facebook'a ekle facebook'a ekle twitter'a ekle myspace'e ekle friendfeed'e ekle google bookmark'a ekle msn ekle rss abone ol

Nar Filmi Full izle 2011 |



Film yükleniyor, lüfen bekleyiniz..
reklamı geçmek için tıklayın



"Nar Filmi Full izle 2011" için 93 yorum yapılmış (Sizde görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.)

Sayfalar: « 1 [2] Hepsini Göster

  1. ilyas ilyas Nisan 25th, 2012 saat 17:56

    başarılı bi film. konu itibari ile özellikle.

  2. sanane27 sanane27 Mayıs 2nd, 2012 saat 21:33

    sonundan bırsey anlamadım ama genel olarak begendım…

  3. dursun dursun Mayıs 4th, 2012 saat 02:17

    seyretme seyretme seyretme

  4. serkan ak serkan ak Mayıs 4th, 2012 saat 02:23

    güzel

  5. ibrahim ibrahim Mayıs 4th, 2012 saat 12:47

    filmin sonundan hiçbirşey anlamadım,genel olarak çok durgun bir film izleyerek vakit kaybetmeyin.

  6. ibrahim ibrahim Mayıs 4th, 2012 saat 18:50

    hayatım boyunca izlediğim en saçma film resmen tıksındım bır hafta fılm ızleyemem

  7. nurcan nurcan Mayıs 5th, 2012 saat 02:21

    sonundan bırsey anlamadım

  8. musti musti Mayıs 6th, 2012 saat 13:33

    Cok guzel film. Sadece Serra Yilmaz degil tum oyuncular cok basarili. Burdan seyretmek zorunda kaldigim icinde uzgunum, yurtdisi olunca filmler icin fazla imkan olmuyor

  9. yeloku yeloku Mayıs 6th, 2012 saat 19:52

    izlemesini bilen için güzel film

  10. tayfun tayfun Mayıs 6th, 2012 saat 22:22

    zaman kaybı

  11. esenaksoy esenaksoy Mayıs 7th, 2012 saat 00:16

    nar taneleri uzerinden felsefe yapılmıs aslında hepimiz aynıyız ama aslında hepimiz farklıyız bizi birbirimize baglayan inanclarımız sacılan nar tanelerinin bıraktıgı lekenin geri donusu olmayan ızler bırakması gbi gbi film hem klostrofobik hem gerilim

  12. ismail ismail Mayıs 8th, 2012 saat 13:21

    film gayet güzel tabi bana göre begenmeyen arkadaslarda var dogrudur begenmemişlerdir ama D güzel film zaman fln kaybetmedim ben bence en iyi türk filmlerinde biri

  13. Cey. Cey. Mayıs 11th, 2012 saat 19:20

    ARKEOLOG, bir kere TANRI degil, ALLAH. Sen Allaha sirk kosmadiktan sonra boyle seyler yasanmaz. Biraz kitap oku, Muslumanligi arastir. Bilmeden etmeden yorum yapmayin. Gunah.

  14. egunay egunay Mayıs 13th, 2012 saat 03:56

    ben filmi bengendim, sürükleyici yani film 4 kişiden oluşsa da ve bir odanın içinde gecsede bi sonra ki adımı merak ettiren bi film.. sonu da gercekten ilginçti belki herkesin anlayabilecigi yani anlayabilecek kapasite de olması beklenemezdi ama filmin sonu empati kurmaktı! iste hepsi bu..

  15. xsennat xsennat Mayıs 13th, 2012 saat 19:16

    nefessiz izledim sürükleyici ama sonunu anlanlamadım lütfen kapasitesi yeten biri anlatabilirmi

  16. mahir mahir Mayıs 13th, 2012 saat 23:02

    filmin sonunun da anlamayacak bişe yok sadece kendıne yapılmasını ıstemedıgın hiç bişeyi baskasına yapma.. etme bulma dunyası dıyo senaryo.

    guzelmiş film

  17. egunay egunay Mayıs 15th, 2012 saat 15:59

    şöyle ki deniz asuman’da olabilirdi.. yani asuman’ın başına gelenler deniz’inde başına gelebilirdi..

  18. gulsah gulsah Mayıs 26th, 2012 saat 22:16

    serra yılmaz cok basarılı genel olarak senaryoyu basarısız buldum sığ kalmış ama kısa bır fılm oldugu ıcın sıkmıyor yapacak daha ıyı bırsey yoksa uyumadan once ızlenebilir

  19. şeydaa şeydaa Haziran 7th, 2012 saat 23:48

    bu yaşımdayım böyle saçmaa sapan bir film görmedim boşa masraf boşa zaman kaybı otur tom ve jerry i izle bundan bin kat daha kaliteli.

  20. Alva Alva Haziran 8th, 2012 saat 14:22

    Filmin sonunu anlamayacak birşey yok. Bu herkesin başına gelebilecek bir durum. Hepimiz haksızlığa uğrayabiliriz. Herşey herkes için .

  21. derin derin Haziran 13th, 2012 saat 13:41

    harika bir film çok begendim, herkese tavsiye ederim

  22. emre emre Haziran 17th, 2012 saat 04:16

    çok güzel bir filmdi ancak çoğu kişi gibi sonunu anlayamadım ben de :) serraya twitter yoluyla sorucam :D

  23. waterlily waterlily Haziran 26th, 2012 saat 04:30

    çok beğendim serra yılmaza ayrı bir hayranım zaten… seyredilesi bir film….

  24. yorumcu yorumcu Haziran 28th, 2012 saat 06:02

    bir sanatın doğduğu yer

  25. özlem özlem Temmuz 4th, 2012 saat 00:39

    tek kelimeyle söperdi film günümüzde yapilan seylerin ve masum insanlarin bu durumda nasil hayatlarinin alt üst oldugu anlatiliyor yasamak icin öldürmek lazim sözünü yanlista olsa dogruluyor ve filmin sonu cok anlamli anlamayan cok tabi ama tek kelimeyle igneyi kendine cuvaldizi baskasina batir hesabi yani bugun gazetede okudugumuz yada tv de izledigimiz bir olay bizimde basimiza gelebilir bu yuzden de elimizi vicdanimiza koymali ve insanliga yakisir bir sekilde davranmaliyiz

  26. Mehmet Mehmet Temmuz 20th, 2012 saat 12:38

    Harika bir film cidden,izlemenizi öneririm..

  27. smilen smilen Temmuz 25th, 2012 saat 01:49

    Sınırlı bir alanda bu kadar az oyucuyla başarıya ulaşabilen nadir filmlerden. Herkesin hayatı birbirine göre “bu kadarcık” olabilir. Herkesin hayatı bir diğerine göre daha korunmaya değer bulunabilir. Ama bu kişiler insanlıktan yoksun olduğu sürece birilerinin hayatları göz kırpmadan son verebilir. İşte bu ince çizgi insanlığın bittiği paranın konuştuğu yerdir.

  28. deniz deniz Temmuz 30th, 2012 saat 23:57

    Begendik, güzeldi…

  29. özlem özlem Aralık 22nd, 2013 saat 01:45

    kesinlikle zaman kaybı

  30. aslan aslan Mart 29th, 2014 saat 00:02

    anlam yüklü bir çalışma actrisler rolden ziyade gerği yaşıyorlar…beğenmeyen arkadaşlar fazla amerikan filmi beklentisinden olabileceğini düşünüyorum ..emeği geçenlere teşekkür ederiz.

  31. eren gencer eren gencer Mart 30th, 2014 saat 01:06

    asla tavsıye edılmez.zaman kaybı.

  32. İzmir35 İzmir35 Nisan 19th, 2014 saat 20:09

    Sonuna kadar izledim, film güzel di ama neden nar onu çözemedim.Gerek var mıydı böyle bitirmeye???? Ağır Türk filmlerini seviyorsanız ve vaktiniz varsa izleyin. Serra Yılmaz harikaydı.

  33. hale hale Mayıs 25th, 2014 saat 01:57

    sonuna bayıldım güzel baglama

  34. Cem (35) Cem (35) Haziran 10th, 2014 saat 16:11

    Lütfen yorumcular yaşlarını da yazsın. Nar’a kötü diyenlerin yaşını ve eğitimini öğrenmek istiyorum.

  35. juineiras juineiras Haziran 22nd, 2014 saat 05:33

    ya :) kendimi yorum yapmaya mecbur hissettim şu “tanrı değil Allah” lafını görünce :) oğlum her yerdesiniz bi bitmediniz ya.. tanrı Türkçe bir kelimedir, Allah Arapça yani isteyen istediğini der sanane yahu.. Ayrıca bir film için bunun atışmasını yapmaya ne gerek var vay efendim Allah a şirk koşmazsan başına öyle şeyler getirmezmiş filan nereden biliyorsun?
    Filme gelince, saçma sapan şeylere ne kadar zaman harcanan bi ortamda, mesela survivor izleyeceğine bu filmi izle.. Ben beğendim, sen beğenmeyebilirsin bunlar doğal şeylerdir herkese saygılar..

  36. Murat.. Murat.. Haziran 30th, 2014 saat 15:58

    filme kötü diyenler bense 30 yaşın altında popüler kültürle yaşayanlar…
    kötü yorumların hiçbirine katılmıyorum…
    Eksiklikler olabilir ama film bence güzel.. izlenir…

  37. eros eros Temmuz 6th, 2014 saat 11:34

    serra hanım’ın egzantrik filmlerinden biri mükemmel olmuş

  38. yazısız roman yazısız roman Temmuz 15th, 2014 saat 01:26

    efsane bir film harika mesaj var tabi anlayana son sahneyi anlamak için NAR kelimesini düşünmek lazım

  39. melda melda Eylül 11th, 2014 saat 02:33

    43 yaşındayım 3 kişiyle çevrilmiş abuk sabuk saçma film izlemeyin derim

  40. murat murat Ekim 6th, 2014 saat 20:06

    bence film güzel olmuş ucuz maliyetli güzel bir film konusuda herade eden bulacak gibi bişey anlatmışlar izlene bilir 10 üzerinden 6

  41. yade yade Kasım 6th, 2014 saat 17:32

    Bi bitmediniz diyen arkadaşım hani sen kendini yorum yapmak zorunda his etmişssin ya bende senin bu bilmeden yorum yaptığını görünce kendimi yorum yapmak zorunda his ettim.ALLAH tabiki bir Tanrı değildir , manasını bilmediğin şeyleri biliyormuş gibi davranırsanız bir yere varamazssınız.Tanrı dediğiniz aslında öte bir varlık anlamına gelir fakat ALLAH’ın manası ise bütün Esma’ül Hüsna ile cevap bulur. Film dışında bir yorum yaptığım için hakkınızı helal edin…

  42. deniz deniz Aralık 6th, 2014 saat 16:07

    Hep yabancı film izliyorum bide yerli izleyim dedim ,demez olsaydım beni filmden soguttular.Böyle sacmasapan bi film olamaz.tamamen vakit kaybı.Oyuncular yönetmen vs. onlar içinde vakit kaybı olmuş :) emege saygı diyen arkadaşlar olabilir ama kusura bakmayın ben burda emek göremiyorum.Ayrıca site süper ,filmelerin çekim kalitesi süper bunun içinde bu siteyi hazırlayan arkadaşın emegine saglık..kendi adıma teşekkür ediyorum

  43. Gokce Gokce Aralık 11th, 2014 saat 15:27

    Harika harika harika

Türkçe imla kurallarına uymadığınız taktirde yorumunuz kesinlikle onaylanmayacaktır.