facebook'a ekle facebook'a ekle twitter'a ekle myspace'e ekle friendfeed'e ekle google bookmark'a ekle msn ekle rss abone ol

Poseidondan Kaçış – Poseidon 2006 Türkçe Dublaj izle |



Film yükleniyor, lüfen bekleyiniz..
reklamı geçmek için tıklayın



"Poseidondan Kaçış – Poseidon 2006 Türkçe Dublaj izle" için 30 yorum yapılmış (Sizde görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.)

  1. yakup yakup Ağustos 2nd, 2013 saat 14:00

    berbat…..zaman kaybı…izlemenizi önermem IMB Puani 5.6 iğrenc bir film

  2. Dilara Dilara Ağustos 2nd, 2013 saat 14:55

    Çok müthişti bu tarz filmler bilen varsa tavsiye edebilir misiniz bu filmde kesinlikle tavsiye ederim :D

  3. tuba tuba Ağustos 2nd, 2013 saat 16:17

    ben bu filmi televizyonda izlemiştim herkese hitap eden bir film bence sırf devamını izleyebilmek için uyumamıştım kaçlara kadar.bence çok iyi bir film.8 veririm ben.

  4. evilsoul evilsoul Ağustos 2nd, 2013 saat 17:59

    dün izledim bu filmi yoktu bu sitede ve şimdi bakıyorum ki var . where is the adalet ?

  5. barış barış Ağustos 2nd, 2013 saat 18:48

    bence film çok güzel
    (:

  6. İzleyici_57 İzleyici_57 Ağustos 2nd, 2013 saat 23:06

    Arkadaşlar ben filmi daha önce izlemiştim. Kesinlikle tavsiye edebilirim…

  7. ecstasyy ecstasyy Ağustos 3rd, 2013 saat 00:28

    konusu farklı güzel bir filmn izlenir..10/6

  8. H D H D Ağustos 3rd, 2013 saat 00:34

    evilsoul kafan mı güzel ? film 2006 yapımı neyin adaletsizliği bahsettiğin?

  9. Ömer Ömer Ağustos 3rd, 2013 saat 06:26

    harika bir film.

  10. berkin berkin Ağustos 4th, 2013 saat 11:35

    güzel film

  11. Elshad Elshad Ağustos 5th, 2013 saat 01:53

    Güzel bir film. Her kese tavsiye ederim. Yakup arkadaşa kafayı takmayın, o galiba Şirinler seyretmeyi seviyor….)))

  12. fatih fatih Ağustos 9th, 2013 saat 22:46

    bu filme berbat diyen angaval yakup gözün nereye bakıyordu filmi izlerken??? süper bir film tavsiye ederim

  13. NAZ NAZ Ağustos 12th, 2013 saat 03:29

    Film müthiş titanicin ilk titanicin çakması sandım ama gerçekten izlenmeye değer :)

  14. cango cango Ağustos 16th, 2013 saat 01:07

    arkadaşlar ilk yorum yapan yakup ismindeki dallamyı dikkate alıpta izlememezlik yapmayın film süper

  15. AHMET AHMET Ağustos 18th, 2013 saat 09:54

    guzel bir film tuba arkadasimiz film tavsiye etmemizi istemis tuba sana bu filmi tekrar izlemeni tavsiye ederim :)

  16. AHMET AHMET Ağustos 18th, 2013 saat 09:58

    tuba kusura bakma isim yanlisligi olmus dilara yazacagima tuba yazmisim ozur:) dilaraaa yorumum sana :)

  17. filmeksperi filmeksperi Ağustos 19th, 2013 saat 03:44

    film süperdi ne olacağı hiç belli değil ama sonunu birazdaha getirebilrlerdi :D

  18. sanane sanane Ağustos 26th, 2013 saat 19:56

    daha önce izlemiştim on numara film kötü diyenin anlını karışlarım

  19. OGUZ HANo OGUZ HANo Ağustos 28th, 2013 saat 02:54

    bence Tıtanık kadar güzel bir film Arkadaşlar izlemenizi tavsiye ederim

  20. furkan arda furkan arda Ağustos 29th, 2013 saat 13:16

    fılm muhtesem ya vızyondada ızledım burdada ızlıyorum ama muhtesem bır fılm yaa

  21. mehmet numan mehmet numan Eylül 3rd, 2013 saat 04:29

    acayip müthiş bi film 10 üzerinden 10 veriyorum :D

  22. samir samir Ekim 28th, 2013 saat 12:45

    filme 100 vererim

  23. enis enis Kasım 2nd, 2013 saat 03:21

    baştan sonuna kadar duygu ve heycan dolu bir film tam bir arşivlik admin tşkler bu film için…

  24. olgun olgun Kasım 13th, 2013 saat 11:10

    cok guzel tavsiye ederim

  25. Amelie Amelie Kasım 22nd, 2013 saat 21:33

    iyi film

  26. Batuhan Batuhan Aralık 2nd, 2013 saat 16:53

    Müthiş film 1 kere tv de şimdi bilgisayar dan izledim arkadaşlar size büyükler film ini de tavsiye ederim..

  27. yaşantı yaşantı Ocak 22nd, 2014 saat 03:48

    sarışın adam o bir dahi. çok süper bir film…tşk. admin

  28. Murat Murat Mart 8th, 2014 saat 16:25

    FİLM SÜPER ÇOK EMEK VERİLMİŞE BENZİYOR HEPİNİZİN İZLEMESİNİ TAVSİYE EDERİM :)

  29. sidar sidar Temmuz 5th, 2014 saat 16:42

    çok güzel bir film

  30. burak burak Ağustos 10th, 2014 saat 21:12

    arkadaşlar imdb puanın fazlasıyla hakeden bir film her sahnesi heyecanlı diyim

Türkçe imla kurallarına uymadığınız taktirde yorumunuz kesinlikle onaylanmayacaktır.