facebook'a ekle facebook'a ekle twitter'a ekle myspace'e ekle friendfeed'e ekle google bookmark'a ekle msn ekle rss abone ol

Hop 2011 Türkçe Dublaj izle |



Film yükleniyor, lüfen bekleyiniz..
reklamı geçmek için tıklayın



"Hop 2011 Türkçe Dublaj izle" için 35 yorum yapılmış (Sizde görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.)

  1. ELMAZ ELMAZ Ağustos 20th, 2012 saat 14:46

    MERHABA BILGIN, ÖNCELİKLE BAYRAMIN MÜBAREK OLSUN. BÜTÜN İNSANLARIN BAYRAMI MÜBAREK OLSUN. FİLM HAKKINDAKİ YORUMUM: Film sadece animasyon olsaydı, süper olurdu. Ama gerçekle animasyon bence olmuyor. Onun için sadece 1-ci partı izledim, teşekkürler bilgin.

  2. huzeyfe huzeyfe Ağustos 20th, 2012 saat 16:22

    GÜZEL saol BİLGinnn

  3. FLİM DELİSİ FLİM DELİSİ Ağustos 20th, 2012 saat 19:54

    SÜPER FLİMDİ 10 + 10 :D

  4. BUKET BUKET Ağustos 20th, 2012 saat 22:21

    çocuklar için tam bir CLASS ÇOK GÜZEL WE HAYAL GÜCÜ SINIRLARINI AŞIYOR !! ama BN YİNEDE PASKALYAYI WE TAWŞANLARI ÇOOK SAÇMA BULUYORMM :):P

  5. bilaldemir09 bilaldemir09 Ağustos 21st, 2012 saat 00:17

    teşekkürler Bilgin Bey.. bi de şu Buz Devri 4 ün sinema çekimi olmayanı olsa çok iyi olucak

  6. zehra zehra Ağustos 21st, 2012 saat 00:30

    süper

  7. sasuska sasuska Ağustos 21st, 2012 saat 01:57

    emeğine sağlık harika

  8. Gizem Gizem Ağustos 21st, 2012 saat 07:32

    çok güzel bir film. paskalya tavşanı adam oluyor sonunda bu da komik :=)

  9. Hınç Hınç Ağustos 21st, 2012 saat 18:46

    güzel bir film ama daha güzelde olabilirdi morali yerine getiren bir film boş zamanlarda böyle filmler izlenmeli abi böylesi varsa :)

  10. mücahit mücahit Ağustos 22nd, 2012 saat 10:12

    gerçekten müthiç cocugu yetişkini için tam 4 /4 lük film…emeği geçen herkeze teşekkür ederim :))

  11. CEYDA DİYOR Kİ CEYDA DİYOR Kİ Ağustos 22nd, 2012 saat 17:19

    çok harika ve süperinde ötesi

  12. mücahit mücahit Ağustos 22nd, 2012 saat 20:09

    güzel bir film ama daha güzelde olabilirdi morali yerine getiren bir film boş zamanlarda böyle filmler izlenmeli abi böylesi varsa

  13. sevda sevda Ağustos 22nd, 2012 saat 21:30

    çocuk filmi gibi.harika süper ötesi falan da değil bence.

  14. cemhan cemhan Ağustos 24th, 2012 saat 09:16

    superdi keske uyumasay dim

  15. lale lale Ağustos 24th, 2012 saat 14:35

    cok fantastik bir film ve ben boyle filmleri cokda sevmem afff edersiniz

  16. dilek dilek Ağustos 24th, 2012 saat 17:27

    ben bu filmi 2 kez izledim ama doyamadım valla çok guzel sanki alvin ve sincaplarla aynı ama bunlar sincap diğil tavsan

  17. ahmet ahmet Ağustos 24th, 2012 saat 23:35

    bilgin filmi sabah yarısına kadar izledim ama akşam açdığımda hata veriyor ?

  18. sefa sefa Ağustos 26th, 2012 saat 01:30

    ya arkadaşlar şu filmde 54:19 da çalan şarkının ismini bilen varmı bilgin sen biliyosan verebilirmisin şarkı sözü olabilir şarkıcı ismi olabilir yardım edin

  19. berk berk Ağustos 28th, 2012 saat 13:46

    Süperdi tavsiye:(

  20. Boşver Boşver Eylül 1st, 2012 saat 19:56

    Film Güzel Ama Keşke Sadece Animasyon Olsaydı Daha Güzel Olurdu

  21. başak başak Eylül 4th, 2012 saat 10:59

    bilgin kardeş artık filmifullizle den film açamıyoruz. sürekli bilmem bişey tarafından yasaklanmıştır diye yazı çıkıyo.bu dediklerim sadece hop da değil tüm filimlerde oluyo. ayrıca hop da parçalarıda göremedik . ne 1. bölüm ne de 2. bölüm buna çare istiyoruz eğer cevap yazarsan sevinirim iyi günler

  22. bilgin bilgin Eylül 4th, 2012 saat 13:18

    @başak burdan okuyabilirsin.
    http://www.filmifullizle.com/filmler-hakkinda-onemli-duyuru.html

  23. İpek İpek Eylül 6th, 2012 saat 21:08

    Başak bu film tek part. Brnce film müthişti. Kesinlikle son dakikalarına kadar izlemeden bir yorum yapmayın, lütfen. Ben bu tür filmlerden çok hoşlanırım. Gerçekten mükemmel. Sağol Bilgin kardeş. :]

  24. FTP FTP Eylül 7th, 2012 saat 00:39

    BERBATTI

  25. ebrar ebrar Eylül 9th, 2012 saat 16:56

    iğrenç

  26. emir emir Eylül 9th, 2012 saat 22:54

    çok güzel bir çizgi filim herkese izlemesini isterim

  27. beyza beyza Kasım 16th, 2012 saat 20:48

    iğrenc diyenler siz hayatınızda böyle fistık gibi şey görmemisiniz :D

  28. mert mert Ocak 13th, 2013 saat 14:21

    süper bir çizgi film izleyin animasyon

  29. imre imre Ocak 17th, 2013 saat 23:10

    Film gerçekten çok güzeldi emeği geçenlere teşekkürler.Bu arada Sefa 54:19 daki şarkının ismi Dynamite

  30. gül gül Ocak 28th, 2013 saat 12:18

    çok güzel 10

  31. Mustafa Çağrı Mustafa Çağrı Ekim 26th, 2013 saat 16:32

    Çok güzeldi herkeze tavsiye ederim emeğinize sağlık.

  32. gülcan gülcan Ocak 12th, 2014 saat 17:55

    öncelikle çok beğendim yönetmene yaptğı için saol 10 numara eğlence dolu bir film

  33. “yüsra "yüsra Şubat 2nd, 2014 saat 11:30

    teşekkürler admin

  34. zeynep zeynep Şubat 3rd, 2014 saat 12:44

    bilgin kim bilmiyorum ama bu animasyonun o yaptıysa helal olsun

  35. didem didem Nisan 10th, 2014 saat 16:20

    harika ötesi

Türkçe imla kurallarına uymadığınız taktirde yorumunuz kesinlikle onaylanmayacaktır.