facebook'a ekle facebook'a ekle twitter'a ekle myspace'e ekle friendfeed'e ekle google bookmark'a ekle msn ekle rss abone ol

Kar Beyaz Full izle 2011 |



Film yükleniyor, lüfen bekleyiniz..
reklamı geçmek için tıklayın



"Kar Beyaz Full izle 2011" için 60 yorum yapılmış (Sizde görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.)

Sayfalar: « 1 [2] Hepsini Göster

  1. ünal çılgınoğlu ünal çılgınoğlu Şubat 17th, 2012 saat 12:14

    verilen bir emek var ortada saygı duymak lazım.konusu gayet etkıleyıcı bır flım gercek zorluklardan bahsedıyor.fakat eksıklerı cok.ben şahsen daha iyi bir flim bekliyordum..

  2. şafak şafak Mart 26th, 2012 saat 20:46

    konusu iyi ama izlenmeye değecek bi kalitesi yok.

  3. cenk cenk Nisan 21st, 2012 saat 03:18

    sanki daha once artvinde bundan daha guzel bir film cekilmiste buna kalitesi yok diyosunuz o sartlarda bu filmi ceken ve ilk filmi olmasina ragmen oldukca profosyonel calisilip emek vermis olan basta selim abim ve nur yengem olmak uzere bize memleketimizi hatirlattiklari icin tum emegi gecenlere tesekkur ederim

  4. ersin karakurt ersin karakurt Mayıs 13th, 2012 saat 16:30

    fılım 10 numara bu yorum yazan arkadaşlar eger sızın yorumlarınıza ınanıp ızlemeseydım cok yazık olucaktı.bu olumsuz yorum yazan arkadaşlar sızın fılım anlayışınızı tahmın edıyorum lutfen yorum yazmayın sız, cunku ızleyen kışıler yorumlara bakım ızlıyo sız bu fılımın ana fıkrını soylemekten acızdırsınız.

  5. Hasan Hasan Temmuz 8th, 2012 saat 22:04

    Film çok güzel bence 10 üzerinde 8 alır ben çok beğendim uzun zamandır böule bir film izlememiştim

  6. yasemin yasemin Mart 3rd, 2013 saat 16:46

    4.parta kadar toplam 5 cümle konusuldu. gerçekten berbat bi film zaman kaybı dedıklerı bu olsa gerek. filmin yarısında arkadas uyudu o derece.

  7. Muhammed Muhammed Ekim 24th, 2013 saat 09:35

    tamamen saçmalık yaa hakkaten boşbeleş izlemeyin

  8. üzeyir üzeyir Aralık 1st, 2013 saat 23:09

    bu filmi beğenmeyenler,şehir sosyete dizilerinden,filmlerinden başka bi şey izlemesinler .

  9. burhan burhan Aralık 5th, 2013 saat 04:53

    film süper olumsuz yorum yapanlar filmi izlerken başka şeyler düşünüyorlardı galiba

  10. deniz deniz Aralık 16th, 2013 saat 13:43

    akıcılık yok zaman harcamayın boş yere

Türkçe imla kurallarına uymadığınız taktirde yorumunuz kesinlikle onaylanmayacaktır.