facebook'a ekle facebook'a ekle twitter'a ekle myspace'e ekle friendfeed'e ekle google bookmark'a ekle msn ekle rss abone ol

Jumper Filmi (Türkçe Dublaj) İzle |



Film yükleniyor, lüfen bekleyiniz..
reklamı geçmek için tıklayın



"Jumper Filmi (Türkçe Dublaj) İzle" için 183 yorum yapılmış (Sizde görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.)

Sayfalar: « 1 2 3 [4] Hepsini Göster

  1. fearlesS fearlesS Nisan 30th, 2012 saat 18:27

    GüZeL BiR FliMdİ….. SaOL BiLgiN. :D

  2. b_gurcan43 b_gurcan43 Mayıs 5th, 2012 saat 17:28

    10/10

  3. rüzgar rüzgar Mayıs 5th, 2012 saat 23:24

    güzel film.paylaşımın için tşk bilgin ;)

  4. kowboy kowboy Mayıs 8th, 2012 saat 00:17

    güzel film ellerine sağlık kardeşim

  5. DeNiz DeNiz Mayıs 11th, 2012 saat 05:21

    Tavsiye edilir çok güzeLdii ..

  6. servet servet Mayıs 14th, 2012 saat 17:31

    2. defa izliyorum harika bir film izleyin 10/9

  7. kaan kaan Mayıs 20th, 2012 saat 16:07

    Tavsiye edilir çok güzeLdii ..

  8. berna berna Mayıs 24th, 2012 saat 20:21

    guzel bır fılmdı :)

  9. mümin mümin Mayıs 27th, 2012 saat 16:17

    BU FİLMİ SEYRETTİM OLDUK CA GÜZEL BİR FİLM TAM BİR MACARA FİLMİ

  10. HARUN HARUN Mayıs 27th, 2012 saat 21:18

    FİLİM GÜZEL İZLEMEYE DEĞER

  11. kahraman kahraman Haziran 1st, 2012 saat 00:08

    filim süper izleyin alacak karanlıktaki belada vardı belllanın hayranıyım zaten süper filim di ama bella az oynuyor keşke cok oynasaydı

  12. mert mert Haziran 2nd, 2012 saat 01:53

    izleyin beğeneceksiniz

  13. cemko cemko Haziran 12th, 2012 saat 11:33

    10 / 10

  14. mc93 mc93 Haziran 25th, 2012 saat 03:21

    muhteşem bir film :D aklınız varsa izleyin sıkılmıycağınıza garanti veriyorum bilgin adamsın :D

  15. selin selin Haziran 25th, 2012 saat 17:15

    Mükemmel bir filmdi :)

  16. Muhammed Muhammed Ağustos 9th, 2012 saat 16:28

    Gerçekten çok güzel bi filmdi tebrikler.

  17. Hitsugaya Hitsugaya Ağustos 16th, 2012 saat 02:19

    Süper film keşke posterlerini gördüğümde izleseydim :D İzlemeyenlerin izlemesini tavsiye ederim , Teşekkürler Bilgin .

  18. Yiğit Yiğit Aralık 21st, 2012 saat 21:08

    Çok süper bi film gerçekten :D

  19. sonosmanlı sonosmanlı Aralık 22nd, 2012 saat 21:56

    davey tam bir embesil senaryo yazan nasıl becermiş.gene de seyredilebilir.

  20. murat ant murat ant Aralık 25th, 2012 saat 05:18

    cok canlıı film miş :d

  21. cem cem Ocak 10th, 2013 saat 23:05

    muhteşem bi filmdi devamı gelmeli bence

  22. berkaymessi berkaymessi Nisan 7th, 2013 saat 18:48

    Bilgin sen neymişsin be abi süper bir film kesin izleyin tavsiyem filme 10 üzerinde ya 10 ya da 9 veririm

  23. cem cem Ekim 12th, 2013 saat 17:05

    Superdi

  24. efe efe Ekim 14th, 2013 saat 15:17

    çok güzel

  25. merve merve Kasım 22nd, 2013 saat 21:55

    cok guzell :) bir film

  26. baran baran Aralık 8th, 2013 saat 21:06

    çok güzel bir film

  27. seçkint seçkint Aralık 21st, 2013 saat 05:04

    filmin kurguzu güzel fakat bu maliyt ile çok daha iyi işler çıkarabilirlerdi. bazı yerleri ve olayın gidişatını ciddi anlamda heba ettiklerini düşünüyorum. 10 üzerinden bir not vermem gerekseydi eğer 10/6 fena değil. vasatın üstü :) 81:00 ‘daki çirkin alacakaranlık serisindeki bella değil mi?

  28. Kosova Cumhuriyeti Kosova Cumhuriyeti Ocak 12th, 2014 saat 02:31

    SÜPER FİLM.

  29. Derin Derin Ocak 27th, 2014 saat 00:19

    Çoluk çocuk filmi..

  30. sonay deniz sonay deniz Mart 17th, 2014 saat 10:49

    Film gercekten çok güzeldi. Begendim. Teşekkürler bilgin

  31. mehmet selim mehmet selim Nisan 24th, 2014 saat 22:41

    gayet güzel bi film olmuş konusu ve işlenişi bakımınan özgün bir yapıt.

  32. kadir kadir Temmuz 30th, 2014 saat 02:41

    dublaj berbat film normal…

  33. Vedat Vedat Ekim 23rd, 2014 saat 01:28

    Bu filmi nasıl gözden kaçırmışım. Mükemmel…

Türkçe imla kurallarına uymadığınız taktirde yorumunuz kesinlikle onaylanmayacaktır.