facebook'a ekle facebook'a ekle twitter'a ekle myspace'e ekle friendfeed'e ekle google bookmark'a ekle msn ekle rss abone ol

Kayıp Koloni – Lost Colony 2008 Türkçe Dublaj izle |



Film yükleniyor, lüfen bekleyiniz..
reklamı geçmek için tıklayın



"Kayıp Koloni – Lost Colony 2008 Türkçe Dublaj izle" için 24 yorum yapılmış (Sizde görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.)

  1. cankus cankus Aralık 11th, 2012 saat 13:04

    daha önce bir kaç kez izlemişdim güzel film

  2. arzu arzu Aralık 11th, 2012 saat 15:37

    admin part 4 ve part 5 başka filme ait yaaa,nerde bu filmin devamı :( monitörle bakışakaldımmm :(

  3. atakan atakan Aralık 11th, 2012 saat 15:38

    çok demode berbat

  4. atakan atakan Aralık 11th, 2012 saat 15:39

    sakın izlemeyin.

  5. arzu arzu Aralık 11th, 2012 saat 15:40

    ahada noel baba geldiğinde filmiyle karışmışş bi zahmet düzeltiver

  6. Denizadam Denizadam Aralık 11th, 2012 saat 15:43

    Bilgin, 3 ve 4 ncü partlar bi başka filme ait. Düzeltmelisiniz. Bunun dışında film anlamsız ve teknik yönden yetersiz. Bu nedenle imdb nin 7,6 lık puanını da kesinlikle hak etmiyor. Bence 10 üzerinden ancak 5.

  7. filmkolik filmkolik Aralık 11th, 2012 saat 18:33

    güzel film diyenlere diyorum ya film seyretmemişler yada başka bişeyden sebep diyorlar. hoşuma gitmesede bilmem kaçıncı partta filmi bırakmam tamamını seyrederim. çok saçma fuzuli gereksiz bi film.

  8. gizem gizem Aralık 11th, 2012 saat 20:58

    filmle fragmanın bir ilgisi var mı ??? varsa ben mi göremedim neee

  9. Denizz Denizz Aralık 11th, 2012 saat 21:37

    idare eder boş zamanı olan izlesin bence 2. part da kapattım…
    Admin ilk önce bu sayfaya bayılıyorum, harika ve düzenli bir sayfa tabi bu sayfayı böyle muthiş bir hale getiren sensin. Bir ricam olucak hansel ve gratel cadı avcıları filmini yayınlarmısın, şimdiden teşekkürler :)

  10. ersin ersin Aralık 11th, 2012 saat 22:44

    7.6 puan veren öküzleri merak ettim şimdi

  11. Yorum Yorum Aralık 11th, 2012 saat 23:50

    Ben bu Filmi İzLedim İzLedigime Pişman olmuştum cok sacma Bir Film Tavsiye Etmem 10/2 Bile faZLa Diyorum (:

  12. emre emre Aralık 12th, 2012 saat 01:36

    sacma sacmadanda öte :D

  13. sorgulanmazz sorgulanmazz Aralık 12th, 2012 saat 06:37

    film güzel abi de gerçek bi hikaye nedir :D o olmamış. neyse tabiki emeğe saygı.teşekkürler

  14. esen6530 esen6530 Aralık 12th, 2012 saat 11:34

    Çok berbat bir film saçmasapan, izlemek zaman kaybı.

  15. nurcan nurcan Aralık 12th, 2012 saat 14:21

    gayet güzel izlemek isteyenlere tavsiye edilir..emeğine sağlık bilgin..

  16. gülten gülten Aralık 12th, 2012 saat 19:07

    izledim, aman ne güzel bir de gerçeklerden alıntı demişler ne gerçeği var mı böyle birşey dinsizlerin uydurması,izleyen izlesin ama benim zamanıma yazık oldu.

  17. YaotL YaotL Aralık 13th, 2012 saat 11:59

    bos bos konusup mılletın canını sıkmayın bastan sna ızleyın guzel bır fılm ızleyınce anlayaılcek kapasıtesı olanlar ıcın 10/7

  18. kadir kadir Aralık 13th, 2012 saat 23:23

    izlenebilir güzel flimdi sacma sapan yorum atmayın herkezin zevki farklı olur

  19. hasan hasan Aralık 17th, 2012 saat 01:50

    sadece zaman kaybı arkadaşlar tavsiye etmiyorum.

  20. bir küçük bulut bir küçük bulut Aralık 21st, 2012 saat 19:34

    ben bukadar saçma bir film görmdim boşuna izlemeyin sırf zaman kaybı arkadaşlar.

  21. ısmaıl ısmaıl Aralık 24th, 2012 saat 17:08

    elhamdulıllah muslumanım……

  22. meto meto Aralık 25th, 2012 saat 22:26

    Abi adamlar ne güzel koloni kuruyorlar yaaa..Bende kuracam bi koloni:))

  23. masum masum Ocak 10th, 2013 saat 05:25

    güzel değer izlemeye ama okadar izledim admin 4 partide sorun var açılıyor ama 3 veya 4 dakkadan sonra bitiyor düzeltirmisin sonunu çok merak ettim ne olacak güzel film izlemeye deyer tafsiye ederimmm bekliyorum admin düzeltirmisin 4 partiyi

  24. yavuz yavuz Nisan 1st, 2014 saat 16:26

    of izledim süper

Türkçe imla kurallarına uymadığınız taktirde yorumunuz kesinlikle onaylanmayacaktır.