facebook'a ekle facebook'a ekle twitter'a ekle myspace'e ekle friendfeed'e ekle google bookmark'a ekle msn ekle rss abone ol

Ejderha Dövmeli Kız – Filmi Türkçe Dublaj Full izle (2010 Yeni) |



Film yükleniyor, lüfen bekleyiniz..
reklamı geçmek için tıklayın



"Ejderha Dövmeli Kız – Filmi Türkçe Dublaj Full izle (2010 Yeni)" için 122 yorum yapılmış (Sizde görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.)

Sayfalar: « 1 2 [3] Hepsini Göster

  1. leaf leaf Şubat 14th, 2012 saat 17:35

    teşekkürler şimdi oldu güzel bir site emeğine sağlık

  2. azder azder Şubat 15th, 2012 saat 23:50

    flimin ağır gitmesi aldatmasın süperrr bi flimm ,,flim severlerin arşivinde olması gereken bi flim.

  3. emre emre Şubat 21st, 2012 saat 14:14

    sürükleyici bir film teşekkürler

  4. duygu duygu Şubat 28th, 2012 saat 15:50

    film güzel sıkılmadan izlenebilir amma velakin görüntüden önce ses geliyor admin bey bilginize arz eder başarılarınızın devamını dilerim.

  5. mihriban mihriban Şubat 29th, 2012 saat 04:48

    film oldukça sürükleyiciydi ama aşırı ses kayması keyfini biraz kaçırdı.

  6. Ada Ada Mart 2nd, 2012 saat 01:08

    Film süper serinin diğer filmleride harika

  7. merve merve Mart 4th, 2012 saat 21:51

    Adacım bu serinin ilk filmi…

  8. pelin pelin Mart 5th, 2012 saat 19:01

    harika bir film

  9. lion lion Mart 10th, 2012 saat 19:48

    10 num ara fılım mutlAka izleyin

  10. jettvell jettvell Mart 12th, 2012 saat 22:56

    serinin bu filmi tam bir fiyaskoydu! beğenilmedi, alkış almadı, gişe rekorları kıramadı, ve bu sebeplerden; David Fincher kamera arkasına geçip aynı filmi yalnızca bir sene sonra birkez daha yorumladı. başrolde ise Daniel Craig ve Rooney Mara rol aldı ki; bence asıl izlenmesi gereken Ejderha Dövmeli Kız 2011 yapımı o filmdir. bence o filmle bu birbirine karıştırılmamalı.

  11. KANKI KANKI Mart 16th, 2012 saat 18:24

    BOMBA BIR FILIM…TESEKKURLER…..

  12. İzleyici İzleyici Mart 18th, 2012 saat 00:22

    Kesinlikle izlemenizi tavsiye ederim. 3 bölümünü ard arda izledim. polisiye ve gizem sevenler için mükemmel Teşekkürler Bilgin

  13. Celal Celal Nisan 9th, 2012 saat 20:43

    filmin konusu iyi fakat yayın sorunu çok fazla izleyeceğinizden birşey anlamayacağınıza sizi temin edebilirim malesef :(

  14. zelal zelal Nisan 10th, 2012 saat 20:49

    bence çok güzel :p

  15. Berkay Berkay Nisan 23rd, 2012 saat 09:51

    Evet… Size katılıyorum. Bu siteye beyeniyor ve takip ediyoruz. Fakat bazı filmlerde ses kaymalaarı ve görüntü kalitesinin düşük olması sebebiyle bazen hayal kırıklığına uğruyoruz. Saygılarımla admin ;)

  16. alibra alibra Mayıs 5th, 2012 saat 01:57

    Cok guzel,tesekkurler.

  17. sefa sefa Haziran 19th, 2012 saat 16:34

    en sonda adam ayıp yaptı kıza ya .film çok iyi

  18. sibel sibel Temmuz 10th, 2012 saat 22:17

    iğrenç bir filmdi konusu içeriğiyle hatta hareketyleriylede başka bir filmden çalıntı yakıştıramadım.=(

  19. zehra zehra Kasım 8th, 2012 saat 23:42

    film çok kötüydü,izlemeyin derim zamanınıza yazık..

  20. samet samet Kasım 23rd, 2012 saat 14:33

    ya eyvallah film güzelde arkadaşlar bir önceki seriyle tamamen aynı kurgu aynı senaryo dalgamı geçiyor bu adamlar bizimle,sadece kişiler değişmiş okadar butün senaryo ve kurgu tamamen aynı,ayıptır yaaa.

  21. samet samet Kasım 23rd, 2012 saat 17:21

    dedektifin Lisbeth salander tecavüz sahnesinden tutunda danıel craıg le sevişmesi katilin içten biri çıkması herşey aynı.daniel craıg böyle bir senaryoda nasıl oynamış anlamıyorum.

  22. Onur Onur Aralık 15th, 2012 saat 13:47

    Film güzel ama kitapla arasında çok fazla çelişki var kitap ı okuyan bilir anita ölmemişti ve hariret anitanın kimliği ile 2 sene yaşadıktan sonra biriyle evlenip ismini deiştiriyor ve avusturyada yaşamına devam ediyor…Ve Lisbeth salander karakteri kitaptaki gibi yansıtlamamış ekrana Lisbeth sevilesi içine kapanık sorunları olan bi kız ama ekrana pisikopat gibi yansıtmışlar bence… bu arada mikael e deri çeket değil bi müzik kutusu gibi bişi alıyodu ve prensipleri gereği mutlaka pazarlık ediyordu… ama herşeye rağman film güzel Milenyum serisinide okumanızı tavsiye ederim…

Türkçe imla kurallarına uymadığınız taktirde yorumunuz kesinlikle onaylanmayacaktır.