facebook'a ekle facebook'a ekle twitter'a ekle myspace'e ekle friendfeed'e ekle google bookmark'a ekle msn ekle rss abone ol

Honey 2 – 2011 Türkçe Dublaj izle |



Film yükleniyor, lüfen bekleyiniz..
reklamı geçmek için tıklayın



"Honey 2 – 2011 Türkçe Dublaj izle" için 68 yorum yapılmış (Sizde görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.)

Sayfalar: « 1 [2] Hepsini Göster

  1. canım canım Kasım 17th, 2011 saat 09:54

    evetyaw çelik yumruklar türkçe dublaj yüklersen sevinirim ohoo büsürüfilm var eniyisi sen ıro-man 2 yükle

  2. volkan volkan Aralık 6th, 2011 saat 04:12

    admin siten süper emeğin ve emeklerin için teşekkür unutma admin ‘herkez sever biz ölürüz’ :))

  3. emre emre Aralık 8th, 2011 saat 11:29

    izlenecek kadar güzeldi tşk admin

  4. akuma akuma Aralık 25th, 2011 saat 03:35

    film güzel ama step up serisini izleyenleri tatmin etmez tabikide :)

  5. Filmtakipcizi Filmtakipcizi Aralık 26th, 2011 saat 23:02

    Honey 1 den sonra bence cok kötü bir film.
    Birinci bölümde oynayan jessica albayi hic kimse gecemez.
    Danslarda cok daha kötü. Birincisi kesinlikle cok ama cok daha iyi, bazen herseyi tadinda birakmak en iyisi :))

  6. ALPER ALPER Ocak 7th, 2012 saat 23:58

    BİLGİN KARDEŞİM SİTEN ÇOK GÜZEL ELİNE SAĞLIK SİTEYİ BEĞENEN ARKADAŞLAR KURU KURU BEĞENMEKLE OLMAZ SİTEDEKİ REKLAMLARI TIKLIYALIM HER GÜN BİRER KERE BÖYLELİKLE SİTEYE BİR KATKIMIZ OLSUN

  7. burcu burcu Ocak 17th, 2012 saat 12:44

    degişik bir filim diye tahmn ediyorum ama diger arkadaslara katılıyorum honey 1 daha güzel …

  8. şimşek şimşek Mart 16th, 2012 saat 19:17

    film çok güzeldi:)
    :):):)

  9. Gece Gece Mart 19th, 2012 saat 02:22

    Film gerçekten süperdi özellikle dansı çok sevenler için..kesinlikle izlemelisiniz :)

  10. yellowangel yellowangel Mart 28th, 2012 saat 13:42

    güzelll

  11. halil halil Nisan 6th, 2012 saat 17:21

    film güzel ama step up serisini izleyenleri tatmin etmez tabikide :)

  12. esra esra Nisan 14th, 2012 saat 13:04

    sözüm film takipçisine bilmiyorsan öğren haney 2 haney e göre aha çok beğenili aslına haney erisinin izlenmesinisağlayana o film amajesika nın oyunculuğunu kimse yargılayamaz

  13. ilayda ilayda Nisan 24th, 2012 saat 18:42

    film gerçekten güzel yani, bn dans etmeyi sevdiğim için diyorum ama sokak dansı serisi bunu ezer geçer :)

  14. davut davut Mayıs 15th, 2012 saat 01:32

    step up 3d nin yanında cook sönük bi film olmuş ama müzikler ve hareketler izlemeye değer…..

  15. ümi ümi Kasım 30th, 2012 saat 01:57

    o kadar bekledim honey gelir diye gelmedi :) 1 daha iyi

  16. sıla sıla Kasım 27th, 2013 saat 14:52

    süper yaa film sevdim tşk admin

  17. sevgyuzel sevgyuzel Aralık 29th, 2013 saat 21:16

    bu filme gercekten bayilarak izliyoruz,ozelikle kizim TULAY bayiliyor hafta da 3 defa izletiyor bize artik ezbere ogrendik yapanlarin ELLERINE YUREKLERINE salik

  18. onur onur Mart 18th, 2014 saat 22:10

    bu film sokak dansına çok benziyor..?

Türkçe imla kurallarına uymadığınız taktirde yorumunuz kesinlikle onaylanmayacaktır.