facebook'a ekle facebook'a ekle twitter'a ekle myspace'e ekle friendfeed'e ekle google bookmark'a ekle msn ekle rss abone ol

Kedi Kadın – Catwoman 2004 Türkçe Dublaj izle |



Film yükleniyor, lüfen bekleyiniz..
reklamı geçmek için tıklayın



"Kedi Kadın – Catwoman 2004 Türkçe Dublaj izle" için 35 yorum yapılmış (Sizde görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.)

  1. ismail ismail Mayıs 31st, 2013 saat 16:04

    Kötü

  2. keopstylee keopstylee Mayıs 31st, 2013 saat 17:24

    bilgin son partta tek part denılen bisey yok bi göz attt

  3. damla damla Mayıs 31st, 2013 saat 18:03

    cok guzel

  4. DAMON SALVATORE DAMON SALVATORE Mayıs 31st, 2013 saat 18:51

    yok abi yok. yeni çıkan bahar tatili filmini nette bulana 500 milyon dolar ödül veriyorlar. deliricem hiç bir yerde yok.alacakaranlık falan yayınlandığında hemen nete düşer. bu film halaaa yok.bu nasıl iş. bari bilgin sen bul ama nerden bulucan

  5. sissoko sissoko Mayıs 31st, 2013 saat 19:50

    sende tek part izleme yani illa tek part mı olacak.

  6. Sera Sera Mayıs 31st, 2013 saat 20:55

    Merhaba az önce söylediğim lafı geri alıyorum filmi buldum :)

  7. Can Can Mayıs 31st, 2013 saat 21:04

    Gerçekten çok seviyorum kedi kadınıda filmide.Teşekkürler bilgin.

  8. aynur aynur Haziran 1st, 2013 saat 00:10

    bayildim kadina,super bir film, tesekkurler :)

  9. sssss sssss Haziran 1st, 2013 saat 15:09

    güzel

  10. yunus yunus Haziran 1st, 2013 saat 19:01

    bu fılme nasıl 3.2 ımdb vermısler şaşılası bir karar boyle berbat bır fılm olamaz :(

  11. fatih fatih Haziran 1st, 2013 saat 20:35

    arkadaşlar bende idm crack var filmi tıklıyorum direk indir cıkıyor ister film acılsın isterse acılmasın fark etmez indiriyor acılıyor film(eger film siteden silinmemiş ise) herkeze tavsiye ederim idm crackı

  12. * By ReŞo * * By ReŞo * Haziran 2nd, 2013 saat 02:36

    film güzel arkadaşlar izlene bilir öğrümcek adamdan pek farkı yok ona kötü diyen varsa izlemesin bunu o zaman iyi seyirler…

  13. batu batu Haziran 3rd, 2013 saat 17:59

    aslında güzelde geğile bilir ama popiler sayısına geçeceğini ben sanmıyum fantastik aramalı

  14. benan utku alışkan benan utku alışkan Haziran 3rd, 2013 saat 20:57

    çok güzel birşey 2 si neden çıkmadı 9 yıl geçmiş

  15. berke berke Haziran 4th, 2013 saat 21:29

    film ilk gördüğümde sağlam sürükleyici bi film sandım ama çokda iyi değlmş

  16. lara lara Haziran 5th, 2013 saat 12:11

    harika bir film :D

  17. Alev Alev Haziran 5th, 2013 saat 14:48

    kedileri ne güzel anlatmışlar filme bayıldım :)

  18. kaan kaan Haziran 6th, 2013 saat 13:29

    kadın çok sexsi ve film çok güzel

  19. ertugrul ertugrul Haziran 6th, 2013 saat 20:37

    Bu filme kötü diyenler gitsin kayyu izlesin.

  20. Meltem ^-^ Meltem ^-^ Haziran 7th, 2013 saat 17:00

    ANİMASYON FİLMİ GİBİ YAPMIŞLAR :’D İDARE EDER

  21. aslı aslı Haziran 16th, 2013 saat 13:59

    çok güzel bir film tavsiye veririm

  22. emre emre Haziran 18th, 2013 saat 14:28

    Film’e 10/4 veririm.Çok da iyi bir film değil.Özellikle Batman’deki Kedi Kadın tarzında sananlar büyük bir hayal kırıklığına uğrar.

  23. nazmiye nazmiye Haziran 18th, 2013 saat 19:31

    Bu filme kötü diyenlerin hiçbirinde film zevki denen bişey yok
    bence çok güzel bir film

  24. derya derya Haziran 23rd, 2013 saat 12:45

    bence film çok güzel herkese tavsiye ederim. 20 kere izlene bilir.

  25. azra azra Kasım 15th, 2013 saat 09:54

    bence süper herkezin izlemesini tavsiye ederim…. :D

  26. kardelen kardelen Kasım 21st, 2013 saat 21:32

    varya kedi kadın en güzel filmlerden ama biraz daha iyi olmalı ben beğendim ama daha iyi gelişmeli ve anlamlı bir film olması lazım

  27. melisa şahinbaş melisa şahinbaş Kasım 27th, 2013 saat 18:22

    güzel bir film çok da sürükleyici :D :D :D

  28. ŞEYDA ENES ATABEY ŞEYDA ENES ATABEY Aralık 4th, 2013 saat 18:33

    FİLM ÇOK GÜZEL BEN VE KARDEŞİM ZTN TELEVİZYONDA İZLEMİŞTİK AMA BU FİLMİN BEN DEVAMINIDA BİLİYORUM DEVAMIDA VARKİ

  29. asim elizade asim elizade Aralık 11th, 2013 saat 19:03

    Cox gozel filmi idi!Men umumiyyetle bu aktrisani cox sevirem.En boyuk arzumdur ki,Xelli Beriyle bir filmide rol alim ve real da bu bu aktrisani gorum.:)

  30. tarık tarık Aralık 20th, 2013 saat 01:04

    cok güzel bir film

  31. Melis Melis Aralık 21st, 2013 saat 19:57

    ANİMASYON..

  32. ceren ceren Ocak 5th, 2014 saat 20:04

    begendim çok hoştu

  33. mümin mümin Ocak 9th, 2014 saat 03:45

    cok guzel çok beğendim

  34. azra azra Şubat 26th, 2014 saat 18:36

    Harika 2 sini isterim

  35. Nejat Anılmış Nejat Anılmış Mart 4th, 2014 saat 00:00

    Vakit geçirmek için iyi bir film.
    Hele Halle Berry ile Sharon Stone da filmdeyse…

Türkçe imla kurallarına uymadığınız taktirde yorumunuz kesinlikle onaylanmayacaktır.