facebook'a ekle facebook'a ekle twitter'a ekle myspace'e ekle friendfeed'e ekle google bookmark'a ekle msn ekle rss abone ol

Kahraman Maymun – Marco Macaco 2012 Türkçe Dublaj izle |



Film yükleniyor, lüfen bekleyiniz..
reklamı geçmek için tıklayın



"Kahraman Maymun – Marco Macaco 2012 Türkçe Dublaj izle" için 39 yorum yapılmış (Sizde görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.)

  1. burak burak Mayıs 17th, 2013 saat 15:13

    güzel bir film

  2. Ertuğrul Ertuğrul Mayıs 17th, 2013 saat 16:41

    film hoşuma gitmedi belki sizin gider iyi seyirler. :)

  3. burak burak Mayıs 17th, 2013 saat 18:19

    Süper :D

  4. umut umut Mayıs 17th, 2013 saat 20:27

    harika bir film

  5. asg asg Mayıs 18th, 2013 saat 00:29

    berbat

  6. sasuska sasuska Mayıs 18th, 2013 saat 00:45

    emeğine sağlık

  7. Bilal Bilal Mayıs 18th, 2013 saat 13:25

    Süper…

  8. muho muho Mayıs 18th, 2013 saat 18:48

    beğenmedim :( ama emeğe saygımız var…..

  9. boktan boktan Mayıs 18th, 2013 saat 19:15

    valla zaman kaybı

  10. Baxa Baxa Mayıs 18th, 2013 saat 22:10

    iğrenç

  11. erdogan guler erdogan guler Mayıs 19th, 2013 saat 14:29

    hoş bir film

  12. kerem kerem Mayıs 19th, 2013 saat 18:09

    pek beğenmedim ama ginede güzel

  13. tarık tarık Mayıs 19th, 2013 saat 19:35

    robot ayağıyla markoyu ezdiği zaman ölmesi gerekiyordu orası bır saçma olmuş

  14. Barbaros Barbaros Mayıs 20th, 2013 saat 11:50

    eh elinize sağlık

  15. Yağmur Tomlinson Yağmur Tomlinson Mayıs 20th, 2013 saat 15:32

    filmi hiç sevmedim iğrençç

  16. burak burak Mayıs 21st, 2013 saat 13:43

    çok kötü

  17. ahmet furkan ahmet furkan Mayıs 22nd, 2013 saat 22:20

    süper

  18. rumeysa rumeysa Mayıs 25th, 2013 saat 13:45

    çok kötü bir film

  19. yeliz buhanoğlu yeliz buhanoğlu Mayıs 25th, 2013 saat 13:46

    süper herkese tavsiye ederim. bebek filmi gibi görünse de harikaydı . benim kardeşimde çok beğendi.

  20. yorum mağduru yorum mağduru Mayıs 28th, 2013 saat 16:33

    beyler bayanlar lütfen yorum yaparken biraz daha dikkatli olun süper, iğrenç gibi tek kelimelik yorumlar yapıyorsunuz, neye göre iyi neye göre kötü bunların da açıklasanız iyi olur, sonuçta zevkler ve renkler tartışılmaz ama açtığım filmlerin önce yorularını okuyorum nerdeyse herkes iki kutpa bölünmüş, durum böyle olunca da bir birine laf atan mahalle karılarına benzetiyorum sizi. sonra da filmi izlemeden çıkıyorum yapmayın şunu artık

  21. emre emre Mayıs 30th, 2013 saat 19:40

    çizgi film yapma programını bilen herkez yapabilir film yani film güzel değil çok basit bir tasarım yapmışlar…

  22. w334441 w334441 Mayıs 31st, 2013 saat 11:20

    bence beğenmedim ama emeğe saygı :D

  23. yaren yaren Mayıs 31st, 2013 saat 18:32

    ben film cok guzel

  24. EZGİN EZGİN Haziran 1st, 2013 saat 13:08

    konusu biraz saçma ama güzel emeğe saygı :D

  25. EMRE EMRE Haziran 4th, 2013 saat 17:22

    Çizgi film gibi ve çok saçma .Birçok filmden alıntı yapılmış.Bence çok kötü

  26. esra esra Haziran 4th, 2013 saat 21:44

    bence çok guzel olmus emege saygı bence muthiş olağan üstü

  27. ahmet ahmet Haziran 6th, 2013 saat 13:05

    berbat bir animasyon

  28. krem krem Haziran 11th, 2013 saat 21:01

    bence bu film çok güzel ama biraz kısa sisin yorumlarınıza kıyasla bence mükemmel değil,ama iğrenç te değil.
    bu filmrta derecede gaye sade emeğkerine saygım ve sevgim var.
    BEN BU YORUMUN YETTİĞİNİ DÜŞÜNÜYORUM

  29. elif sena elif sena Ekim 13th, 2013 saat 11:46

    süper

  30. emre emre Ekim 19th, 2013 saat 21:41

    cok guzel

  31. arda arda Ekim 19th, 2013 saat 23:16

    çok güzel bir filmdi. Sizde mutlaka izlemelisiniz.

  32. ysf ysf Kasım 6th, 2013 saat 18:56

    iyiymiş :D

  33. emre emre Aralık 8th, 2013 saat 12:17

    super

  34. maşide maşide Aralık 27th, 2013 saat 17:37

    bende bunun dergisi bile var bence çok güzel |ahmet yağmur emre rümeysa boşuna izlemişsiniz| haha :)

  35. Gökhan Gökhan Ocak 11th, 2014 saat 10:28

    Çok güzel.

  36. Efe Efe Ocak 19th, 2014 saat 10:31

    Bilgin abi film Iped den izlenmiyor eğer yaparsan şu epostaya email at zaten email adresimi yazdım eğer yapamazsan Can’ın sağolsun zaten aboneyim bu siteye ha ve unutmadan söyleyim bilgin abi daha değşik animasyon film koysan daha doğrusu biraz daha animasyon film koysan.

  37. taha taha Ocak 28th, 2014 saat 10:22

    Guzel;-)

  38. musa musa Şubat 4th, 2014 saat 17:05

    zaman kaybı

  39. Dilara Dilara Nisan 30th, 2014 saat 19:24

    Gerçekten çok güzel bir film ama maalesef yüksek kalitede izleyemedim.240’ta bozuk bozuk izledim.İnternetim kaliteyi kaldıramıyor.:(

Türkçe imla kurallarına uymadığınız taktirde yorumunuz kesinlikle onaylanmayacaktır.