facebook'a ekle facebook'a ekle twitter'a ekle myspace'e ekle friendfeed'e ekle google bookmark'a ekle msn ekle rss abone ol

Cherry’nin Hikayesi – Cherry 2012 Türkçe Altyazılı izle |



Film yükleniyor, lüfen bekleyiniz..
reklamı geçmek için tıklayın



"Cherry’nin Hikayesi – Cherry 2012 Türkçe Altyazılı izle" için 28 yorum yapılmış (Sizde görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.)

  1. gökhan gökhan Ocak 16th, 2013 saat 09:47

    bence izlenir güzel film

  2. can can Ocak 16th, 2013 saat 14:43

    Ailece izlemeyin bence erotiklik var biraz :) daha önce göz atmıştım :)

  3. zafer zafer Ocak 16th, 2013 saat 19:18

    fenaa .)

  4. hulya hulya Ocak 16th, 2013 saat 20:18

    güzel film değişik hoş

  5. YASİN YASİN Ocak 16th, 2013 saat 22:17

    +21 SAHNELER VAR FAZLASIYLA SEX SAHNESİ VAR…AYRICA ÇOK SIKICI İZLEDİĞİNİZE %75 PİŞMAN OLAMINIZ MÜMKÜN :)

  6. NAZ NAZ Ocak 17th, 2013 saat 15:26

    hiç bir özelliği yok.

  7. ecm123 ecm123 Ocak 17th, 2013 saat 21:07

    bence çok gereksiz bi film konusu bile yok hatta ne korkuyosunuz ne uzuluyosunuz ne gülüyosunuz sacma sapan bişi izlemesenızde olur yanı

  8. feri feri Ocak 18th, 2013 saat 00:06

    Tipik Amerikan Rüyası! Kısa yoldan para kazanmak ve meşhur olmak için herşeyi yapan insan manzaraları. Ama film gayet de iyi…

  9. Burak Baştürk Burak Baştürk Ocak 18th, 2013 saat 00:16

    Kısacası Film’in Konusu Bir Kızın Parasızlık Yüzünden Porna Hayatına Atılması.. Film’in erotik sahneleri dışında ilgi çeken bi yanı yok

  10. kadriya kadriya Ocak 18th, 2013 saat 02:01

    cok iyi bir film ama sonu bole bitmemeliydi ….

  11. orhan orhan Ocak 18th, 2013 saat 02:49

    vaktim boşa gitti

  12. kemal uyar kemal uyar Ocak 19th, 2013 saat 01:03

    bu ne simdi bu filmse keloglan karaprense karsı bundan bin kat iyidir

  13. nazan nazan Ocak 19th, 2013 saat 11:08

    bu film izlemeye deymez

  14. gamze gamze Ocak 19th, 2013 saat 11:24

    yorumları gerçekten dikkate almalısınız merak ettiğim için izledim ama boş muhabbet iğrençti

  15. okan okan Ocak 19th, 2013 saat 13:52

    on numara bır fılm

  16. özlem özlem Ocak 19th, 2013 saat 21:32

    sırf sex üzerine yogunlaşılmış başka da bir konu yok

  17. nuray nuray Ocak 20th, 2013 saat 10:18

    bunları yüce isa bıle kurtaramaz onların dılıyle.yozlaşmış sapık bır amerıcan fılmı.

  18. OZAN OZAN Ocak 21st, 2013 saat 16:03

    ŞU ANA KADAR İZLEDİĞİM EN İYİ FİLMLERDEN BİRİ AMA SONU BİRAZ DAHA İYİ BİTEBİLİRDİ… :D

  19. MUPTEZEL MUPTEZEL Ocak 21st, 2013 saat 21:31

    zaten lorelei lee BDSM (sadomazoşist) porno yıldızıdır

  20. amy amy Ocak 22nd, 2013 saat 21:03

    Dünyanın neresi olursa olsun: fakir bir kızın düşeceği yol budur. Ama Angelina şanslıydı ki yanında Andrew gibi bir arkadaşı vardı. Malesef Andrew Angelina’yı seviyordu ama aptal söylemedi. Yine de sonu güzel bitti.

  21. cigdem cigdem Ocak 22nd, 2013 saat 22:27

    çok sıkıcıydı. hiçbir heyecan yoktu..

  22. güneş güneş Ocak 27th, 2013 saat 15:16

    çok saçma bir film. hiçbir konusu yok kesinlikle tavsiye etmiyorum vaktiniz boşa gider.

  23. angelleydi angelleydi Ocak 30th, 2013 saat 01:20

    vasat bir film ve o kadar sıkıcı ki çoğu kez filmi atlatarak sona doğru ilerliyorsunuz ama siz yinede fragmana bir göz atın derim belki size göre ilgi çekici olabilir

  24. suskun suskun Ocak 30th, 2013 saat 16:45

    herkes bir konusu yok desede bu filmin bir konusu var.film bir genç kızın çaresizliğini anlatıyor bence ve güzel bir film :D

  25. erkan erkan Şubat 1st, 2013 saat 03:31

    sakın izlemeyin degmez toplumu somurtlandıran bi film

  26. gencoakgul gencoakgul Şubat 2nd, 2013 saat 14:51

    Oha böyle iğrenç bi filmde James Franco’yu görünce çok şaşırdım

  27. a s s n a s s n Şubat 10th, 2013 saat 18:42

    bence hiçbir özelliğii olmayan bir film.. konusu konu değill sevişme desen değil sex desen değil.. 10.2

  28. r_vanbebeto r_vanbebeto Mart 20th, 2013 saat 16:55

    Arkadaslar filmde toplam maksimum 7′ser saniyeden en fazla 6 tane erotik sahne var ki bunlara +21 yas siniri getirmek bile komik olur.Konu itibariyle alkolik bir anne ve sorumsuz bir babanin buyuk kizi olan bir hanimefendinin,maddi zorluklarin da etkisiyle nasil evden kacip porno sektorune girdigini anlatmaya ”calisiyor”. Ben bastan sona izledim;21+ yerine ,21- yas grubu toy genclerin izleyebilecegi ogretici bir belgesel…Aksiyon,dram,macera yada erotik olarak herhangi sinifa sahip degil,daha dogrusu bir film degil!..

Türkçe imla kurallarına uymadığınız taktirde yorumunuz kesinlikle onaylanmayacaktır.