facebook'a ekle facebook'a ekle twitter'a ekle myspace'e ekle friendfeed'e ekle google bookmark'a ekle msn ekle rss abone ol

Küçük Kardeşim 2 & Stuart Little 2 Türkçe Dublaj izle |



Film yükleniyor, lüfen bekleyiniz..
reklamı geçmek için tıklayın



"Küçük Kardeşim 2 & Stuart Little 2 Türkçe Dublaj izle" için 47 yorum yapılmış (Sizde görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.)

  1. şeboist şeboist Ağustos 29th, 2011 saat 00:52

    mükemmel süper bi film tavsiye ederim

  2. samet samet Ağustos 29th, 2011 saat 00:56

    SÜPERRRR ÇOK TEŞEKKÜRLER BİLGİN ABİİİİİİ

  3. Önyargı Önyargı Ağustos 29th, 2011 saat 01:05

    Film Ekleneli 12 Dk olmuş yorum yapmışsınız hangi ara izledinizde yaptınız ? Sırf yorum yapmış olmak için yorum yapmayın

  4. Asya Asya Ağustos 29th, 2011 saat 01:11

    Yarın izlicem :D

  5. EkO EkO Ağustos 29th, 2011 saat 01:13

    izlicem şimdi bence güzel film gibi :D0DDDD

  6. deugenc deugenc Ağustos 29th, 2011 saat 01:45

    bilgin cok tesekkur ederim:)

  7. KinqSoylu(Pro OnLiné) KinqSoylu(Pro OnLiné) Ağustos 29th, 2011 saat 02:35

    gÜZEl GİBİ Xd

  8. Caglar Caglar Ağustos 29th, 2011 saat 02:52

    Bulabilirsen Beastly’nin HD Ve Türkçe Dublajını Koyarmısın Lütfen

  9. ibrahim James ibrahim James Ağustos 29th, 2011 saat 03:30

    yha arkadaşlar acaba film in en başındaki şakının adını bilen varmı ? şimdiden teşşekür ederim

  10. Murat Murat Ağustos 29th, 2011 saat 03:59

    Mükemmel kesinlikle izleyin :)

  11. oPtimiSt oPtimiSt Ağustos 29th, 2011 saat 05:00

    Film Süper Koptum Kediye ya :D Kesin izleyin :D

  12. zifiR zifiR Ağustos 29th, 2011 saat 05:31

    eylenceli bi film:)

  13. Emre Emre Ağustos 29th, 2011 saat 06:29

    OO FİLMİN 2. SERİSİ GELMİŞ BİLGİN SAOL KARDEŞİM BÜYÜKSÜN :P

  14. FaTaLLLL FaTaLLLL Ağustos 29th, 2011 saat 17:06

    süperrrrr….. izleyin kedi süper yha :D :d :d:D:D:D:D:D:D:D:D:D: :D :) <3

  15. ahmet ahmet Ağustos 29th, 2011 saat 17:26

    film çok güzel yapanın eline sağlk

  16. ramazan ramazan Ağustos 29th, 2011 saat 19:14

    admin animasyon bölümünde çok az film var. cars,fare şehri,şrek,kayıp balık nemo gibi filmleri siteye eklerseniz sevinirim.

  17. eeccee eeccee Ağustos 29th, 2011 saat 20:37

    ‘önyargı’ filmi önceden izleyip yorum yapabilecek kadar beyin var bizde ama sende yok galiba ve film en 1 kadar güzel BENDE DAHA ÖNCEDEN İZLEMİŞTİM ve kesinlikle SÜPPER

  18. Ratatouille Ratatouille Ağustos 29th, 2011 saat 23:19

    flim on numara helekı şu sahnesıne koptum 3 part 06.09 -07.14 e kadar süper :)

  19. şeboist şeboist Ağustos 30th, 2011 saat 02:17

    ewt bende filmi daha önce izledim

  20. SnowBeLL SnowBeLL Ağustos 30th, 2011 saat 10:57

    Harika bir film :D O kediye bayılıyorum :D Konuşma tipi acayip :)

  21. Tie5TO Tie5TO Ağustos 30th, 2011 saat 17:43

    Güzel bir film izlemenizi tavsiye ederim . . .

  22. Aragorn Aragorn Eylül 1st, 2011 saat 03:13

    Gusel Film İzlenilebilir 10/6

  23. Burçe Burçe Eylül 1st, 2011 saat 03:53

    Kedi çok tatlı acayip seslendiren de çok güzel film süper 3. yü de koyarmısınız ? ( Yoksa)??

  24. Samil Samil Eylül 1st, 2011 saat 23:23

    qüzel bir film di ama eski bi film ben bunu çok önceden izlemiştim paylaşım için teşekkürler admin

  25. Kerem Kerem Eylül 4th, 2011 saat 01:17

    Süper :D

  26. emre emre Eylül 9th, 2011 saat 00:33

    harikaydı bayıldım 3, filmini merakla bekliyorum

  27. furkan furkan Eylül 9th, 2011 saat 12:29

    hooşçakal kuşçuk demesi güzeldi filimde çok güzeldi teşekkür ederim

  28. stracho16 stracho16 Eylül 17th, 2011 saat 02:38

    bu filmin serisi gelir :)

  29. sıdıka sıdıka Eylül 17th, 2011 saat 18:51

    cooooooooooooook guzel mutlaka ızleyın

  30. cemile cemile Eylül 17th, 2011 saat 18:52

    ben bunu 100 kere ızlesem usamam

  31. msm msm Ekim 4th, 2011 saat 16:04

    ööööööğ kusasım geldi iğrenç bir film hiiiiç tavsiye etmem kesinlile izlemeyin

  32. FİLMANYAĞI FİLMANYAĞI Ekim 10th, 2011 saat 20:32

    Harika Bi Klasik Teşekkürler Admin

  33. Murat Murat Ekim 21st, 2011 saat 17:59

    güzel gibi film :D

  34. serkan serkan Ekim 29th, 2011 saat 19:51

    mükemmel herkese tavsiye ederim çok beğendim sürükleyici bi film:)))))))))))

  35. Atiye Atiye Kasım 12th, 2011 saat 15:00

    ben küçük kardeşimin 1. hayranıyım çok güzel filim stivurt çok tatlısın seni çok seviyorum 1 numaralı hayranıyım :) :) :) :)

  36. firedininkabusu firedininkabusu Kasım 17th, 2011 saat 16:45

    süper bir film :)

  37. que que Aralık 27th, 2011 saat 21:32

    bu siteye bayılıyorum tüm filimler var . başarılarınızın devamını dilerim

  38. msr. bieber =)) msr. bieber =)) Aralık 31st, 2011 saat 17:39

    mkemmel bi filmdi herkese tvsiye edermm

  39. ilker ilker Ocak 3rd, 2012 saat 23:43

    bu film çok güzel

  40. texas texas Ocak 24th, 2012 saat 19:28

    bilgin abii gerçekten çk gzlll bayıldım

  41. 00immortal 00immortal Şubat 11th, 2012 saat 10:53

    eglenceli güze romantik ve bilgin

  42. ömer ömer Şubat 12th, 2012 saat 15:36

    film çok güzel tavsiye ederim…

  43. canan canan Şubat 17th, 2012 saat 05:28

    ben o kedi yi yerim çok çok güzeldi

  44. Özi Özi Şubat 19th, 2012 saat 18:17

    birincisini izlemiştim superdii bu daha da superr!! ;)

  45. Şeyma Şeyma Ocak 27th, 2013 saat 17:00

    izledikçe meraklandıran bir film çok güzel!!!:)

  46. delii delii Ocak 5th, 2014 saat 12:08

    süper film

  47. soner soner Ocak 29th, 2014 saat 11:19

    muhteşem bir film

Türkçe imla kurallarına uymadığınız taktirde yorumunuz kesinlikle onaylanmayacaktır.