facebook'a ekle facebook'a ekle twitter'a ekle myspace'e ekle friendfeed'e ekle google bookmark'a ekle msn ekle rss abone ol

Kaçış Planı – The Next Three Days Filmi (Türkçe Dublaj) İzle |



Film yükleniyor, lüfen bekleyiniz..
reklamı geçmek için tıklayın



"Kaçış Planı – The Next Three Days Filmi (Türkçe Dublaj) İzle" için 143 yorum yapılmış (Sizde görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.)

Sayfalar: « 1 2 [3] Hepsini Göster

  1. DxBonline DxBonline Ağustos 27th, 2011 saat 20:14

    Zevkler tartışılmaz ama yani bu filmede basit denmez ki canım. Ki Russel Crowe varsa zaten güzel bi filmdir. Filmi izlemeye başlayınca aklma direkt Prison Break geldi. Mükemmel bir film herkese tavsiye ederimm.

  2. ayşe ayşe Ağustos 31st, 2011 saat 00:04

    çok güzel bir film emege tşkler..

  3. rahatsız rahatsız Ağustos 31st, 2011 saat 01:35

    Güzel şahane harika diye yazmışsınız ama sıkı bir filmkolik olarak derim ki film çok durgun Prison Break’deki aksiyonun heyecanın 10’da 1’i yok.Romantik sevenleri bilmem ama benim için vakit kaybı. Teşekkürler.

  4. ismail ismail Eylül 3rd, 2011 saat 20:52

    bence mükemmeldı teşşekkurler…..

  5. özlem özlem Eylül 12th, 2011 saat 03:45

    Belki çok sürükleyici değil ama konu süper.
    Filmi izlediğinizde alacağınız mesaj mükemmel

  6. mazlum ortaç mazlum ortaç Eylül 23rd, 2011 saat 01:43

    film harika izlemekten sakınmayın bence :=)

  7. okn okn Ekim 13th, 2011 saat 18:50

    hiç güzel deil

  8. kürşat sezgi kürşat sezgi Kasım 4th, 2011 saat 23:50

    keyifli idi…

  9. budis budis Kasım 18th, 2011 saat 05:06

    mükemmeldi…tşklerr

  10. orbey orbey Aralık 10th, 2011 saat 22:30

    izlemeye değer…süper!!!!!

  11. ramses ramses Aralık 10th, 2011 saat 23:19

    çok iyiydi… teşekkürler…..

  12. hüseyin hüseyin Ocak 7th, 2012 saat 00:33

    güzeldi.bence izlenmeli.

  13. ÖMER ÖMER Ocak 8th, 2012 saat 23:20

    MÜKEMMEL BİR FİLM SAOLUN.

  14. RAMAZAN RAMAZAN Ocak 11th, 2012 saat 11:14

    FILIM IYIDI AMA 1 PART ILE 2 BI ZEVK ALMADIM FILIM SONRADAN ACILDI IYI SEYIRLER FILIM KALMADI YA NE IZLEYECEM 4 FILIMI DE IZLEDIM FILIM SÖYLEYIN BANA.

  15. cinar cinar Ocak 21st, 2012 saat 09:27

    yorum yazdıkdan 2 saniye sonra geldi part 1 :)

  16. merve merve Şubat 8th, 2012 saat 20:20

    süper ötesi müthişti valla herkes izlemeli

  17. filmkolik filmkolik Şubat 10th, 2012 saat 03:13

    çok sıkıcı ve agır ilerleyen bir film sakın izlemeyin ne aksiyon var ne gerilim hiçbirbok yok filmde.2 cı parttan sonra bakmadım 2 part zor dayandım okdrmı sıkıcı olur

  18. turkefe turkefe Şubat 15th, 2012 saat 04:01

    aksiyon ve romantizm karışımı güzel bir film, konu biraz ağır işlenmiş ama 4.parttan itibaren film hareketleniyor. ben filmi beğendim.kesinlikle zaman kaybı değil , tek beğenmediğim yanı sonu daha iyi olabilirdi .emeğe geçenlere teşekkürler.

  19. turkefe turkefe Şubat 23rd, 2012 saat 00:42

    filmi beğendim ama dün bir film izledim . adı aşk uğruna . 2008 yapımı bir fransa filmi. konusu, filmin işleyişi,sahneleri hatta çoğu kelimeleri bile bire bir aynı. o filmi tamamen kopyalamışlar,tek fark oyuncular ve bu filmin amerika’da geçiyor olması.

  20. ATİLLA GÜNAYDIN ATİLLA GÜNAYDIN Şubat 27th, 2012 saat 20:36

    HARİKA

  21. Özcan Özcan Mart 2nd, 2012 saat 13:53

    Kesinlikle izlemeye değer tavsiye ederim..

  22. alper alper Mart 3rd, 2012 saat 15:31

    güzel fildi gerçekten tavsi ederim teşekkürler bilgin.

  23. casper_nom casper_nom Mart 17th, 2012 saat 09:47

    harika bi filmdi hiç düşünme izle !

  24. şaban şaban Nisan 23rd, 2012 saat 17:42

    sadece ilk partı izleyip.sonrada sıkıcı,hiç aksiyon yok diyen adamın yorumundan ne hayır beklersin.filmkolik sana diyorum sana..

  25. vizyonkolik vizyonkolik Nisan 24th, 2012 saat 14:42

    buna benzer bir film daha var esaretin bedeli o muthiş ötesi bi film ama buda güzel esaretin bedeli adlı filmi şiddetle tavsiye ederim iyi seyirler…

  26. kemal kemal Kasım 17th, 2012 saat 22:07

    süper bi film russel crowe 10 numara rol yapıo

  27. t-bag t-bag Kasım 22nd, 2012 saat 16:15

    filmi zor bitirdim,bencede çok basit bir film,prison break’in 1 bölümü bile etmez.

  28. muhammet muhammet Aralık 12th, 2012 saat 22:13

    cok merak ettim

  29. esmeral esmeral Aralık 23rd, 2012 saat 03:00

    güzel degildi diyenler bir filmden ne bekliyorlar anlamıyorum film bencede çok güzeldi izlenmeye deger 7.2 puan vermişler

  30. Mustafa Mustafa Ocak 2nd, 2013 saat 23:39

    bunu beğenmeyenler uyduruk Türk dizi versiyonunu diziden izlesinler .. star tv 20 dakika dizisi bu filmin kopyası oluyor …..

  31. turkan turkan Ocak 3rd, 2013 saat 10:51

    sonda vemesuelaya kacmalari cok akillicaydi.russel crowe cok profosyenel bir oyuncu

  32. yakup yakup Ocak 16th, 2013 saat 01:41

    çok güzel bi film 2 kere izledim süper ötesi

  33. vedat vedat Ocak 17th, 2013 saat 09:47

    Bu filmle prison break i mi karşılaştırıyorsunuz? Konu biraz benzeyebilir ama ikisinin türü tamamen farklı. Filmin değerini aksiyon olup olmamasıyla ölçemezsiniz. Filmden anlamak için filmkolik olmak yetmiyormuş demek.

  34. mızrap mızrap Ekim 22nd, 2013 saat 04:31

    Çok güzel bi kurgu ve oyunculuk;bizdekiler senaryo hırsızlığı ve saçma sapan,güya memleket şartları eklemeleriyle orjinaline saygısızlık etmekten ve diziye dönüştürerek rant sağlamaktan başka ne yapıyorlar ki-şu malum dizi içindir söylediğim-birileri adam gibi senaristlik yapmalı ya da aynaya bakmamalı!Dürüst olun ve hakkını teslim edin!!İzlemekte tereddüt etmeyin;ömr-ü hayatınızın kayıp bi mesaisi olmayacaktır zira…VE ayrıca teşekkürler admin..

  35. nebos nebos Kasım 7th, 2013 saat 12:01

    cok etkiliyici ve iki insanin birbirine olan güveni ve gercek sevgiyi anlatan bir filim isterse insan sevdikleri icin göze alamiyacagi hic bir sey yoktur. Herkesin izlemesini tavsiye ediyorum…..

  36. yiğit yiğit Kasım 10th, 2013 saat 02:13

    mütişş bir filmdi emegi gecenlere cook tşkler arkadaşlar sorunsuzz sanki sinama gibi bir film izledimm kesinlikle tavsiye ediyorumm nefes almadan ,izleyeceksinizz teşekkürler admin

  37. ABDULLAH ABDULLAH Ocak 15th, 2014 saat 03:19

    Tüm güzel övgüleri hak eden süper bir film.Mutlaka izlenmeli.

  38. şükrü şükrü Şubat 2nd, 2014 saat 21:56

    emegine saglık bilgin müthişdi demek ki bazen istemek lazım :) 10/8

  39. sadık yılmaz sadık yılmaz Nisan 15th, 2014 saat 14:54

    MUTLAKA İZLENMESİ GEREKEN HARİKA BİR FİLM

  40. emrah emrah Temmuz 4th, 2014 saat 06:12

    süper bir film şiddetle tavsiye ederim :)

  41. Raziye Raziye Temmuz 30th, 2014 saat 00:03

    bence süperdi kesinlikle izleyin iyi seyirler :)

  42. FilmManyagı FilmManyagı Ağustos 10th, 2014 saat 15:20

    super bir film bol aksıyonlu harikaa kesinlikle zaman kaybı değildir 10/10 verılır bu fılme .

  43. nizam nizam Ağustos 31st, 2014 saat 18:09

    TEŞEKKÜRLER…………HARİKAYDI……….

Türkçe imla kurallarına uymadığınız taktirde yorumunuz kesinlikle onaylanmayacaktır.