facebook'a ekle facebook'a ekle twitter'a ekle myspace'e ekle friendfeed'e ekle google bookmark'a ekle msn ekle rss abone ol

Pamuk Prenses Ve Avcı – Snow White and the Huntsman 2012 Türkçe Altyazılı izle |



Film yükleniyor, lüfen bekleyiniz..
reklamı geçmek için tıklayın



"Pamuk Prenses Ve Avcı – Snow White and the Huntsman 2012 Türkçe Altyazılı izle" için 250 yorum yapılmış (Sizde görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.)

Sayfalar: « 1 2 3 4 [5] Hepsini Göster

  1. depresif depresif Eylül 2nd, 2012 saat 01:46

    admin uzun z.amandır bu sitedeyim sayısız filim izledim verdiğin emek gerçekten takdire şayan .çok teşkürler

  2. erdall erdall Eylül 2nd, 2012 saat 02:33

    arkadaşlar bence şimdi izlemeyin bu film 360p ile izlenmez 720p yi bekleyin ben izlemicem sabredicem :) ama yinede siz bilirsiniz iyi seyirler …

  3. Barbossa Barbossa Eylül 2nd, 2012 saat 03:14

    @bilgin mesajını bekliyorum

  4. sLm sLm Eylül 2nd, 2012 saat 03:15

    Sinemada izlemesi daha bir guzel, Ben Hollandaca alt yazili izledim, Turkce alt yazilida gayet guzeldi, Sanirim Bilgin cevirmenlik yapiyorsun, Bende Hollandaca, Turkce cevirmenim, Calismalarinda basarilar, Saygilar, Deniz.

  5. kordon kordon Eylül 2nd, 2012 saat 03:45

    fılm mukemmel yapmsılarr helal olsun superdıı

  6. EFE EFE Eylül 2nd, 2012 saat 04:42

    Emeğine sağlık gerçekten Bilgin bu kadar kısa sürede bu kadar yeni film helal olsun .. Sen iste her gün 10 kere sitedeki reklamlara tıklayayım :)

  7. [T]aNsiYo[N] [T]aNsiYo[N] Eylül 2nd, 2012 saat 05:20

    admin ellerinize sağlık… mükemmel bi film herkese tavsiye ediyorum kesinlikle izlenmesi gereken bi film ve kesinlikle zaman kaybı değil

  8. Elif” Elif" Eylül 2nd, 2012 saat 05:23

    Bayıldııııım şuana kadar izlediğim en iyi filmlerden birisiydi. Çok heyecanlı ve güzeldi izlerken nefesim kesildi resmen. Bunun gibi 1000 film olsa 1000 tanesinide izlerim :D:D

  9. gökhan gökhan Eylül 2nd, 2012 saat 05:56

    bu flimin türkce dublajı cıktı admin bilgine

  10. Gktnyldz Gktnyldz Eylül 2nd, 2012 saat 06:12

    çok teşekkür.

  11. WILDGUARD WILDGUARD Eylül 2nd, 2012 saat 08:53

    Bence simdi izlemeyin. Bilgin arkadasımız En Geç 1 Haftaya TR Düblaj ve 720p HD olarak cıkarır zaten :)

  12. azrnka azrnka Eylül 2nd, 2012 saat 09:16

    admin aşığım sana süpersn emeğine sağlık

  13. TÜLAY TÜLAY Eylül 2nd, 2012 saat 09:17

    SÜPER FİLM…

  14. kadir kadir Eylül 2nd, 2012 saat 10:23

    bitanesin

  15. mustafa mustafa Eylül 2nd, 2012 saat 10:41

    BİLGİN KARDEŞİM BOYLE GUZEL FİLİMLER BİZLERE YUKLEDİYİN İCİN SANA COK TEŞEKKUR EDERİZ SEN SAGOLASIN EN BUYUK SİTE

  16. korkmaz korkmaz Eylül 2nd, 2012 saat 11:25

    süper ötesi tşk admin

  17. ismail ismail Eylül 2nd, 2012 saat 13:21

    emegine yüregine saglık süpersin süpersin süpersin
    filmde çok güzel izlemeye çok çok deger

  18. rüzgar rüzgar Eylül 2nd, 2012 saat 15:07

    çok ayıp prenses. insan kendini kurtaran adama sarılır gidip :)) avcı canım kardeşim seni çok iyi anlıyorum :))

  19. Murat Murat Eylül 2nd, 2012 saat 15:19

    Film Güzel 10 / 7.5 zaman kaybı değil sonda çalan müzikler bilenler var mı veye admin biliyorsan msj cvp yazarmısın. T Y

  20. selina selina Eylül 3rd, 2012 saat 00:50

    bu filmde kitabıda çok güzel teşekkürler bilgin <3 :)

  21. meltem meltem Eylül 3rd, 2012 saat 12:25

    filmin sonundaki şarkının ve şarkıcının adını bilen var mı ?

  22. Ciq012321 Ciq012321 Eylül 3rd, 2012 saat 15:18

    Film Gerçekten İzlenmeye Değer Kaçırılmamalı 10/8

  23. hunter hunter Eylül 4th, 2012 saat 04:55

    film imdbden aldığını haketmiş fazlası boşaydı o kadar iyi değildi. bide sonu neydi öyle ya benim bildiğim prenses birine verir biterdi

  24. ayas ayas Eylül 4th, 2012 saat 10:58

    bildiğimiz bir hikaye ama görsel şölen tadında.izlenebilir

  25. asd asd Eylül 4th, 2012 saat 13:08

    siz neyin kafasını yasıyosunuz coğu sitede tr dublajı war bu filmin :D :D :D

  26. esra esra Eylül 4th, 2012 saat 20:36

    Çok iyi bir film izleyin.. ;)

  27. yavenozen yavenozen Eylül 5th, 2012 saat 02:55

    mükemmel.

  28. mariaaa mariaaa Eylül 5th, 2012 saat 07:57

    çok güzel….

  29. embi embi Eylül 5th, 2012 saat 11:00

    o kadar da gzl degil. beklentilerimi karsilamadi. unuttuklari cok sey var filmde. bir Alex degil

  30. Arzen Arzen Eylül 5th, 2012 saat 18:52

    Bilgin kardeş yine muhtesem bir film eklemişsin yürekten tsk ediyorum çok sürükleyici bir film tereddüt etmeden izleyebilirsiniz…

  31. Mutto Mutto Eylül 7th, 2012 saat 01:20

    Bilgin Adamın Dibisin :D

  32. savaş savaş Eylül 7th, 2012 saat 03:54

    büyücü daha güzeldi lan hakkını yediler alacakaranlıktan beri sevmiyorum şu bellayı sempatik gelmiyo kadınları değiştirip bi daa çeksinler yine izlerim :D

  33. mehmet mehmet Eylül 8th, 2012 saat 22:26

    admin tek kelime ile tesekkurler

  34. Gurbuz Tuzuner Gurbuz Tuzuner Eylül 9th, 2012 saat 17:31

    Bigincigim gercekten siteni zevkle takip ediyorum. Filmi begendim tum site sakinlerine oneriyorum. Herkese iyi seyirler..

  35. yok yok Eylül 11th, 2012 saat 11:42

    oturup da izlenmeye değer bir film olduğunu düşünmüyorum.tabi admin emeğine sağlık hakkını yememek gerekir.ama filmi gerçekten beğenmedim.artık böyle filmler çok.diğer filmlerinden barizbir farkını bulamadım.teşekkürler

  36. ada ada Eylül 12th, 2012 saat 00:01

    filmi 3. kez izliyorum süper ötesi çalan şarkıda florence ft. the machine breat of the life şarkı süper bir kere olsada dinleyin derim

  37. atanur atanur Eylül 12th, 2012 saat 13:56

    herkes güzel dediği için izledim ama benim çok hoşuma gitmedi sıkıldım

  38. vedat özgen vedat özgen Eylül 12th, 2012 saat 18:19

    yorumu izledikten sonra fikirlerimizi paylşsak daha yararlı olacağımızı düşünüyorum

  39. Merve Merve Eylül 13th, 2012 saat 13:34

    Harika bir film harika kurgu müthiş bütçe ve iyi sonuç..

  40. neco neco Eylül 13th, 2012 saat 15:57

    izlemeye değer bir film. . GÜZEL

  41. rambo rambo Eylül 29th, 2012 saat 16:21

    güzeldi

  42. vedat vedat Ekim 7th, 2012 saat 21:12

    izlenebilir ama çok çok iyi değildi boş vaktiniz varsa değerlendirebilirsiniz

  43. fikret fikret Ekim 13th, 2012 saat 22:27

    böyle saçma filim ömrümde izlemedim güzel diyen götverenler neresiyle izliyor anlamış değilim

  44. metin metin Ekim 14th, 2012 saat 04:56

    izlemedım ama izlenebilir bir film

  45. sava sava Ekim 16th, 2012 saat 21:11

    Gereksiz yere uzun çok uzunnn.Sıkıyor.

  46. ece ece Ekim 30th, 2012 saat 21:30

    bence abartılacak kadar güzel 1 film değil

  47. Ali Ali Kasım 6th, 2012 saat 04:32

    Pamuk Prenses dışında filmin geri kalanı ve filmin sonundaki müzik muhteşem. İzlemeye değer bir film. Kesinlikle zaman kaybı değil.

  48. beren beren Kasım 25th, 2012 saat 13:57

    tek kelime dehşet bu filme laf söyleyen kıskanıyor demektir :D

  49. eren eren Kasım 26th, 2012 saat 08:48

    evet film mükemmel.. beren’in dediği gibi filme laf yok :D

  50. oguzhan oguzhan Kasım 30th, 2012 saat 02:09

    fılm kıralsın admın…

Türkçe imla kurallarına uymadığınız taktirde yorumunuz kesinlikle onaylanmayacaktır.