facebook'a ekle facebook'a ekle twitter'a ekle myspace'e ekle friendfeed'e ekle google bookmark'a ekle msn ekle rss abone ol

Otel 1 – Hostel Film (Türkçe Dublaj) izle |



Film yükleniyor, lüfen bekleyiniz..
reklamı geçmek için tıklayın



"Otel 1 – Hostel Film (Türkçe Dublaj) izle" için 67 yorum yapılmış (Sizde görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.)

Sayfalar: « 1 [2] Hepsini Göster

  1. karanlık karanlık Ocak 16th, 2013 saat 01:27

    guzel bı fılm

  2. elif elif Ocak 16th, 2013 saat 15:39

    bunu izleyerek çok şey anlayabirsinzi bence izlenmeye çokk deger her sahnesi çok iyi .

  3. hüzün hüzün Ekim 27th, 2013 saat 02:12

    her fılmı begenmem.. çok iyiydi..

  4. Aylin Leto Aylin Leto Kasım 28th, 2013 saat 02:18

    tek kelime ile harika, simdide 2 ve 3 u izlicem

  5. dilara dilara Ocak 22nd, 2014 saat 14:58

    film korkunç mu

  6. hotel hotel Ocak 22nd, 2014 saat 17:57

    herkeze teşekkürler …

  7. melike melike Nisan 6th, 2014 saat 12:54

    ayy çok fena ama ders alınacak bir film ben interrail yapmam kardeşim bu filmden sonra

  8. mehmet mehmet Haziran 20th, 2014 saat 04:54

    çok gerilim-korku tarzı film izledim ve bu tarz filmleride çok severim . ve filmde gerçekten çok seçiciyimdir . bu film gerçekten mükemmel . izlmeye değer değil izlemelisiniz ! iyi seyirler :)

  9. fidan fidan Temmuz 1st, 2014 saat 03:55

    cok heycan verici super bi film :)

  10. zeynep zeynep Temmuz 14th, 2014 saat 12:45

    Begendim. Gercekten cok iyi film. Qantin Tarantino imzası var. Iyi olmasın mı? . Dehşetle tavsiye ederim..

  11. nastiya nastiya Temmuz 22nd, 2014 saat 15:36

    cox ela filmdi heyecanla baxdim :)

  12. adsız adsız Ekim 9th, 2014 saat 00:02

    sonu süper

  13. izleyici izleyici Kasım 9th, 2014 saat 00:25

    Sağlam. ….

  14. Ilakha Ilakha Kasım 28th, 2014 saat 19:41

    Yeni izlemeye bashladim bence chooook ahlaksiz bir film, 18+ ancaq izleye bilir berbat.
    Ah bu dinsiz, kafirler, nefret ediyorum hepsinden))

  15. tuncay tuncay Aralık 14th, 2014 saat 13:24

    çok güzel bi film ya bayıldım

  16. Omar Gonzalez Omar Gonzalez Ocak 2nd, 2015 saat 06:20

    Dehset bir filmdi. Helal olsun.

  17. canf59 canf59 Şubat 8th, 2015 saat 19:55

    Öncelikle Merhaba. Filmin neresinden bakarsanız, o tarafından adeta Lezzet alırsınız. İçinden kendinizi nerede olmanız gerektiğini açıkça belirleyen bir yapıt. Harika bir sexmi yoksa iyi kesip biçen bir psikopatmı. Tatlı bir diksiyon ve tatlı bir paravan cellatmı yoksa onları koruyan birer para kölelerimi Seçim tamamen size kalmış.Şahsen ben hiçbirinde rol almak istemezdim dersem bu biraz YALANN olur kanatı taşırım.Ama nede olsa bu bir Film. Gerilim filmleri içinde At başı gidecek yapıtlardan olabiridi e’elbet Filme biraz daha ciddiyet katabilselerdi.Ama film hakkını veriyormu işte korku heyecan kostüm sex dram vb vb derseniz. Onu zaten başta bölüm bölüm berittim.Ha seyredilebilirmi derseniz.? büyükçe 1 EVET yazarım size.Bana zaman ayırıp, okuduğunuz için ayrıca Teşekkür Ederim.

Türkçe imla kurallarına uymadığınız taktirde yorumunuz kesinlikle onaylanmayacaktır.