facebook'a ekle facebook'a ekle twitter'a ekle myspace'e ekle friendfeed'e ekle google bookmark'a ekle msn ekle rss abone ol

Kung fu Sokağı – Kung fu Hustle (Türkçe Dublaj) İzle |



Film yükleniyor, lüfen bekleyiniz..
reklamı geçmek için tıklayın



"Kung fu Sokağı – Kung fu Hustle (Türkçe Dublaj) İzle" için 45 yorum yapılmış (Sizde görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.)

  1. casst casst Temmuz 6th, 2011 saat 18:35

    komedi türünün gelmiş geçmiş en iyi filmlerinden biridir.aynı ekibin ‘shaolin soccer’ adlı filmi de öyle..paylaşım için teşekkürler.

  2. karamanoğlumehmet bey karamanoğlumehmet bey Temmuz 25th, 2011 saat 14:35

    Bu nasıl bir filmdir kardeşim ya insan pisikolojisini alt üst ediyor hayatta hiçkimse böyle olmaz böyle salakça bir film izlemedim biraz doğrulardanda katar insan şuna ya

  3. mehmetakif aydin mehmetakif aydin Ağustos 8th, 2011 saat 00:54

    absurt komedi dalinda cok harika bir flim admine tesekkurler

  4. ahmet ahmet Ağustos 26th, 2011 saat 08:19

    bu film hem korkunç hemde güzel

  5. behzat behzat Ağustos 27th, 2011 saat 01:23

    bence harika fir film süper

  6. Emre Emre Eylül 1st, 2011 saat 14:22

    ßêncêdé SüPeR FîLm

  7. yasin yasin Eylül 3rd, 2011 saat 16:46

    gerçekten süper film her kese izlemesini tavsiye ederim saol ADMİN.
    NOT;film etkileyici olup büyülemektedir sakın gördüğünüz hareketleri denemeye çalışmayın….!!!!

  8. samet samet Eylül 8th, 2011 saat 22:59

    fena Lan

  9. Alper Alper Eylül 12th, 2011 saat 15:10

    mükemmel bir film bu filmi herekz izlemeli çok zevkli bir film

  10. Carnac Carnac Eylül 13th, 2011 saat 18:45

    sayısız film izledim ve hala izliyorum en iyi film listemdeki sayılı filmlerden birisi

  11. esenler esenler Eylül 20th, 2011 saat 19:51

    çooooooooooooooooooooooooookkkkkkkkkkkkkk güzellllllllllllllllll

  12. ahmet ahmet Ekim 23rd, 2011 saat 17:28

    süperrrrrrrr

  13. qew qew Ekim 27th, 2011 saat 22:05

    o adamın caldıgı sarkı cok guzel.Acayip hoşuma gitti. Ve film vakit gecırmek ıcın bırebır.

  14. barış husar barış husar Ekim 30th, 2011 saat 21:07

    helal

  15. murat murat Kasım 2nd, 2011 saat 01:22

    ben izledim ve cok cok memnun kaldim ustelik iki defa ust uste izledim film kaliteli bu filmi yayina sokan yetkililere teşekkür ederim

  16. abdullah siddik abdullah siddik Kasım 22nd, 2011 saat 00:12

    cok tesekkurelr sizlere

  17. sel sel Kasım 23rd, 2011 saat 20:26

    kesinlikle izleyin tabi kung fu futbol kung fu basketbol gibi filmleri seviyorsanız

  18. AYTEMUR AYTEMUR Kasım 28th, 2011 saat 18:10

    komedi türünde bir film ama beni sarmadı

  19. baba baba Aralık 4th, 2011 saat 20:17

    vel yok bölebir şey

  20. SeRKan SeRKan Aralık 4th, 2011 saat 20:59

    WaLLa SüPeRYa KaRDéSim éé”

  21. orhan orhan Aralık 6th, 2011 saat 13:16

    sen kendine bak karmanoglu sen sanki çok doğrusun hiç salakça bir film değil ha şunu da eklemek isterim asıl senin piskolojin bozuk bi doktora gitmeni tavsiye ederim.

  22. DeTayYy DeTayYy Aralık 23rd, 2011 saat 22:23

    Bu film Hakikaten Güzel ya . İzlerken zevk veriyo : )) keyifLi …

  23. emrahh emrahh Aralık 27th, 2011 saat 22:03

    guzel

  24. ahmet baykara ahmet baykara Aralık 28th, 2011 saat 23:10

    Uzakdoğu Komedi film dalında top 5 e girmeye aday bir film.Videonun görüntü ve ses kalitesi ayrıca bir mükemmellik katmış.Bize bu imkanı sağladığınız için teşekkürler.Filmi mizahsen bir dille eleştirmek gerekirse;hepimiz adına olmasada yaşamlarının çok küçük bir bölümünde gülümseyebilen insanların bir nebze daha tebessüm güstermesi için mutlaka izlemenizi tavsiye ederim.Tabi ki yapacak daha önemli bir işiniz yoksa.

  25. yusuf islam yusuf islam Ocak 1st, 2012 saat 19:44

    ya bu film süper keşke gerçek futbol da böyle olsa oh ne güzel fol yok bişey yok

  26. suleyman suleyman Ocak 3rd, 2012 saat 17:50

    cok güzel

  27. emilla emilla Ocak 3rd, 2012 saat 20:56

    çok güzel
    hatta süper

  28. kutay kutay Ocak 11th, 2012 saat 15:52

    çok güzel bir flim

  29. yavuzhan yavuzhan Ocak 28th, 2012 saat 03:18

    komik dediğiniz bumu ya Allah cezanızı hayatımda bu kadar saçma bir film izlemedim 5 yaşındaki çocuk anca izlr bunu izlemiyenler sakın izlemeyin kesinlikle vakit kaybı

  30. kungfu kungfu Ocak 29th, 2012 saat 23:54

    süper bir film izledim çok memnun kaldım komedi ve korku karışık süper bir film olmuş yapanada helal izleyenede ( tek kelime ile süper)

  31. can can Ocak 30th, 2012 saat 15:02

    kurtlavadisi polat alemdar dandiginden iyi rol yapıyor bu adam süperrr.

  32. sedat sedat Şubat 6th, 2012 saat 02:47

    fenaaa

  33. onder onder Şubat 27th, 2012 saat 17:11

    Bi adam süperrr :O

  34. doğuş demirli doğuş demirli Mart 3rd, 2012 saat 13:35

    bn
    bu siteye hastayım ya en sevdigim site

  35. ismim yok ismim yok Mart 17th, 2012 saat 13:36

    Bu film biraz komedi tarzına kaçmış…

  36. rüzğar rüzğar Mart 26th, 2012 saat 00:27

    komik eğlenceli bir film olmuş.neden daha önce izlemedimki sanki :) paylaşımın için tşk bilgin

  37. FIRAT AKIN FIRAT AKIN Mart 27th, 2012 saat 00:17

    FİLM GÜZEL DEGİL DİYE YORUMLAR OLUYOR FİLM KOMEDİYE DAYALI Bİ AKSİYON FİLMİ GERÇEKLİK ARAMASIN KİMSE SADECE İZLESİN VE GÜLSÜN SÜPER Bİ FİLM BENCE :)
    TŞKLER ADMİN..

  38. Ç.ÇDdasd Ç.ÇDdasd Aralık 1st, 2012 saat 22:35

    süper bir film

  39. Okan Asil Okan Asil Mart 31st, 2013 saat 21:31

    güzel film tavsiye edrim

  40. deniz deniz Şubat 2nd, 2014 saat 11:32

    tammamen izledim çok güzel tavsiye ederi mutlaka izleyin

  41. mell mell Mart 12th, 2014 saat 15:05

    İzlediğim filmler arasında aklımda kalan ve unutamadığım bir film çok beğendim çok beğeniyorum. NOKTA.

  42. turgut turgut Mart 29th, 2014 saat 19:09

    müthiş bir haftadır netın basındayım full fılm ızlıyorum buda begendıklerımden bırısı

  43. erhan erhan Mayıs 31st, 2014 saat 11:01

    Kung fu da ki her şey inanılmaz abartılıp çok güzel komedi yapılmış. Saygılar

  44. ahmet ahmet Ekim 19th, 2014 saat 22:37

    gördügümen mukemmel film admıne cok tşk edıyorum muckkss

  45. SERDAR SERDAR Ekim 26th, 2014 saat 18:22

    KOMEDİ İZLENEBİLİR.TEŞEKKÜRLER.

Türkçe imla kurallarına uymadığınız taktirde yorumunuz kesinlikle onaylanmayacaktır.