facebook'a ekle facebook'a ekle twitter'a ekle myspace'e ekle friendfeed'e ekle google bookmark'a ekle msn ekle rss abone ol

Man of Tai Chi 2013 Türkçe Altyazılı izle |



Film yükleniyor, lüfen bekleyiniz..
reklamı geçmek için tıklayın



"Man of Tai Chi 2013 Türkçe Altyazılı izle" için 114 yorum yapılmış (Sizde görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.)

Sayfalar: « 1 2 [3] Hepsini Göster

  1. Gökhan Yaman Gökhan Yaman Ekim 13th, 2013 saat 12:53

    beğendim arkadaşlar kaçırmayın derim.

  2. ahmet ahmet Ekim 14th, 2013 saat 19:00

    çok kaliteli ve guzel bir yapım.tavsiye ederim.eğer uzakdogu filmlerini seviyorsanız.

  3. ibrahim ibrahim Ekim 15th, 2013 saat 06:17

    3 ve 4, partlar aynı bilgin.sanırım 3,part eksık kopukluk var filmde..

  4. serdar serdar Ekim 17th, 2013 saat 21:37

    bilgin kardeş çok teşekkürler ama alt yazılar karışıyorlar anlaşılması güç oluyor yi
    nede teşekkürler

  5. ALI ALI Ekim 18th, 2013 saat 01:00

    arkadaslar ben begenmedim , izlenilebilir ama cok da guzel degil, dovus sahneleri cok dandik

  6. Ceyhan Ceyhan Ekim 20th, 2013 saat 20:56

    Çok iyi dövüş sahneleri var uzak doğu dövüş sanatlarına aşina olanların kaçırmaması gereken bir film abi bilgin süpersin her zaman ki gibi

  7. Emre Emre Ekim 24th, 2013 saat 17:56

    Kesinlikle izlenmeli

  8. misafir misafir Ekim 25th, 2013 saat 02:22

    Gayet guzel….

  9. bahadır bahadır Kasım 7th, 2013 saat 23:06

    izlenebilir guzel film

  10. Bozoglu Bozoglu Ocak 9th, 2014 saat 03:10

    Izlemeye deger bir film,tavsiye ederim…

  11. Ercan Ercan Ocak 18th, 2014 saat 15:01

    Guzeldi. Cidden tavsiye ederim matrix gibi sacma. Bi filme. 10 basar emeginize saglik

  12. mehmet mehmet Ocak 22nd, 2014 saat 11:37

    süper film izleyin.

  13. mali mali Mart 14th, 2014 saat 16:14

    ercancığım saçma dediğin matrix filminde senin şuan bile ülkende yapabilecek filmci olmayan efektler kullanılmıştır hemde 1998 de .

  14. HÜSEYİN ESAT AKGÜN HÜSEYİN ESAT AKGÜN Mart 20th, 2014 saat 13:45

    NE MATRİXİ ASLANIM DAHA HANGİ FİLME YORUM YAPTIĞINI BİLMİYORSUN

Türkçe imla kurallarına uymadığınız taktirde yorumunuz kesinlikle onaylanmayacaktır.