facebook'a ekle facebook'a ekle twitter'a ekle myspace'e ekle friendfeed'e ekle google bookmark'a ekle msn ekle rss abone ol

İnsan Avı – Prowl 2010 Türkçe Dublaj izle |



Film yükleniyor, lüfen bekleyiniz..
reklamı geçmek için tıklayın



"İnsan Avı – Prowl 2010 Türkçe Dublaj izle" için 22 yorum yapılmış (Sizde görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.)

  1. otzii otzii Ağustos 11th, 2013 saat 14:27

    fragman güzel birşeye benziyor..umarım zamanı boşa çalan bir film değildir..

  2. Adil Adil Ağustos 11th, 2013 saat 16:13

    Buna film denilmez.Böyle şeymi olur polisi aradığında sinyal yok ama bunlari tuzağa salmak istediklerinde sinyal oluyor.Bakanlar bilecekdir ne demek istediğimi.Zaman kaybı ve ötesi bir şey…İzlemeyin.

  3. ahu ahu Ağustos 11th, 2013 saat 16:36

    nasil yani boylemi bitti?eh iste….

  4. NazlıCan NazlıCan Ağustos 11th, 2013 saat 20:22

    Orta karar amerikan filmi işte. Çokta birşey beklemeyin.

  5. anur anur Ağustos 11th, 2013 saat 20:32

    arabanın içinde giderken sahneleri çok basit resmen stüdyo da çekmişler yav..

  6. sedat sedat Ağustos 11th, 2013 saat 21:03

    film gayet güzel

  7. Uğur Hakan GÖKHİSAR Uğur Hakan GÖKHİSAR Ağustos 11th, 2013 saat 23:19

    Korku dersen var, ürperti dersen o da var, gerilimin ise âlâsı var. Başka ne diyebilirim ki. Herşey iyi de film hiç de güzel bitmedi. Sonu iyi bağlanabilirdi.

  8. atilla atilla Ağustos 11th, 2013 saat 23:23

    önceden izlemiştim mutlaka izleyin gerilim dolu korkuda var güzel filmdi

  9. tufan tufan Ağustos 12th, 2013 saat 00:10

    sacmalık abidesi zaman kaybı sadece

  10. aHMET aHMET Ağustos 12th, 2013 saat 02:46

    Yol yakınken geri dönün yada bir yetmişlik içip öyle uğrayın. En azından rahat uyursunuz

  11. ali memduh ali memduh Ağustos 13th, 2013 saat 11:28

    8 arkadaşın vampirlere yem edilmesini anlatan film,izlenebilir 10 üzerinden 4.25

  12. Selçuk Selçuk Ağustos 13th, 2013 saat 16:01

    Çok saçma Bir Film.

  13. emre emre Ağustos 16th, 2013 saat 21:18

    Küfürlü kısımları çevirmiyceksen çeviri yapmıycaksın bu ne arkadaş ya.Sırf bu yüzden altyazılı film izliyorum işte.5 dkdan sonra kapadım filmi.

  14. dicle dicle Ağustos 18th, 2013 saat 21:52

    bence biraz korkunçtu vampirlerin birden insan almaları değilde birden karşılarına çıkmaları korkunçtu bazıları korkunç değil diyor o korkunç diyenler korku filmlerinden anlamıyorlar adı üstünde korku filmi ben biraz korktum………………

  15. Taylor swift hayranlarından sadece biri Taylor swift hayranlarından sadece biri Ağustos 18th, 2013 saat 21:55

    hayatımın 81 dakikası boşa geçti boşa vakit harcadım saçmalık ötesi salakça bir filmdi zaten son bölüm yarıda kesildi izlememeniz tavsiyem

  16. eray eray Ağustos 19th, 2013 saat 22:24

    buna insan avı denmez.. dense dense sazan avi denir …

  17. Honour Honour Kasım 3rd, 2013 saat 12:14

    Adil kardeşim doğru demişsin harbiden orası dikkatimi çekti!Ama vampirler de baya akıllı.Tırcı hakkını buldu ya :D Bir nebzede olsa intikamını bastırmıştır kızın!

  18. ezgi ezgi Aralık 21st, 2013 saat 18:24

    saçmalığın iğrençliğin daniskasıydı. Allahım nerdende izledim ya

  19. alisa alisa Ocak 18th, 2014 saat 19:58

    Eh işte,fena değil.Vampir filmlerini sevenler için …Daha iyi filmler var.

  20. sibel sibel Şubat 22nd, 2014 saat 10:46

    kesinlikle çok vasat bi film ve acemi işi bence inanın izlemeyin vakit kaybı

  21. 13 13 Mart 28th, 2014 saat 23:48

    film idare eder :)

  22. yaqmur yaqmur Haziran 2nd, 2014 saat 18:15

    harika bir filmdi korkunçtu aksiyonluydu kanlı sahneler vardı gerçi biraz midem bulandı ama süperdi sonunda bitti mi diyebildiğim nadir korku filmlerinden ama sonunu bağlayamamışlar puanım 10/8

Türkçe imla kurallarına uymadığınız taktirde yorumunuz kesinlikle onaylanmayacaktır.