facebook'a ekle facebook'a ekle twitter'a ekle myspace'e ekle friendfeed'e ekle google bookmark'a ekle msn ekle rss abone ol

Kanlı Hasat & Husk 2011 Türkçe Dublaj izle |



Film yükleniyor, lüfen bekleyiniz..
reklamı geçmek için tıklayın



"Kanlı Hasat & Husk 2011 Türkçe Dublaj izle" için 143 yorum yapılmış (Sizde görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.)

Sayfalar: « 1 2 [3] Hepsini Göster

  1. zeki zeki Nisan 8th, 2012 saat 15:21

    sakın hata yapıp izlemeyin berbat

  2. büşra büşra Nisan 15th, 2012 saat 19:25

    film güzeldi ama sonunu anlayamadım

  3. yusuf yusuf Nisan 16th, 2012 saat 17:58

    film güzeldi ama büşra arkadaşıma katılıyorum bende filmin sonunu pek anlayamadım

  4. Yiğithan Yiğithan Mayıs 24th, 2012 saat 23:47

    Gece 11 de izledim karanlık odada cidden yüregimin agzıma geldiyi anlar oldu güzel izlenir izleyinde :)

  5. kaan kaan Mayıs 27th, 2012 saat 12:44

    FİLM GÜZELDİ AMA SONUNDAN HİÇ BİR ŞEY ANLAMADIM AMA YİNE DE GÜZEL BİR FİLDİ PEK KORKUTUCU OLMASADA İZLENMEYE DEĞER

  6. simay simay Haziran 4th, 2012 saat 14:50

    Film çok güzeldi. Fakat sonu çok saçmaydı. Sonundan hiç bir şey anlamadım.

  7. mahsun mahsun Haziran 5th, 2012 saat 16:32

    siz ne anlarsınnız filmmin başanı sonunu

  8. zeyneo zeyneo Haziran 5th, 2012 saat 16:33

    zeki arkadaşımız bence film izlemeyi bilmiyor bence son derece harika bir film di.()))

  9. samoo samoo Haziran 8th, 2012 saat 18:53

    10 numaraydı ama kötü yerde bitti keşke devamıda olsaydı

  10. MM7 MM7 Haziran 10th, 2012 saat 07:25

    Boyle son olurmu ya??dizi mi ki bu gelen hafta sonun izleriz diye boyle bir son veriyolar bence anlamsiz

  11. yusuf yusuf Haziran 10th, 2012 saat 12:08

    ben tv de izledim basları güzeldi sonu kötü biiti

  12. ayşe ayşe Haziran 10th, 2012 saat 12:29

    süper bencede ama sonu çok saçma :D

  13. Muhammed Emin Muhammed Emin Haziran 10th, 2012 saat 12:58

    bence korkutucu

  14. aslıhan aslıhan Haziran 10th, 2012 saat 19:58

    çok korkunç bi film degil aslında ama sonlarda çok korkunç…:)

  15. Buse Buse Haziran 11th, 2012 saat 10:23

    Bence idare ederdi hatta gayet iyiydi de ama sonunu bende anlamadım çoğu kişi gibi.
    Bi de mısır tarlası gerilim için gerçekten iyi kullanılmış kurgu da iyiydi.

  16. beyza beyza Haziran 11th, 2012 saat 19:31

    ben gülme kırızine girdim izledikçe

  17. deniz deniz Haziran 13th, 2012 saat 14:20

    gerçekten güzel bir film …

  18. dilara dilara Haziran 20th, 2012 saat 12:41

    filmi kısık gözlerle izledim

  19. saruhan saruhan Temmuz 5th, 2012 saat 23:23

    Bence film gayet güzeldi . Sonuna bende anlam veremedim sanki devamı varmış gibi gözüküyor . İzlenebilir .

  20. burcu burcu Temmuz 9th, 2012 saat 19:09

    bu film tam benlikti bende korku filmine bayilirim izledim ve cok begendim izlemeyenlere tavsiye ederim

  21. ayla ayla Temmuz 9th, 2012 saat 19:17

    burcu arkadasima katiliyom ama sonu daha etkileyici olabilirdi

  22. HAYRİ KOSTAKLI HAYRİ KOSTAKLI Temmuz 10th, 2012 saat 12:38

    sonu saçma

  23. şampiyon bursaspor şampiyon bursaspor Temmuz 14th, 2012 saat 02:15

    film güzel ama sonu çok saçma hep aynı insanların kafasında soru işareti bırakmak marifet sanki ama film yine de iyiydi izlemenizi tavsiye ederim… bu arada şampiyon bursaspor ;)

  24. selin selin Temmuz 15th, 2012 saat 01:09

    boş vaktinz varsa oturp izleyin,fena degil

  25. melek melek Temmuz 15th, 2012 saat 12:37

    arkadaşlar filmi saat 3 te izledim müthişti ayrıca sonunda gelen canavar otların içine saklandı ve arabadan inip gözlüklü çocuğu kurtarmaya gelenide yakalıcaktı :D Aslında pek de korkmadım ama konu güzel sayılır..

  26. kaan kaan Temmuz 15th, 2012 saat 14:47

    2 . bölümü daha güzel

  27. serkan serkan Temmuz 15th, 2012 saat 23:13

    tek kelime ile muhteşem

  28. özge özge Temmuz 23rd, 2012 saat 11:33

    çok güsel film arkadaşlar korku sevenler için kaçınılmazz

  29. azraa azraa Temmuz 24th, 2012 saat 17:10

    film iyide sonu cok degisik

  30. Furkan Bayraktar Furkan Bayraktar Temmuz 26th, 2012 saat 05:24

    Hayır arkadaşlar sonu saçma değil kafasın da ki örtüyü çıkartmadan adam ölmüyor bildiğim kadarıyla sanırım böyle :/

  31. ilkin ilkin Temmuz 28th, 2012 saat 18:51

    bu filmin 2 bolumu varmi?

  32. beykozlu ege beykozlu ege Temmuz 29th, 2012 saat 02:31

    sonunu anlamayanı ben anlayamıyorum bence gayat süper bir filim

  33. mehmet mehmet Temmuz 30th, 2012 saat 16:50

    film cok guzel oyuncular kötü ama hele o çiftçi çoçuk super :D

  34. fatih5094 fatih5094 Ekim 16th, 2012 saat 20:59

    fena değil izlenebir

  35. alisa alisa Ocak 16th, 2013 saat 22:29

    film güzeldi bence izlenilebilir ama çok korkunç değil

  36. ugur ugur Ocak 19th, 2013 saat 23:35

    Bu filmi Ben en az 7 ay önce izlemiştim ki bu film bence güzel ve izlenebilir :) teşekkürler bilgin :)

  37. mehmet mehmet Şubat 9th, 2013 saat 14:27

    arkadaşlar film iyi ama sonu biraz saçma yapmışlar anlayamadım desem doğru olur

  38. royer35 royer35 Şubat 9th, 2013 saat 23:56

    filmin sonu çok açıktı bence. gerilim korku ve duygu yüklü bir filmi ilk defa beğendim. izlenebilir film 7/10

  39. ALEX SAZENDAR ALEX SAZENDAR Ocak 2nd, 2014 saat 19:11

    FİLM GÜZELDİ AMA BENDE BUŞRA ARKADAŞIMA KATILIYORUM
    SONU ANLAMADIM

  40. baris baris Ocak 30th, 2014 saat 01:24

    Hayır Anne filmi buna 10 kat basar korku olarakta güzellık olarakta onu izleyin büyük umutlarla açtm hiç korkmadım ve sonuda çok saçma zaman kaybı 6.his anne filmlerine bakın

  41. Gül Gül Şubat 10th, 2014 saat 16:59

    Hem film güzel diyorsunuz hem de saçmaydı anlamadım diyorsunuz. Hem saçma hem güzel nasıl oluyor?

  42. kadere inat seveceğim kadere inat seveceğim Nisan 16th, 2014 saat 16:24

    bu tür filmler hiçte korkunç değil benim beğene bilmem için bunun çok daha fazlası gerekiyor

  43. duygu duygu Kasım 4th, 2014 saat 23:27

    kesinlikle ikincisi çıkmalı

Türkçe imla kurallarına uymadığınız taktirde yorumunuz kesinlikle onaylanmayacaktır.