facebook'a ekle facebook'a ekle twitter'a ekle myspace'e ekle friendfeed'e ekle google bookmark'a ekle msn ekle rss abone ol

Çığlıklar Büyük Av 720p – Screamers the Hunting 2009 Türkçe Dublaj izle |



Film yükleniyor, lüfen bekleyiniz..
reklamı geçmek için tıklayın



"Çığlıklar Büyük Av 720p – Screamers the Hunting 2009 Türkçe Dublaj izle" için 63 yorum yapılmış (Sizde görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.)

Sayfalar: « 1 [2] Hepsini Göster

  1. Oktay Oktay Şubat 16th, 2013 saat 02:34

    Ateist düşünülmüş bi film. Bilim kurgudan öte bişey varoluşa çok çok aykırı filmin sonunda kadın makina’dan hamile kalıyor bu saçma geliyorsa en başından izlemeyin.

  2. ramazan ramazan Şubat 18th, 2013 saat 03:01

    iyide 5. parttan sonrası yok neden?

  3. zengiz halim zengiz halim Şubat 19th, 2013 saat 23:14

    tebrik ederim guzel filmi

  4. gökay gökay Şubat 22nd, 2013 saat 10:19

    5.parttan sonra neden mi yok zaten film 5 part 6.part fragman diyor 7.partta film mi tek part olarak veriliyor dikkatli oku filmi izlemeden önce arkadaş

  5. hilal hilal Şubat 22nd, 2013 saat 15:41

    slm bılgin filmler cok güzel ayrıca tsk ederim. ama eskıden fragman ve tek parca filmler koyuyordun. neden degıstirdin anlamadım. tek parca olunca mukemmel oluyordu otur kalk olmuyordu sımdı film izlemek icimden gelmiyor.daha önce bir hevesle acıp bakıyorduk ailece simdi kımse izlemek istemiyor senden ricam eski sisteme dönmen tsk ederım şimdiden ilgine alakana basarının devamını dilerim

  6. ahmet ahmet Şubat 23rd, 2013 saat 15:48

    valla ne yalan söyliyim fragmanı izlerken bile sıkıldım

  7. filimkolik filimkolik Şubat 24th, 2013 saat 14:51

    zamanınıza yazık inanın çok yazık..berbat ötesi

  8. koraysc koraysc Mart 1st, 2013 saat 21:17

    Arkdaşlar film’in sonunu mümküse anlatmayın.

  9. piti piti Mart 3rd, 2013 saat 00:32

    Oktay isimli yorum yazan şahıs arkadasım sen bi kitabı alıp heralde sonundan okuyorsun.Böyle yorum yapçağınıza hiç yapmayın daha iyi.Filmin sonu söylenirmi be adam seninle aynı oksijeni yakıyoruz şu dünyada hayret ediyorum ya sende niye ters tepki yapmış.Film için yorum yapan arkadaşlar lütfen bu şekilde yorum yapmayın admin arkadasım rica ediyorum oktay adlı kişinin yorumunu lütfen kaldırın.

  10. ddcat ddcat Nisan 14th, 2013 saat 15:34

    Oktay arkadaşın saygısı yok, bencil… Amerikan sineması izliyor kalkmış din dersi veriyor. Filmlere onca yorum gördüm dini yönden analiz yapanını hiç görmedim. Kardeşim altı üstü bir film zevkimiz var onuda bu Oktay tipliler mahfediyo… Sonunu söyledinde ne oldu saygısız…

  11. Fatih Fatih Kasım 4th, 2013 saat 18:00

    arkadaşlar sakın ha sakın izlemeyin derim gidin çizgi film falan izleyin çok daha keyif alacaksınız
    ben yaptım siz yapmayın :)

  12. sercan oksuz sercan oksuz Mayıs 14th, 2014 saat 16:30

    Bu filmi bundan yaklasik 6 sene once seyrettim zamanini yanlis hatirlamiyorsam oyuzden diyorumki izlene bilir

  13. adl adl Kasım 29th, 2014 saat 15:42

    adamlar sözde kurtarıcı herşeyi batıran yine onlar ne beceriksiz bi tim al çöpe at hepsini kadından timci olursa böyle olur

Türkçe imla kurallarına uymadığınız taktirde yorumunuz kesinlikle onaylanmayacaktır.