facebook'a ekle facebook'a ekle twitter'a ekle myspace'e ekle friendfeed'e ekle google bookmark'a ekle msn ekle rss abone ol

Dünyanın Durduğu Gün – The Day the Earth Stood Still 2008 Türkçe Dublaj izle |



Film yükleniyor, lüfen bekleyiniz..
reklamı geçmek için tıklayın



"Dünyanın Durduğu Gün – The Day the Earth Stood Still 2008 Türkçe Dublaj izle" için 87 yorum yapılmış (Sizde görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.)

Sayfalar: « 1 [2] Hepsini Göster

  1. Melih akay Melih akay Kasım 26th, 2013 saat 19:02

    İMDB Puanı düşük neden düşük olduğuna anlam veremedım bilimkurgu filmlerinden gerçekten anlayanlar bu filmin enaz 9/10 olduğunu rahatça anlayabilirler çok iyi senaryosu olan bir film mükemmel üstü 2008 yılında yapılmasına rahmen tereddütsüz izleyin bilimkurgu tutkunları saçma sapan yorum yapanlar bilimkurgu filmi nedir bilmeyen cahillerdir MUTLAKA İZLENMELİ İZLEMEYEN ÇOK ŞEY KAYBEDER.

  2. Serhan Serhan Kasım 26th, 2013 saat 22:05

    Güzeldi izlenir

  3. nihal nihal Kasım 30th, 2013 saat 03:42

    güzeldi..bilimkurku sevenler için izlenebilir bir film…ama çoğu uzaylı filmlerindeki gibi ucube yaratıklar beklemeyin…daha akla yatkın ve verdiği mesaj çok anlamlı bence..

  4. feyzullah feyzullah Aralık 2nd, 2013 saat 17:23

    vallaha izlenir yani vaktiniz varsa kaçırmayın derim . Güzeldi

  5. Emre Uslu Emre Uslu Aralık 4th, 2013 saat 23:46

    Giriş ve sonuçtan ibaret bir film, gelişme yok.. Ama yine de izlenebilir.

  6. bora bora Aralık 11th, 2013 saat 21:28

    Filmin başından sonuna kadar acaba ne olacak diye meraklanıp izliyorsunuz ama bitince de “ne saçma filmmiş la bu.” hissine kapılıyorsuz benden söylemesi:))))

  7. Çağdaş Çağdaş Aralık 19th, 2013 saat 22:55

    Film güzel bilim kurgu sevenler izlesın ama çokda güzel bi film değil

  8. Mg Mg Aralık 23rd, 2013 saat 04:49

    Başarılı film. Bilgin teşekkürler.

  9. murat murat Aralık 26th, 2013 saat 00:15

    Filmi çok orjinal bulmadım açıkçası.

  10. serkan serkan Aralık 26th, 2013 saat 15:38

    ya şurda varya film izlemeyi bilmeyen o kadar insan varmış ki bu yorumlardan anladım hepsini iyi ki
    sizin gibi ne izlediğini bilmeyen insanların yorumlarına aldanıpta şu harika filmi izlememezlik yapmadım. film de anlatılmak istenen konuyu anlamayacak kadar beyni sulanmış insanlar var. türkiyede izlediğiniz bütün o saçma sapan dizilerden kat be kat daha iyi bi film. aşk yok entrika yok sahtekarlık yok yalancılık dolandırıcılık yok. izlediğim en güzel filmlerden biri. tamamen gerçekleri anlatıyor ama farklı bir şekilde. filmin yapımcısınada oyuncularınada sonsuz saygılarımı sunuyorum. ayrıyeten bilgin arkadaşımız bu film i bizimle paylaştığın ve izlememize vesile olduğun içinde sana teşşekkür ediyorum ve ellerine sağlık diyorum. filmi yeni izlicek arkadaşlar. sakın ola bazı arkadaşların kötü zaman kaybı gibi yorumlarına aldanmayın. film gerçekten harika. ve bi arkadaşımız en baştaki o adama ne oldu diye yazmıştı yorumunda. o adamdan örnek alıp gitiler. tarihlere bakarsan o adam çoktan hakkı rahmetine kavuşmuş:)

  11. tolga tolga Aralık 29th, 2013 saat 12:40

    Sonunda verilen mesaj güzel.
    Efekler güzel.
    Konu 10/10.
    Ayrıca çok güzel yere basmışlar ABD dünya bizim diyor.
    Dostumuz hayır sizin değil diyor.
    Çok güzel bir söz olmuş :)
    Evet değil dünydaki tüm varlıklar insansızda yaşayabilir hatta uzun sürelerce ama biz onlarsız yaşayamayız.

  12. turk55 turk55 Aralık 31st, 2013 saat 19:02

    tipik amerikan klasigi herzaman kendilerini dunyanin sahibi zannederler filme gelince fena degil seyredilir

  13. nadir44 nadir44 Ocak 2nd, 2014 saat 14:08

    Hic guzel film degil tavsiye etmem

  14. Kamıl Kamıl Ocak 3rd, 2014 saat 14:13

    Fılm süper ötesı

  15. halocan halocan Ocak 8th, 2014 saat 00:41

    Bu filme kötü diyen gidinde sabahları evlendirme programı izleyin… Teşekkürler admin..

  16. Özgen Özgen Ocak 8th, 2014 saat 04:39

    Arkadaşlar, Keanu Reeves’in hiç kötü bir filmde oynadığını gördünüz mü? Ben görmedim.. Bu film de iyiydi, izleyin, haklı olduğumu göreceksiniz.. Ayrıca, imdb puanının 5,4′ten daha yüksek bir rakamı hak ettiğine inanıyorum.. Filme düşük puan veren arkadaşlara bir mesajım var : Bir kısmının filmde görmeyi arzu ettikleri “klasik uzaylı yaratığı” göremedikleri için düşük puan verdiğini düşünüyorum… Arkadaşlar yapmayın, adı üstünde, bu film bir “bilim kurgu”.. “Yaratık şov” değil !

  17. erencan ekici erencan ekici Ocak 10th, 2014 saat 21:43

    bilgin kardeş küfür anlayışını biliyorum ama yani konu ttnet olunca

  18. Ali Basar Ali Basar Ocak 14th, 2014 saat 03:08

    Çok başarılı bir bilimkkurgu. Verdiği mesaj açık ve net, izledikten sonra dünyaya bakış açınız değişecek.

  19. Doğukan Doğukan Ocak 21st, 2014 saat 18:52

    Bilgin Cok Süper Bir Film Yapmısın Ama Fazla Uzaylı Göstermediniz Nese O Konuyu Es Gecelim Sana 10/10 Veriyorum süper bilim kurgu yapmışın tutum seni :D

  20. eren eren Şubat 10th, 2014 saat 16:58

    film güzel ve gayet anlamlı yalnız sonu öyle bitmese daha güzel ourdu uzaylıya ne oldu bilinmiyor zaten dünyayı kirleten insan ben bunu anladım dünyayı gitgide kirletiyoruz lütfen temiz olalım

  21. Caner Caner Şubat 11th, 2014 saat 04:06

    Film kötü vs gibi yorum yapan arkadaşlar açık ve net dünya ile alakası olmayan kişilerdir. Bu Filmden çıkarılacak çok ders var. Onlarca saçma Filme yorum yaparsınız ama dünyanın kirli ve ölmek üzere olduğunu anlatan bir Filmi es geçersiniz. Ne yazıkki doğru. Filmde dediği gibi: İnsanlar uçuruma gelince kafalarına dank ediyor… İzlemeden geçme sakın

  22. deniz deniz Şubat 24th, 2014 saat 05:35

    guzelmiş ya

  23. conspiracy conspiracy Şubat 28th, 2014 saat 00:43

    Herşeyviyi güzel,lütfederek bir mesaj vermiş filmimiz…İyi de arkadaş bi filmde de şulanet Amerikanın ”geri kalan zavallı dünya”ile yok olduğunu görelim arkadaş…her filmde ortaya bi fikir bi mesaj atıyorlar biz çok duyarlız mesaj verdik ayağına sonra kurtul.koskoca Amerka yine dünyayı kurtardı sağolsun…Ama film iyi:-))) seyretmeden geçmeyin.üstüne kitap yazılır…

  24. Eray Eray Mart 5th, 2014 saat 21:29

    Bu Film Kesinlikle İzlenmeli Mantıklı Ve insanlara Birazçık olsun mesaj Vermiş Ve cok iyi di

  25. murat murat Mart 9th, 2014 saat 02:04

    fılm gayet basaralı,ızlerken hem keyıf aldım hemde bı ders cıkardım….fılmı beğenmeyenlere sasırdım …dınazorları ızleyın bence

  26. muhammet sami oguz muhammet sami oguz Mart 29th, 2014 saat 10:38

    her sahnesine çok emek harcanmış
    100 milyon dolar bütçeli bi film
    ama olmamış
    emeğine sağlık bilgin

  27. semih semih Nisan 6th, 2014 saat 16:59

    abi film süper emeğe saygı şimdiye kadar izlediğim en güzel 10 film arasında yani 200 tane film seyrettim ilk 10 girdi süperdi ya

  28. ertuğrul ertuğrul Nisan 25th, 2014 saat 23:25

    süper bi film: kesinlikle olumsuz yorumlara bakmayın

  29. Melikşah Melikşah Nisan 28th, 2014 saat 01:02

    Filmi henüz izlemedim. Ancak atılan yorumlara göre filme kötü – iyi diyenler ortalama seviyede.
    İyi bir Bilim Kurgu izleyicisi olarak size şunu söyleyebilirim, bilim kurgu filmleri;

    Robotlar; uzaylılar; Mitolojik yaratıklar, GDİ ( Genetiği değiştirilmiş insan ‘ Örümcek adam, hulk vs.’ ) Tarzında olan filmler değildir. Bu filmler %98 oranla henüz gerçekleşmemiş, gerçekleşebilecek, veya hayal ürünü olarak tasarlanmış ve çekilmiş filmlerdir. Gerçek dışı olan her şey bilim kurguya girmez fakat, günümüzde yaşanmayacak, yaşanmamış olaylar bilim kurguya girer. Örn; Kıyamet, Dünya kirliliği, GDİ, Uzaylı, ufo, Tüm doğa olayları, Yapay Zekalı Robotlar, hatta hayvanların konuşturulması bile bilim kurguya girer.

    Bilgin yorumumu onaylarsan sevinirim. Çünkü çoğu arkadaş bilim kurgu filmlerinin tanımını bilmediği halde filmlerin altına ‘ kötü ‘ açıklamasıyla yorum yapıyorlar. Ve çoğu insanın o filmi izleme zevkini hem ortadan kaldırıyor, hemde filme ön yargılı bir şekilde başlayarak filmden hiç bir şey anlamıyorlardır.

    ‘Bilim kurgudan anlamıyorsanız saçma yorum yapmak yerine, ‘ Barbie Peri Diyarında ‘ animasyonunu izleyebilirsiniz. Teşekkürler.

  30. Ömer Ömer Nisan 29th, 2014 saat 04:53

    Deccal gelisini ve yalan dolan bir hikaye ile insanari kandirisini anlatiyor.
    Gözünüzü acin oyuna gelmeyin.
    Konu hakkinda daha fazla bilgi icin
    yenidunyaduzeni.com
    burayi iyice okuyun.

    Ozaman yazdiklarimi ve filmi anlaya bilirsiniz.

    Tek gözlü robota dikkat.

  31. yorumcu yorumcu Mayıs 2nd, 2014 saat 18:04

    iyi bir filmdi izlenebilir

  32. film üstadı film üstadı Mayıs 13th, 2014 saat 23:59

    Senaryoyu öldürmüşler,film resmen katliama uğramış.Bu temayla İmdb de ilk sırayı kaptırmayacak bir film yapılabilirdİ.

  33. Mod Mod Mayıs 20th, 2014 saat 17:54

    Bilim Kurgu Açısından Yeterli Sayılabilinecek Bir Film 5/10 . Senaryo Daha Yaratıcı Olabilirdi . Uzaylılar Yerine Farklı Karakterler Olabilirdi . Bilim Kurgu Sevenler İçin Snowpiercer İzlemenizi Öneririm Hızlı Ve Akıcı Bir Film

  34. BayTarr BayTarr Mayıs 27th, 2014 saat 20:45

    bilim kurgu sevenler için biçilmiş kaftan

  35. onur@ onur@ Temmuz 1st, 2014 saat 01:32

    bu film izlenmez yaşanır :D

  36. furkan furkan Temmuz 7th, 2014 saat 11:47

    Normalde bilim kurgudan nefret ederim ama bu filmde saçma sapan alakasız bi konu yok.Gerçeklik bozulmamış o yüzden harika

  37. mehmet mehmet Ağustos 18th, 2014 saat 16:01

    FİLM AŞIRI HALDE ANLAMLI BU FİLMİ İZLEDİKTEN SONRA ÇEVREYE DAHA İYİ DAVRANMAYA BAŞLADIM BU DÜNYA BİZİM VE BİZ BU DÜNYAYI KORUMALIYIZ KORUAMAZSAK SONUMUZ KÖTÜÜ :( :( :(

Türkçe imla kurallarına uymadığınız taktirde yorumunuz kesinlikle onaylanmayacaktır.