facebook'a ekle facebook'a ekle twitter'a ekle myspace'e ekle friendfeed'e ekle google bookmark'a ekle msn ekle rss abone ol

Ölüm Uykusu – Sleep Tight 2011 Türkçe Dublaj izle |



Film yükleniyor, lüfen bekleyiniz..
reklamı geçmek için tıklayın



"Ölüm Uykusu – Sleep Tight 2011 Türkçe Dublaj izle" için 89 yorum yapılmış (Sizde görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.)

Sayfalar: « 1 [2] Hepsini Göster

  1. Gnoxis Gnoxis Ocak 22nd, 2013 saat 01:35

    Film Psikolojik yönden anlatılıyor korkunç değil yani film ama izlemeye değer .

  2. Sevil Sevil Ocak 23rd, 2013 saat 20:39

    Ölüm uykusu..İnsanların mutsuzlukları ile mutlu olmak..Harika bir filmdi.Kesinlikle izlenmeli..

  3. mert mert Ocak 24th, 2013 saat 12:14

    film güzel ama korkunç değil sadece filmin adı korkunç ama izlemeye değer

  4. HEKİMOĞLU HEKİMOĞLU Ocak 25th, 2013 saat 14:41

    Sıradışı güzel bir film, Amelie ile benzer bir tarafı var..

  5. ilyas ilyas Ocak 27th, 2013 saat 22:45

    BENİM SİTEM BİRTANEDİR ELİNİZE EMEĞİNİZE SAĞLIK GÜZEL BİR FİLM DAHA İZLEDİK TEŞEKKÜR EDERİZ

  6. dANs dANs Ocak 28th, 2013 saat 02:33

    gerçekten berbat bir film.. tüm yorumlar olumlu olduğu için çok güzel bir film olacağını düşünmüştüm ama malesef yorumlar beni yanılttı.. bu filmin neresi güzel acaba.. vasat bile değil.. sadece sorunlu bir kişiliğin iğrençliğini izliyoruz.. bu bile saçmalıklar silsilesi.. herhalde böyle bir karakter yoktur.. sonuçta bir film ama kurgu bile olsa saçma olmuş.. heyecansız.. fazla bir gizemi olmayan.. akmayan.. pazartesi, salı..diye devam edip her gün aynı günü izlettiren.. her gün diğerinin aynısı.. uyduruk bi film işte.. insanın sadece asabını bozuyor.. şimdi izleyecek olan varsa buyursun.. iyi seyirler :) 10/3.5 fazla mı oldu ne :s

  7. aydın aydın Ocak 28th, 2013 saat 03:40

    çok güzel film, teşekkür ederim izlememi sağladığınız için..adam çok iyi oyuncu valla rolüne de çok yakışmış.

  8. YASUMİ YASUMİ Ocak 28th, 2013 saat 03:48

    REC serisinin yaratıcısından Sinir bozucu biraz gizemli ve sürükleyici bir yapım. Filmdeki baş karakter tam bir piskopat. Mutsuz bir piskopat. Bazı sahneler var ki Düşünürken bile ”Yuh artık” dedirtecek cinsten. Son derece orjinal, farklı bir yapım.Belki benzeri filmler vardır ama ben denk gelmedim. Sezar rolundeki adamımız Celda 211 (Hücre 211) Adlı filmde de hatrı sayılır bir role bürünmüştü çok iyiydi bu filmde de Mutsuz olan ve mutlu olmayı bir türlü başaramayan Bu yüzden başkalarının mutsuzluklarıyla kendisi iyi hisseden Gündüzleri Nazik iyi gibi görünen aslında Tahmin edemiyeceğimiz kadar pskopat bir adam rolünde de Harikalar yaratmış. Pskolojik olarakta etkisi altına aldı film beni.Ağır ilerlemesine ragmen. Yönetmen Düşük bütçelerle kısıtlı mekanlarda büyük işler başarıyor. İZLENE BİLİNİR . ;) ( BİLGİN ADMİN COK TŞKR ELİNE SAGLIK)

  9. lola lola Ocak 28th, 2013 saat 19:22

    burası harika bir site film muhtesem

  10. seyidmurat seyidmurat Ocak 29th, 2013 saat 13:35

    güzel bir film izlenir

  11. Tuğçe Tuğçe Ocak 29th, 2013 saat 16:22

    Yorum yapan kişiler yaşlarını da yazabilirler mi acaba? Bizde filmi ona göre izleriz. Vakit kaybı da olmaz…

  12. tuba tuba Ocak 29th, 2013 saat 17:11

    süper bir film hayatımda bukadar güzel bir film izlememiştim izlemeye değer

  13. angelleydi angelleydi Ocak 30th, 2013 saat 01:45

    konusu bir kapıcı ve bir bina olmasa da benzer yapıtlar o kadar fazla ki film kolikler mutlaka bana katılacaklardır sanıyorum buda senaryo bulamamaktan kaynaklanıyor yani diğer filmleri biraz daha farklı havaya sokup bir film çeviriyorlar ama pek fazla haz vermiyor diğer taraftan bu tip filmleri ilk defa izleyecek olanlar için görüşüm konusu psikolojiye dayalı psikolojik filmlerden hoşlananların ilgisini çekecek bir film

  14. goonzales goonzales Şubat 2nd, 2013 saat 15:30

    psikolojik gerilim sevenler için harika bir film yavaş ilerlese de…mutlu insanları mutsuz ederek yaşama tutunmaya çalışan, mutsuzluktan haz alan ciddi derecede depresyondaki kişilik patojisi olan bir kişiliğin iki yönü öyle güzel verilmiş ki….gündüz ve gece gibi….içindeki kötülükleri iyiliğe bürüyen fakat iyi görünmeye çalışılken bile kötülüğü parça parça dışarı fışkıran…..izlerken çok zevk aldım. teşekkürler bilgin….

  15. MİNE MİNE Şubat 3rd, 2013 saat 02:59

    ne sinir bozucu ne korkunç ne gerilim ne komedi hiç bi sıfatı yok zaman kaybı sonuda çok saçma hiç bi sonuca bağlayamamışlar ee ne oldu şimdiyle biten bir film

  16. lonemidas lonemidas Şubat 3rd, 2013 saat 20:22

    Psikolojik gerilim sevenlerin. seveceği tarz bir film.. 6/10

  17. vuslatadair vuslatadair Şubat 3rd, 2013 saat 21:13

    sıkılmadan izlenebilecek bir film.

  18. Yağmur Yağmur Şubat 4th, 2013 saat 04:24

    İzlenebilir , fakat çokta mükemmel değil.

  19. cihat cihat Şubat 4th, 2013 saat 18:58

    Boş zamanınız varsa izlenebilir.

  20. aylin aylin Şubat 5th, 2013 saat 18:28

    hata edip izlemeyin,son parta kadar hiç bir aksiyon yok. Ayrıca olanlar da iğrenç,şahsen konusu ayrıntılı açıklanmış olsa zahmet edip izlemezdim.

  21. Aska Aska Şubat 6th, 2013 saat 17:17

    Filmde Korku denilen sey yok. kendisi mutsuz oldugu icin baskalarini da mutsuz eden birisini anlatiyor. anlamsiz bence

  22. Mehmet Mehmet Şubat 8th, 2013 saat 15:30

    Film olayları pisikolojik yonden ele alıyor.Kendini yalnız hisseden birçok kişi hayatlarından bir şeyleri bulabileceği bir film olmuş bence.Teomanın bir şarkısı geldi aklıma güzel bir gün dü sanırım sarkının adı.Nakarat kısmında şöyle diyor, Sorma neden niçin,Her şey yalnızlıktan!

    @Filmi ben begendim.
    @Baş roldeki abi rolünün hakkını vermiş.
    @Allah akıl sağlığımızı korusun :)

  23. Martes Martes Şubat 8th, 2013 saat 20:17

    hayatımda izlediğim en korkunç filmlerden biriydi :(

  24. kop kop Şubat 9th, 2013 saat 16:55

    iğrenç

  25. turaluur turaluur Mart 10th, 2013 saat 17:09

    Gerçekten çok etkliyici bir filmdi. Fakat korku filmi değil gerilim psikoloji denebilinir.

  26. gökhan gökhan Kasım 15th, 2013 saat 23:37

    coluk cocuk filmi izliyor cok guzel dıye yorum atıyor aldanıp izliyoruz. tamamen vakit kaybı arkadaslar izledim pişmanım ne gereksiz bi film!

  27. onur onur Kasım 22nd, 2013 saat 01:54

    zamanım boşa gitti kardeşşş

  28. rutubet rutubet Kasım 26th, 2013 saat 22:38

    hiç izlemeyin boşa zamanınızı harcamış olursunuz

  29. efsane efsane Aralık 14th, 2013 saat 00:41

    film tam bi zırva yani ortada bi film de yok aslında giden zaman geri gelmiyor malesef izlemeyin hiç bişi kaybetmezsiniz filmin sonu ayrı bi saçmalık adam her şeyi itiraf ettı mektupla kendini neden deşifre etsin hapse girecek tam mutlu oldugunda basıda saçma akışıda saçma seneryo tam bi facia bunu bize film diye izletenler nasıl bi akla sahipler acaba heralde bedenleri burda kafaları başka bi alemde yasıyor A9 tv yi izleyin gerçekler orada

  30. gökyüzü gökyüzü Aralık 17th, 2013 saat 09:47

    Film yalnız ve mutsuz insanın psikolojik olarak neler yapabileceğini çok iyi sergilemiş…izleyin ;)

  31. tuna yurttaş tuna yurttaş Ocak 17th, 2014 saat 01:35

    dANs nickli arkadaş sinemadan anladığın sadece aksiyon galiba. Bu bir gerilim filmiyse ki öyle, izlerken en çok gerildiğim filmdi.

  32. cemre cemre Şubat 3rd, 2014 saat 05:35

    arkadaşlar ASLA izlemeyın bikere korku filmi değill izledgme pişman oldun bi ruh hastası adamın saçma sapan yaptıklarını anltyorrrrr

  33. cewo cewo Şubat 8th, 2014 saat 03:09

    Film izlenebilir ama pek iyi değil hatta sinir bozucu. Baş roldeki karakterde iğrenç herifin tekiymiş.(oyunculuk olarak değil adam iyi oynamış)

  34. Amelie Amelie Mart 22nd, 2014 saat 02:27

    dəhşət idi. vahimələndim. ama izləməlisiniz mütləq

  35. cemo cemo Nisan 7th, 2014 saat 01:50

    Mükemmel bir film.Aksiyon ve korku beklemeyin.Psikolojik bir film ama çok etkileyici…

  36. ebru ebru Mayıs 7th, 2014 saat 12:13

    çok güzel filmdi tavsiye ederim.

  37. Özge Özge Haziran 30th, 2014 saat 22:06

    Gerçekten zaman kaybı.

  38. Özge Özge Haziran 30th, 2014 saat 22:09

    Gerilim yok, korku yok. Zindan Adası, Kelebek Etkisi, Beyin Avcıları ya da 6.His filmlerini izlerken kapıldığınız o his kesinlikle yok. Psikolojisi bozuk bir adamın tekdüze hikayesi.. Ve cevresine yasattığı sinir bozucu olaylar.. İzlenmese de olur.

  39. oguz oguz Ağustos 5th, 2014 saat 22:17

    Adam GTA 5′Deki Trevor’a Benziyor Film Mükemmel İzleyin :D

Türkçe imla kurallarına uymadığınız taktirde yorumunuz kesinlikle onaylanmayacaktır.