facebook'a ekle facebook'a ekle twitter'a ekle myspace'e ekle friendfeed'e ekle google bookmark'a ekle msn ekle rss abone ol

Hugo 2011 Türkçe Altyazılı izle |



Film yükleniyor, lüfen bekleyiniz..
reklamı geçmek için tıklayın



"Hugo 2011 Türkçe Altyazılı izle" için 194 yorum yapılmış (Sizde görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.)

Sayfalar: « 1 2 3 [4] Hepsini Göster

  1. belma belma Mart 14th, 2012 saat 05:13

    arkadaslar film hosuma gitmedi

  2. gamze. gamze. Mart 14th, 2012 saat 17:16

    Film harika fakat son parta geçişte ve son partın sonunda film eksik. Bilginize. Teşekkürler.

  3. özge özge Mart 14th, 2012 saat 19:10

    çok beğendim film gerçekten bir sanat eseri zaten oscara da aday bir film.

  4. thecaylak thecaylak Mart 17th, 2012 saat 01:38

    çok beğendim adamlar film yapıyor ya

  5. seda_707 seda_707 Mart 17th, 2012 saat 12:02

    Bilgin Sitene bitiyom ya :)

  6. furkan furkan Mart 17th, 2012 saat 15:38

    bilgin 5 partta 12 dakikada kesiliyo nedenine bakabilirmisin?

  7. bilgin bilgin Mart 17th, 2012 saat 15:53

    @furkan Tekrar deneyiniz kontrol ettim sorunsuz açılıyor.

  8. kübra kübra Mart 18th, 2012 saat 01:44

    bilgin 4. part 11.44 te donuyor kontrol eder misiniz ?

  9. bilgin bilgin Mart 18th, 2012 saat 01:45

    @kübra kontrol ettim açılıyor 7 partıda tekrar deneyiniz lütfen.

  10. TurkLegend TurkLegend Mart 18th, 2012 saat 02:12

    bilgin bayagidir sitenden guzel filmler izliyorum gercekten siten benim gozumde en iyisi… fakat sitenin soyle bir eksigi var surekli yeni cikan filmler yerine(tabi ki guzel bisey) eskilerden de koy eski derken mesela indiana jones serisi var 4 filmlik ve bi tanesi imdbde 23. sirada onun serisini koyabilirsin mesela macera dalinda bence ustune yok saygilarimla bi kusurum olduysa affola

  11. mustafa topkara mustafa topkara Mart 18th, 2012 saat 03:21

    adamlar anlatmak istediklerine ulaşmış

  12. kartal kartal Mart 18th, 2012 saat 04:35

    harika bir film zaten 6 tane ödül aldı buda en büyük göstergesi ben çok beğendim filmi emeklerinize sağlık

  13. bilgin bilgin Mart 18th, 2012 saat 12:06

    @TurkLegend Teşekkürler, estafurullah vizyon filmlerin yanında eski filmler’de paylaşıyorum elimden geldiğince.

  14. reema reema Mart 18th, 2012 saat 22:17

    Ne güzel bir filmdi…

  15. gökçe gökçe Mart 19th, 2012 saat 16:23

    bu kadar güzel olmasını beklemiyordum. sonunda resmen ağladım. aldığı oscarlara değmiş daha fazlasınıda hak ediyordu

  16. Gülce Gülce Mart 20th, 2012 saat 14:41

    Bilgin filmlerin senin gibi mükemmel :)

  17. doğukan doğukan Mart 21st, 2012 saat 20:00

    fılm guuzel

  18. deren deren Mart 24th, 2012 saat 22:34

    film tek kelimeyle harika emeğinize sağlık

  19. sedanur sedanur Mart 25th, 2012 saat 21:02

    film tek kelime ile harika.

  20. gökçe kyrk gökçe kyrk Mart 27th, 2012 saat 17:31

    muhteşem bir film zaten birsürü dalda oskar ödülü aldı

  21. ufuktan100 ufuktan100 Mart 31st, 2012 saat 21:34

    konu ve görsel olsun çok güzel bir film

  22. KeMaL KeMaL Nisan 1st, 2012 saat 18:58

    Teşekkürler Bilgin, harika bir film izldeik sayende. OSCARLARI da boşuna almadığını şimdi kanıtladı…

  23. iffet iffet Nisan 5th, 2012 saat 15:37

    admin siteni çok beğeniyorum allah razı olsun….aradığım bütün filmleri buluyorum emin ol bir film izlemek istediğimde direk filmifullizle yazıyorum…diğer siteler sinirimi bozuyor,filmin adını gösteriş olsun diye koyuyo video engelli…..ama bu site öyle değilll ne arıyorsam anında buluyorum….teşekkür ederim….ayrıca ellerine sağlık…yenilerini bekliyorum sitenin büyük takipçisiyim…..:)

  24. bilgin bilgin Nisan 5th, 2012 saat 15:49

    @iffet Teşekkürler.

  25. iffet iffet Nisan 5th, 2012 saat 16:06

    doğrulardı admin….

  26. çatlak tospa çatlak tospa Nisan 5th, 2012 saat 21:07

    Eski bir şey, yeni bir şey, renkli bir şey, yalnız bir şey ve hepsinden çok güzel bir şeydi :)

  27. kapuska kapuska Nisan 5th, 2012 saat 22:55

    admin iyi güzel film için teşekkürler ama, 4. 5. 6. 7. partlar arasında kesintiler var ( ne kadar oldugunu bilmiyorum ama izleyiciyi rahatsiz edecek kadar uzun konmamış sahne var, film sonunda 1.23 dakkikadan sonrada film bitiyor, şimdi o sahnelerede başka sitelerden ara bul, +bide yarın bu filmden vizeyiz :/

  28. bilgin bilgin Nisan 6th, 2012 saat 01:47

    @kapuska film DVD değil malesef nette şuan DVD yok netteki diğer kayıtlarda aynı anlıyacağın eksiklik varmı oda tartışılır bilemiyorum.

  29. eda eda Nisan 7th, 2012 saat 23:56

    artık türkçe dublajını ekleseniz :((

  30. sibel sibel Nisan 10th, 2012 saat 13:47

    5 oscar aldı film bu kadar mı iii olur

  31. merve merve Nisan 10th, 2012 saat 20:15

    oscar alacak kadar mükemmel bir şey göremesem de yine de başarılı. sıkıcı başlıyo, ortalarda iyiye gidiyo ve o andan itibaren sonuna kadar sıkılmadan izleyebiliyorsunuz. güzel.

  32. LEARİS LEARİS Nisan 11th, 2012 saat 02:43

    alt yazılı olmasına karşın içerisindeki evrensen dil sayesinde dilini anlamasakta
    konu ve içeriğini düşündürdüklerini anlamakla beraber çok harkulade bir flim olmuş yapımcıya ve bu flimi yayınlayan site yönetimine çok teşekkürler saygılarımla

  33. özge özge Nisan 12th, 2012 saat 23:05

    mükemmel bir film herkese tavsiye ederim

  34. memo memo Nisan 16th, 2012 saat 19:30

    bilginciğim ellerine sağlık allah rası olsun senden süpersin :))))

  35. hülya hülya Nisan 19th, 2012 saat 11:43

    bu yorumu okuyan varsa lütfen kulak versin tamamen zamn kaybı bi film bu berbat film için uykusuz kaldım hangi kıt akıllı bu filmi oscara aday göstermiş gerçekten merak ediyorm !!!

  36. emre emre Nisan 19th, 2012 saat 20:49

    bilgin kardeş daha filmi izlemeden yorum yapıyorum eline emeğine sağlık reklam olmasını istemem ama site bütün filmleri nerdeyse senın sıteden çalmış alta reklam atmasan bilmicez ha :) :)

  37. defne defne Haziran 7th, 2012 saat 00:10

    ulaşmaya çalıştığınız bilmem ne bilmem ne savcılığı tarafından yasaklanmıştır diyor açamıyorum

  38. bilgin bilgin Haziran 7th, 2012 saat 00:19

    @defne,
    http://www.filmifullizle.com/filmler-hakkinda-onemli-duyuru.html

  39. bek bek Haziran 7th, 2012 saat 23:28

    filim hiç hoşuma gitmedi gercektenn…

  40. ss ss Haziran 12th, 2012 saat 06:07

    hayatımda izlediğim en sacma en zaman kaybı film ben günde 6 film izlerim ve ii kötu filmden ii nalarım sakın izlemeyin sacma sapan bi şey yazık o harcanan paralara

  41. Ozan Ozan Haziran 20th, 2012 saat 05:38

    Muhteşem olmasada ,izlenilebilir güzel bir filmdi :)

  42. faruk faruk Haziran 25th, 2012 saat 23:26

    Film Oscar Muhabbeti VAr diye izledim ama 50 dk kadar tahammül edebildim İlginç bir şey olucakmış gibi duruyor ama olmuyor Ama gene emeğe Saygı…

  43. şeyda şeyda Temmuz 3rd, 2012 saat 01:12

    film güzeldi son ana kadar izlettiriyor kendini ama sonu daha iyi olmalıydı;çocuk babasından gelecek bi mesaj için çabalıyo ama mesajın çocukla pek de alakası yok:) yine de izlenebilir zaman kaybı falan değil.sağol admin

  44. Kemal Kemal Temmuz 13th, 2012 saat 06:21

    Guzel film

Türkçe imla kurallarına uymadığınız taktirde yorumunuz kesinlikle onaylanmayacaktır.