facebook'a ekle facebook'a ekle twitter'a ekle myspace'e ekle friendfeed'e ekle google bookmark'a ekle msn ekle rss abone ol

Hint Denizi Korsanları & Queens Of Langkasuka 2008 Türkçe Dublaj izle |



Film yükleniyor, lüfen bekleyiniz..
reklamı geçmek için tıklayın



"Hint Denizi Korsanları & Queens Of Langkasuka 2008 Türkçe Dublaj izle" için 76 yorum yapılmış (Sizde görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.)

Sayfalar: « 1 [2] Hepsini Göster

  1. ÖzGüR ÖzGüR Ocak 13th, 2012 saat 15:46

    hayatımda ilk defa bu kadar zaman kaybı yaşadım! kaybettiğim zaman için de ayrıyetten uluslararası dava aççam :):):):):)

  2. Mert Mert Ocak 23rd, 2012 saat 19:19

    Film güzelmis

  3. xox xox Ocak 31st, 2012 saat 05:41

    Al gelde izle biri berbat diyor biri güzel. artık film aramaktan yoruldum bunu izleyecem,iyi yada kötü sansıma

  4. habib habib Şubat 9th, 2012 saat 22:09

    vasatın üstünde 10/6

  5. mertcan mertcan Şubat 13th, 2012 saat 01:57

    arkadaşlar bakın harbiden çok ama çok sıkıcı bi film içinde ne anlam taşıyan bişi var nede başka bişi bölümlerin hepsi alakasız inanılmaz sıkıcı bi film

  6. ecrin ecrin Şubat 21st, 2012 saat 19:58

    cok içlr acısı zaman kaybıı

  7. muhammet muhammet Şubat 28th, 2012 saat 19:02

    hiç izlenecek film değilmiş harbiden arkadaşlar izlemeyin pişman olursunuz.!!!

  8. Zümkürrettin Zümkürrettin Mart 23rd, 2012 saat 14:04

    Hintlerin yapacağı film de bu kadar olabilir zaten. :S Zaman kaybı

  9. Yasar Yasar Nisan 7th, 2012 saat 20:57

    Yorumları okumuştum belki iyi olabilir diye izledim ama gerçekten berbat zaman kaybı pişmanlık yazan yorumlar haklı…

  10. ayhan ayhan Mayıs 17th, 2012 saat 13:54

    kardeşim sizlerede ne yapılsa yaranılmıyo hiç bir şeyi begenmyosunuz bi kerede emege saygı gösterip teşekkür edin

  11. xxx xxx Haziran 19th, 2012 saat 01:31

    Ayhan Sana Katılıyorum Kardeşim.

  12. ali27 ali27 Haziran 21st, 2012 saat 22:34

    @özgür ne adamsın ha :D :D :D
    @bilgin kardeş saana bu konuda bişey sorucam

  13. fatih fatih Temmuz 9th, 2012 saat 02:00

    film o kadarda kötü değil arkadaşlar tşk.ler admin

  14. sonosmanli sonosmanli Temmuz 20th, 2012 saat 01:31

    cok guzel bir film sakin bakmayin

  15. arda arda Temmuz 31st, 2012 saat 13:07

    emeğe saygı süper bi film güzel deyil diyenler siz film izlemeyi bilmiyosunuz admin süper bi film ellerine sağlık..

  16. muharrem muharrem Ağustos 4th, 2012 saat 13:31

    iğrenç bir filimdi izlediğim en berbaat film diyebilirim.. saçma olmuş bence…

  17. yorumx yorumx Kasım 12th, 2012 saat 16:26

    güzel flm emeğe saygı :)

  18. roko roko Kasım 24th, 2012 saat 02:47

    film 10/4 puan hak ediyor

  19. sevcan sevcan Aralık 8th, 2012 saat 06:30

    buradaki yorumları bence okumadan seyretmek daha iyi. filmi seyredeyim desemesem kötü diyip gececekmişim oysa gayet başarılı bir yapım fantastik hikaye ve görsel efektler aptal hollywood filmlerine göre cok daha güzeldi. olay şu ki henüz uçan araba çizgi filmlerini yeni yeni seyreden ortakul cocukları hep yorum yapıyor…. fantasyadan ne anlasın henüz bunlar…
    bence seyredin eğer bu tarzın meraklısı iseniz filmin bir konusu var ve gayette güzel işlenmiş.

  20. salim salim Aralık 31st, 2012 saat 00:03

    arkadaslar sızde her seye kotu dıyorsunuz eskıden yorumlar kotu dıye ızlememıstım artık yorumlara bakmadan once fılımden kesıtlere bakıcam ama fılmın guzellık derecesıde orta o kadarda guzel değil yada kotu orta

  21. ali ali Ocak 8th, 2013 saat 12:38

    çok güzel

  22. Muhammed Muhammed Kasım 4th, 2013 saat 10:41

    Yorumlarda yazılanlar kadar kötü değildi bence ya izlenebilir.

  23. ALI ALI Aralık 5th, 2013 saat 22:18

    FILM GUZEL ANLAYA BILENE

  24. Anonim Anonim Ocak 15th, 2014 saat 15:50

    Film kötü diyenlere aldanmayın beyler, gayet güzel bir film

  25. hakan hakan Nisan 10th, 2014 saat 02:00

    film baslarda ilk 20 dakka cok sıkıcı geciyor ama sonrası izlemeye deger sürükleyici bir filmdi tesekkür ederim suan saat gece yarısı 02 05 oldu

  26. erhan erhan Mayıs 27th, 2014 saat 17:08

    Bence var ya Zaman kaybı Vasat diyenlerin çoğu başka sitelerin adamlarıdır var ya her filmede Berbat diye yorum yazılmaz ki EMEĞE SAYGI BİRAZ ADMİN UĞRAŞIYOR GECENİN KAÇINDA OLURSA OLSUN SİTEYE EKLİYOR
    LÜTFEN BİRAZ EMEĞE SAYGI

Türkçe imla kurallarına uymadığınız taktirde yorumunuz kesinlikle onaylanmayacaktır.