyin derim.

  18. Fatoş Fatoş Temmuz 2nd, 2014 saat 03:19

    Harika çok beğendim müthişti

  19. oner oner Temmuz 2nd, 2014 saat 16:49

    arkadaşlar güzel bir film. gizem sevenler kaçırmasın hatta sevmeyenler bile kaçırmasın

  20. özlem özlem Temmuz 3rd, 2014 saat 00:46

    film çok iyi.beğenmeyenler bence hangi tür izlemek istediğine karar vermeli sonra film seçmeli.

  21. sahur nöbetçisi :D sahur nöbetçisi :D Temmuz 4th, 2014 saat 01:55

    Vauv gerçekten güzel bir film , beklenmedik sürpriz bir son …

  22. yakup yakup Temmuz 5th, 2014 saat 11:40

    şüphelenmiştim finalden tahmın ettım ama bu kadar da olucagını tahmın etmemıstım. tik tak…

  23. AYTAÇ AYTAÇ Temmuz 11th, 2014 saat 03:57

    ÇOK GÜZEL BİR FİLM.

  24. Burak Burak Temmuz 16th, 2014 saat 04:09

    mükemmel bir film.senaryosu mükemmel

  25. hasan hasan Temmuz 16th, 2014 saat 08:19

    filmin sonu için bütün film izlenir başta biraz sıkıcı ilerledikçe sizi içine çekiyor ve muhteşem son ..

  26. keman keman Temmuz 16th, 2014 saat 23:14

    kesinlikle izlenilmesi gereken bir film.. mutlaka izleyin arkadaşlar

  27. gül gül Temmuz 18th, 2014 saat 15:14

    harika bir film tavsiye ederim

  28. serdar serdar Temmuz 19th, 2014 saat 22:02

    demekki neymiş:yaptığımız hiçbirşey yanımıza kalmazmışş.
    bu sitede ikinci yorumum.tesadüfen açıp izlediğim mükemmel filmlerden biri..
    burdan bizim yönetmen senarist oyunculara sesleniyorum.abi yapın böyle film izlemezsek kör olalım:)

  29. Anonim Anonim Temmuz 21st, 2014 saat 04:46

    Filmin sonunu dogru tahmin eden bir benim galiba. Yüksek IQ nun faydalari iste :) Film güzeldi. Tesekkürler

  30. helin helin Temmuz 24th, 2014 saat 02:16

    gerçekten karışık ama müthiş bi filmdi bayıldım…..

  31. ARJİN ARJİN Temmuz 24th, 2014 saat 02:18

    başı pek anlamlı olmasada sonu harikaydı…

  32. musty musty Temmuz 29th, 2014 saat 00:28

    tek kelimeyle süperdi :D :D

  33. sahra sahra Ağustos 2nd, 2014 saat 20:45

    müthişti ya kesinlikle harika

  34. Yücel Yeşer Yücel Yeşer Ağustos 14th, 2014 saat 16:42

    Başarılı, akıcı. İzlenir film. Hatta kesin izlenir film

  35. Lilith Hasanovic Lilith Hasanovic Ağustos 18th, 2014 saat 16:47

    Sonunu tahmin ettiğim için güzel olmadı benim için ama böyle filmleri çok seviyorum sonu sizi şaşırtan filmleri =)

  36. Halil Tufan Halil Tufan Ağustos 27th, 2014 saat 02:14

    Abi sadece şunu söylüyorum. ” Beynim Yandı ” Kırk yıl düşünsen böyle bir senaryo aklıma gelmezdi be.

Türkçe imla kurallarına uymadığınız taktirde yorumunuz kesinlikle onaylanmayacaktır.