facebook'a ekle facebook'a ekle twitter'a ekle myspace'e ekle friendfeed'e ekle google bookmark'a ekle msn ekle rss abone ol

Gitme & Stay 2005 Türkçe Dublaj izle |



Film yükleniyor, lüfen bekleyiniz..
reklamı geçmek için tıklayın



"Gitme & Stay 2005 Türkçe Dublaj izle" için 24 yorum yapılmış (Sizde görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.)

  1. orhan gazi orhan gazi Ekim 5th, 2011 saat 15:48

    izlenebilir

  2. kaan kaan Ekim 5th, 2011 saat 18:06

    guzel degisik bir film izleyin tavsiye ediyorum …

  3. murat murat Ekim 5th, 2011 saat 20:26

    Kardeşim Che nin filmini koyarmısın

  4. elif elif Ekim 6th, 2011 saat 16:52

    bu neydi şimdi? filmin sonu yok.zaman kaybı .Yüce Bilgin shrek serisini yükler misin?LÜTFENNN

  5. ferhat ferhat Ekim 6th, 2011 saat 18:24

    wala bıse anlıyamadım zman kaybı derım ben… emeğe saygı tskrler bilgin

  6. metalcorexxx metalcorexxx Ekim 12th, 2011 saat 10:25

    Ben bir filmin sonunda o filme, yapımcısına, yönetmenine bu kadar saydığımı bilmem :) Sırf film olsunda nasıl olursa olsun diye yapmışlar. Dikkat ederseniz filmin açıklaması bile bir muallak. Bak yine sinirlendim ya :)

  7. papatya papatya Kasım 22nd, 2011 saat 23:00

    filmden bişey anlayan varsa lütfen paylaşsın. zaman kaybı

  8. gul gul Kasım 22nd, 2011 saat 23:02

    Valla kardeş ben bi numara anlamadım. filmin başı sonu muydu yoksa sonu başımıydı anlayan bi aydınlatsın lütfen. 10 üzerinden -10 desem eksilere ayıp olur mu acaba :)

  9. cto cto Aralık 2nd, 2011 saat 23:29

    yaratıcılıkta kısır bir dönemden geçen sinema dünyası için son yıllardaki en başarılı yapımlarından biri

  10. Esra Esra Ocak 3rd, 2012 saat 14:30

    Son zamanlarda izlediğim en iyi psikolojik filmlerden , arkadaşlar yorum yaparken filmin türüne göre yorum yapın lütfen adı üstünde film psikolojik bi film sevmiyosanız ve anlıyamıyosanız izlemeyin .

  11. hakan hakan Ocak 4th, 2012 saat 15:55

    saçma sapan tamamen biz zaman kaybı beğenenler nesini beğendi anlamadım 1 yıldız bile fazla

  12. tirsmaz tirsmaz Şubat 5th, 2012 saat 00:13

    Arkadaşlar sonuna iyi düşünün anlayacaksınız , sölersem bir anlamı kalmaz izlyecekler için. Bence Güzel bir psikolojik film…

  13. esra esra Şubat 20th, 2012 saat 22:42

    tamam da şimdi ne oldu?

  14. elif lam mim elif lam mim Mart 2nd, 2012 saat 22:30

    Anlayamassınız Çünkü siz ANLAMSIZSINIZ

  15. tolga tolga Mart 11th, 2012 saat 11:33

    zamanının çok ötesinde bir film. ülkenin sınavlarda çıkardığı ortalama netleri göz önüne alırsak anlaşılmaması normal bence.

  16. latino latino Mart 22nd, 2012 saat 00:06

    Bilgin selam,

    Güzel paylaşımların için teşekkürler, filmin 4 ve 5.ci partları arızalı galiba düzeltebilir misin?

  17. bilgin bilgin Mart 22nd, 2012 saat 00:35

    @latino tekrar deneyiniz kontrol edildi sorunsuz açılıyor.

  18. latino latino Mart 22nd, 2012 saat 01:22

    Düzelmiş:) ayrıca yeni görüntü kalitesi çok daha güzel olmuş..Çok teşekkürler bilgin..

    Film olağanüstü ve sıradışı bir yapım gerçekten keyifle izlebilir.

  19. mrll mrll Nisan 9th, 2012 saat 01:46

    beğendim..güzelbir filmdi…teşekkürler bilgin

  20. isimsiz isimsiz Aralık 5th, 2012 saat 14:45

    berbat

  21. serkan varna serkan varna Ocak 2nd, 2013 saat 13:57

    Film pskolojik gerilim filmi izlerken bunu anlıyoruz ama filmde dikkat edilmesi gereken birsürü küçük ayrıntı var. Filmde Sam ile Henry arasında bir bağ kurmaya çalıştım ama filmin sonu buna işaret değil. Filmin sonunu özellikle tekrar tekrar izledim ve anladım ki olayların hepsi aslında Henry’nin bilinçaltında geçiyor. Henry bir şizofren değil.Ölüyor ve ölme yolunda ilerlerken o kısa vakit içinde bize yaklaşık 1.5 saatlik bir hikaye sunuyor.Ölürken hayatımızın gözlerimizin önünden bir şerit gibi geçtiği söylenir. Peki bu ne kadar doğru. Belki de evet geçiyordu ama geçen şey başka bişe ise ? Aslında Henry’nin sesler duyuyorum dediği ve peşinden duyduklarını yazması ile önce gerçek olan bir ses sonra ise kafasındaki sesler arasında bir çelişki yaşadığı sahne müthiş bir ayrıntı ve ipucu. Aslında kafasında duydukları gerçek sesler.Kaza anındaki yanıbaşında bekleyen kişilerin konuşmaları.Bizim gerçek oldugunu sandığımız ise bir hayalürünü. ”’hangisi daha kötü gerçek olmayan sesler duymak mı,gerçek sesleri hayal sanmak mı?”’ Düşünün bize sıradan gelen sahnede bile neler anlatıyor film. İlk izlediğimde filmdeki sahneler arası geçişler farklılaşınca Yönetmen saçmalamış izlenimi oluştu bende halbuki filmdeki sahneler arası geçiş ve çekim teknikleri bile başka bir ipucuymuş. Arkadaşlar bu filmi begenmedim sevmedim diyen insanlar kesinlikle filmi anlamayanlardır ve anlamadığınız bir filmi kötülemenin mantıklı bir yanı da yok. Kısacası filmin her sahnesi ayrıntı her sahnesi ipucu.Ama filmi çözmeye çalışmayın çünkü bu ipuçları filmi çözmek için bize sunulmamış.Filmin sonunda ki finali bize aşılamak için bize sunulmuş.Diğer başyapıt olarak nitelendirdiğimiz filmlere Hodrimeydan demek için sunulmuş

  22. hly hly Ocak 5th, 2013 saat 06:07

    hery nin gözünün önünden geçenlerdi film..peki;filmin sonunda kız sam e hiç evlilik teklifi almamıştım dediğinde sam in gözünün önünden geçen hayaller ne zaman yaşanmıştı???

  23. izleyici izleyici Kasım 10th, 2013 saat 19:26

    saçma+zaman kaybı=pşmanlık

  24. ilos ilos Mayıs 18th, 2014 saat 12:20

    Film hiç de saçma değil.Gayet anlamlı bir film tabii ANLAYANA .Çok dikkatli izlenilmesi gerek.İlk izlediğinizde anlamayabilirsiniz ama bazı sahnelere geri döndükçe daha iyi anlaşılıyor.

Türkçe imla kurallarına uymadığınız taktirde yorumunuz kesinlikle onaylanmayacaktır.