facebook'a ekle facebook'a ekle twitter'a ekle myspace'e ekle friendfeed'e ekle google bookmark'a ekle msn ekle rss abone ol

Genç ve Güzel – Jeune – jolie 2013 Türkçe Altyazılı izle |



Film yükleniyor, lüfen bekleyiniz..
reklamı geçmek için tıklayın



"Genç ve Güzel – Jeune – jolie 2013 Türkçe Altyazılı izle" için 90 yorum yapılmış (Sizde görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.)

Sayfalar: « 1 [2] Hepsini Göster

  1. emre emre Ocak 23rd, 2014 saat 05:26

    saçma zaman kaybı ötesi

  2. evren evren Ocak 23rd, 2014 saat 14:17

    yalın ve doğal anlatım.roman okur gibi izlersiniz.7/10

  3. kosovali kosovali Ocak 23rd, 2014 saat 22:41

    bir umudu var ya insanin her zaman aklinda iste bu da umudun kaybolmasi bence ne kadar cok sey gecers basindan o kadar umudun gider hayatindan cok dersler var bizim icin ama avrupa hep boyle kalacak acirim bize de coktan geldi allah korusun bide bence her film hayatin veya insanin yansimasidir izlenmesi bir sey katiyor hafizaniza izleyin

  4. ANIT ANIT Ocak 25th, 2014 saat 02:45

    BENCE HARİKA BUNA BENZER FİLMLERİN NERDE ADMİN

  5. buse buse Ocak 25th, 2014 saat 20:21

    gayet güzel,değişik bir film

  6. Ahmet Ahmet Ocak 26th, 2014 saat 03:03

    bence filmden biraz anlayanlar yorum yapsa iyi olacak. bu filme zaman kaybı diyen arkadaş acaba bir filmden beklentisi nedir… son derece sade anlatım ve başarılı oyunculuk… emeğinize sağlık

  7. EMRE EMRE Ocak 26th, 2014 saat 13:25

    anlayabilmek için geçmişimize bakmak lazım.ruhu doyuran sex değil sevgidir aşktır

  8. nuray nuray Ocak 26th, 2014 saat 14:55

    nerde giriş gelışme sonuç allah aşkınaa.sadece genc bır kızın sexs günlüğünü anlatmış..klasık faransızz filmi.saf aşk mı nerde ben göremedımm..iğrenç basıt bır fılm…..

  9. nihal nihal Ocak 26th, 2014 saat 23:50

    bilgin kardeş bu site favariler arasında yani ailecek film izleyeceğimiz zaman sadece senin siteden izliyoruz oğlum kızım ve küçük oğlum da filmlerin afişleri dikkatimizi çekiyor açıyoruz +18 ,korku,romantik,diye kategorilere ayırsan sadece aile filmleri ana sayfada kalsa daha iyi olur diyorum ben rica ediyorum seçeneklerden her kez istediğini seçer izler bu ricamı dikkate alacağını ümit ediyorum

  10. mehemt mehemt Ocak 27th, 2014 saat 02:14

    çok çok gereksiz ve amaçsız

  11. bilgin bilgin Ocak 27th, 2014 saat 03:46

    @nihal Bahsettiğiniz durum zaten geçerli sağ tarafta kategoriler var belirlenmiş ancak anasayfa da ayırmam mümkün değil maalesef üzgünüm.

  12. tasutu tasutu Ocak 28th, 2014 saat 00:42

    Aksiyon film izleyicileri bu filmden hoşlanmaz ama okumayı ve düşünmeyi sevenler bu filmi izlediğinde hayatın kendisini bulacaklardır.Sade doğal başarılı ders alınabilecek sanatsal güzel bir film.Ayrıca çok sürükleyici.

  13. Orhan Orhan Ocak 28th, 2014 saat 03:56

    Sanat içerikli , anlamlı , düşündürücü bir film. Klasik düşünce tarzına sahip insanların izlemesini tavsiye etmiyorum. Film tıpkı kitap okumak gibiydi.

  14. Semih Semih Ocak 31st, 2014 saat 06:27

    Filmi yüklemek için uğraşmışsın bilgin emege saygı,fakat film tamamen zaman kaybı işlediği konu da tiksindirici.

  15. aladdin aladdin Ocak 31st, 2014 saat 20:57

    izlenir ama sade bana göre değil

  16. Murat Murat Ocak 31st, 2014 saat 22:21

    Arkadaşlar İzlemenizi Hiç Tavsiye Etmiyorum Çok Sapıkca bişey .

  17. Kübra Kübra Şubat 3rd, 2014 saat 02:56

    çok saçma bi film kesinlikle. Kızın tek aile sorunu üvey bi babasının olması fakat o da kötü davranıyor falan değil kıza rahat batıyor kesinlikle kötü yola düşmesinin mallığından baska hiçbir sebebi yok

  18. BUTTA BUTTA Şubat 3rd, 2014 saat 04:30

    Fransa diğer AB ülkeleri gibi yaşlı nüfus oranının hızla arttığı bir ülke..Eskiden bu filmdeki gibi güzel genç kızlar ki,başta Brigitte Bardot,Jeanne Moreau,Mylene Demongeot,Catherine Deneveue gibi bütün dünya gençliğinin yüreğini yakan dilberler,bir kaç öpüşme sahnesiyle bile gündem yaratırlardı.Şimdi maşallah her şey ortada;ama güzel kızın rol arkadaşları hep yaşlı insanlar.Demek ki,seyircinin çoğunluğu da onlar.Para da onlarda olunca yaşlıların cinsel dürtüleri ve yaşlılık sorunu öne çıkıyor.Bu arada yaşamın çeşitli evrelerinde kendimize sorduğumuz “Bazı kızlar neden fahişe olur?”un yanıtının para olmadığı anlaşılıyor.Özellikle,orta yaşı geçmiş kişilerin bu filmi daha büyük bir ilgiyle seyredeceğini düşünüyorum.:)

  19. orhan a. orhan a. Şubat 7th, 2014 saat 00:54

    Ülkemizdeki gibi kız çocuklarının çok küçük yaşlarda kendisi den cok buyük erkekelerle evlendirilmesinden daha iyi bu kızın yaşadıklari.özgurce ve zorlama olmadan yapıyor.

  20. eren eren Şubat 7th, 2014 saat 02:18

    Yorumlara bakıyorum da hiç kimse filmi anlayamamış. İzleyici nasıl olunur nasıl yorum yapılır önce bunu öğrenmeniz gerekiyor sizin adınıza üzüldüm filme verdiğim puan 8/10.

  21. recep recep Şubat 7th, 2014 saat 03:54

    gayet güzel sıradışı bir film

  22. tuba tuba Şubat 9th, 2014 saat 01:46

    bence izlenmeye değmez cok boş bir film zaman harcamayın

  23. killa and city killa and city Şubat 13th, 2014 saat 01:21

    arkadaşlar kesinlikle izlemeyin bom boş film

  24. şahinx şahinx Şubat 13th, 2014 saat 05:47

    güzel film .ama adı ‘bitch dont give up fucking ‘olmalı :D

  25. alisa alisa Şubat 16th, 2014 saat 23:23

    bende murata katılıyorum çok sapıkça ve iğrenç bir şey filmi güzel bulanlara pek bir şey söyleyemiyorum

  26. Berkan Berkan Şubat 17th, 2014 saat 05:33

    vallahi saçmaydı. kız bir anda fahişe oldu. sonra yaşadıklarından tam ders alıp aşık oluyor gibi oldu ama olmadı hiç bir şey anlamadım desem yeridir.

  27. Whileor – Jane Veloccia Whileor - Jane Veloccia Şubat 17th, 2014 saat 07:28

    Çok güzeldi.. inanın bana kesinlikle vakit kaybı degil. Baskalarıyla birlikte oluyor, bu tür insanların psikolojisini anladım filmde. 7/10 oyunculuklar da güzeldi. Bazı kısımlarda şu olacak derken olmaması ve olumlu gitmesi sasırtıcı :) bence herkes kendinden bir seyler bulabilir. Kızın annesi bence “anne” degil. Ve su mesajı alıyoruz; “yargılamadan önce kendine bak”….

    son olarakta Lea ismini cok begendim :)

  28. özlem özlem Şubat 17th, 2014 saat 09:02

    f.. olmak zeka gerektiren ve tehlikeli bir şey çok tehlikeli

  29. cosmicalfa cosmicalfa Şubat 23rd, 2014 saat 04:50

    Yorumlara bakıp izlemeyecektim az kalsın..iyiki izlemişim,çok etkilendim..Bir genç kızın baba şefkatinden yoksunluğu ve o şefkati yaşlı adamlarla birlikte olarak o duyguyu tatmak istemesi..Ankarada ki ,şehir dışından gelen bazı üniversiteli genç kızların sakaryadaki barlarda para için birlikteliklerini de hatırlattı bana…yazık.

  30. Arda Arda Mart 1st, 2014 saat 02:15

    türk zihniyetini görüyoruz. saçmaymış. siz anca karadayı gibi değersiz anlamsız yarısı beklemekle geçen saçmasapan diziler izleyin. gece gece sinirim bozuldu. bu ülkeden gideceğim arkadaş.

  31. Bilgesu Bilgesu Mart 1st, 2014 saat 03:00

    Normalde filmlere çok ağır eleştiri yapanları çok kınarım hatta bu yüzden sonradan izlediğim çok güzel filmleri kaçırmışımdır.Ancak bu filmde ne anlamam gerekiyordu benim?Tamam babamla annem boşandı hatta annem başkasıyla da sen fahişeliğe başlamadan önce bilmiyordun.Boşansalarda seni destekleyen ailen var.Cidden çok anlamsız demiyim ama bizi götürmeye çalıştıkları yeri gösteriyor.AH bak şu zavallıcığa önemli olan sevgidir ama bunu öğrenmeden önce coşalım daha ne diyim.

  32. deniz deniz Mart 1st, 2014 saat 23:11

    Vasat bir film. Heyecan yok merak yok sürükleyicilik zayıf. Sonu iyi bağlanmamış. Eksik bitiriş

  33. SADAKAT SADAKAT Mart 3rd, 2014 saat 20:53

    ŞİMDİ BU FİLMİ İZLEDİK SON DAKİKASINA KADAN…NE ANLADIK! FRANSIZ AİLE YAPISININ NASIL HASIL OLDUGUNU..:-)

  34. hazal hazal Mart 4th, 2014 saat 07:37

    Anlamayıp amaç ne yada güzel değil,vasat sapıkça vs. diyenler kesinlikle iyi bir film izleyicisi değil. gidip tom ve jerry izleyin siz.

  35. boom boom Mart 5th, 2014 saat 01:22

    film o kadar güzel ki cidden biraz duygulu olup izlenmesi gereken bi film kendinizi kızın yerine koyun ve ayrıca fransızlar kesinlikle böyle değil bu filmi bir türk bir alman veya bir korelide cekebilirdi. hayatımda izledigim en güzel film 10/10

  36. vsco vsco Mart 5th, 2014 saat 01:23

    kesinlikle tavsiye ediyorum sacma sacma yorumları aldırmayın.

  37. xtna xtna Nisan 16th, 2014 saat 19:26

    cok güzel akıcı bir filmdi

  38. selin selin Mayıs 7th, 2014 saat 06:46

    Erkeklerin bu filmi anlayabilecek duyguları olduğunu sanmıyorum bu yüzden erkekler izlemesin, bayanlara daha çok hitap ediyor. sanatsaldan ziyade gerçekçi buldum, tam olarak toplumsal bir gerçekçiliğe dayanıyor. işin sanatsal kısmı Fransızcanın lirikliğidir sadece. ben beğendim ve duygulandım şahsen , yaşantı ve hisler bakımından aciz bir genç kızın birde güzel olması durumunda başına gelebilecek türden bir olay.

  39. Cengizhan Cengizhan Ağustos 19th, 2014 saat 11:21

    Aşk Felan yok, yaş 17 bunalıma ve sıkıntıya giren bir kişilik, ailesinden devamlı para alıyor o yasta birinin aile içinde sevgi görmesi gerekli, yaşayanlar bilir kısaca. eğitici bir film, ders alıması gerek.

  40. Pottergillerden Pottergillerden Kasım 22nd, 2014 saat 22:37

    Güzel filmdi ben beğendim,burda önemli olan kızın kiminle yatıp kalktığı değil ama anlayamayanlara anlatmak için zaman kaybetmeye gerek yok.

Türkçe imla kurallarına uymadığınız taktirde yorumunuz kesinlikle onaylanmayacaktır.