facebook'a ekle facebook'a ekle twitter'a ekle myspace'e ekle friendfeed'e ekle google bookmark'a ekle msn ekle rss abone ol

Çıplak Gözlü Kız – The Girl from the Naked Eye 2012 türkçe Dublaj izle |



Film yükleniyor, lüfen bekleyiniz..
reklamı geçmek için tıklayın



"Çıplak Gözlü Kız – The Girl from the Naked Eye 2012 türkçe Dublaj izle" için 30 yorum yapılmış (Sizde görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.)

  1. Gürhan Gürhan Kasım 28th, 2012 saat 13:35

    Sasha Grey :D

  2. kemal kemal Kasım 28th, 2012 saat 14:04

    kötü film

  3. kenan kenan Kasım 28th, 2012 saat 14:38

    cok guzel bi film

  4. M.CAN M.CAN Kasım 28th, 2012 saat 15:16

    Güzel :D

  5. ati ati Kasım 28th, 2012 saat 16:55

    (3. sınıf) konu kötü, dövüş sahneleri sıradan, seyredilmez demiyorum ama zaman doldurmak için olabilir

  6. panter33 panter33 Kasım 28th, 2012 saat 18:34

    ben olsam bile bundan daha iyi dögüşürdüm

  7. Leon FR Leon FR Kasım 28th, 2012 saat 19:13

    Beni pek sarmadı.Vaktiniz varsa izleyin,Paylaşım için tskler.

  8. aslı aslı Kasım 28th, 2012 saat 19:36

    admin breking dawn part 2 ne zaman yüklenir .

  9. Gürhan Gürhan Kasım 28th, 2012 saat 22:14

    O degilde Resident Evil’in son bölüm tr dublajı bi gelse iyi olcak.

  10. cem cem Kasım 28th, 2012 saat 22:43

    saşha nın diğer filmlerini araşrının izleyin bence full aksiyon…

  11. ali ali Kasım 28th, 2012 saat 22:56

    kötü filmdi dövüş filmleri içinde en saçma film demiyeyim bu kadar basit çekilmiş emeksiz bir film

  12. abdullah abdullah Kasım 28th, 2012 saat 23:07

    panter33 kardeşim dögüşürdüm degil dövüşürdüm olcak

  13. hasan hasan Kasım 29th, 2012 saat 00:09

    vav sasha grey böyle filmlerde oynarmıydı şaşırdım

  14. şükrü efe şükrü efe Kasım 29th, 2012 saat 00:52

    vasat altı zaman kybı

  15. nurcan nurcan Kasım 29th, 2012 saat 15:13

    tşkler birde TOHUM yayınlarsanız sevinirim emeğinize sağlık…

  16. m.d m.d Kasım 29th, 2012 saat 17:01

    Ben sevdim filmi roman okuyormuşum gibi sürükleyiciydi katili biraz erken belli etti ama film güzeldi dövüş sahneleri abartılı değil gerçekçiydi. imdb 4,8 vermiş.Benim puanım 6,4

  17. sezer sezer Kasım 29th, 2012 saat 20:31

    sırf sasha grey var diye izledim. sadece 15 sn lik bir sahnede vardı. çok pişmanım izlediğim için…

  18. ismeeel ismeeel Kasım 29th, 2012 saat 20:39

    sasha grey için izlenir :)))

  19. ali ali Kasım 30th, 2012 saat 01:16

    çok çok vasat. hikaye güzel yönetmen güzel yönetememiş :) saçmalamış. puanı fazla almış. ben 3.5 veriyom. tabiki bilgine teşekkürlerimi bir borç biliyorum. ellerine sağlık bilgin :)

  20. serpil serpil Kasım 30th, 2012 saat 01:26

    ya arkadaşlar boş boş yorum yapmayın önce izleyin bizimde kafamızı karıştırmayın bu sitede kötü film olmaz

  21. bülent bülent Kasım 30th, 2012 saat 13:58

    admin kardes sihirbazın cırağını yüklermisin yeniden stede yok

  22. Yasin Yasin Kasım 30th, 2012 saat 19:04

    Sasha grey varsa izlenilmez çok mide bulandırıcı kız :( hele o eski porno yıldız olması iğrenççç :( :( :(

  23. ssdasd ssdasd Kasım 30th, 2012 saat 19:28

    sasha grey varsa izlerim

  24. asdsad asdsad Aralık 1st, 2012 saat 16:19

    sasha grey icin izledim .D

  25. Burak Burak Aralık 1st, 2012 saat 20:03

    Ne zamandan beri Porno yıldızları böyle filmlerde oynar oldu ?

  26. KrasH KrasH Aralık 5th, 2012 saat 17:46

    @Burak ahaha :D sana katılıyorum kardesım :)

  27. Jaleraz Jaleraz Aralık 5th, 2012 saat 17:47

    sasha grey filmdemi oynamış la : ) aha bak sen şu işe

  28. MaÇo MaÇo MaÇo MaÇo Aralık 28th, 2012 saat 05:28

    Berbat Bir Film, Bosuna Harcanan Zamandan baska bisey degil

  29. MaÇo MaÇo MaÇo MaÇo Aralık 28th, 2012 saat 05:30

    Berbat Bir Film, Bosuna Harcanan Zamandan baska bisey degil…

  30. Karşıyakalı Karşıyakalı Ocak 24th, 2013 saat 15:39

    Sadece Sasha Grey için bile izlenir.

Türkçe imla kurallarına uymadığınız taktirde yorumunuz kesinlikle onaylanmayacaktır.