facebook'a ekle facebook'a ekle twitter'a ekle myspace'e ekle friendfeed'e ekle google bookmark'a ekle msn ekle rss abone ol

Serçelerin Şarkısı & Avaze gonjeshk-ha 2008 Türkçe Dublaj izle |



Film yükleniyor, lüfen bekleyiniz..
reklamı geçmek için tıklayın



"Serçelerin Şarkısı & Avaze gonjeshk-ha 2008 Türkçe Dublaj izle" için 19 yorum yapılmış (Sizde görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.)

  1. hasan mert çalkın -balıkesir gençlik :D hasan mert çalkın -balıkesir gençlik :D Haziran 30th, 2012 saat 13:45

    admin harikasın bu filmi daha önce izlemiştim ve süper ders alınması gereken yerler var

  2. serdar serdar Haziran 30th, 2012 saat 17:35

    admin bu filmi daha önce bende izledim ve çok beğenmiştim ….tekrar seyrediyorum yayınladıgın için çok çok teşekkür ederim…..bu tarz tematik filmlerin devamını sabırsızlıkla bekliyorum…film severlerede özellikle tavsiye ediyorum izleyin yaşam mücadelesini,aile bağlarını görün derim

  3. şeyda şeyda Haziran 30th, 2012 saat 17:59

    afişten zaten film kendini ele veriyo.kaliteli paylaşımların için teşekkürler admin

  4. Şafak Şafak Haziran 30th, 2012 saat 19:02

    film güzel bilgin acaba açlık oyunlarının DVD’si ne zamam gelir ?

  5. ayse azerbaycan ayse azerbaycan Haziran 30th, 2012 saat 20:01

    selam.ben AZerbaycandan yaziyorum .film fena deyil.sabrli insanlar izleye bilir.site icin cok tesekkur ediyorum cok guzel

  6. bilgin bilgin Haziran 30th, 2012 saat 23:20

    @Şafak Bende bekliyorum hiç bir filmin ne zaman geleceği belirli olmuyor malesef.

  7. mesut mesut Temmuz 1st, 2012 saat 01:02

    izle .. pişman olmazsın

  8. baştürk baştürk Temmuz 1st, 2012 saat 10:56

    gerçekten kaliteli bir senaryo emeği geçen herkese teşekkür ederim..

  9. mustafa candan mustafa candan Temmuz 1st, 2012 saat 13:06

    admin süper bir film tşk. herkese tawsiye ederim

  10. Intigam Intigam Temmuz 1st, 2012 saat 14:18

    Filmi Iran çekmiş, dili farsca. Fakat filmdeki obrazlar Güney Azerbaycan türkleri. Güzel bir film, teşekkürler, Bilgin.

  11. gökhan gökhan Temmuz 1st, 2012 saat 14:39

    film harikaydı. ayrıca bu site için çok teşekkürler umarım böyle devam eder uzun süredir burda film izliyorum ve hiç bi şikayetim olmadı, bunun için tekrar teşekkürler..

  12. zeynep zeynep Temmuz 1st, 2012 saat 15:08

    bencede çok güzel bir aile filmi fakat saçma bir son oldu hüseyine ben çok üzüldüm o çocuğun büyümüş halini verselermiş çocuk tüm hayallerini gerçekleştirmiş olarak büyüseydi çok zengin olsaydı fln orda son bulsaydı daha güzel olurdu neyse herşeye rağmen hayranlıkla izledim özellikle çocukların balıklar ölmesin diye suya atarken ağladıkları sahnede bende ağlıyodum çok duygulandım her yaştan herkesin izleyebileceği bir film bu güzel site ve filmler iiçin admine teşekür ederim :)

  13. GLSM GLSM Temmuz 1st, 2012 saat 15:38

    güzel bi film ancak sonunda farklı beklentilerim vardı bu mu yani dedim adeta kendinizi beklentiye sokmazsanız ii bi film :p

  14. Neslihan İplikcioğlu Neslihan İplikcioğlu Temmuz 1st, 2012 saat 18:47

    İzlenmeye değer bir film, hoşuma giden bir husus da İranlı çocukların yetenekleri, yaratıcılık güçleri.Teşekkürler.

  15. Aydan Aydan Temmuz 1st, 2012 saat 20:06

    Film gerçekten çok güzel.İran sineması güzel oluyor.daha çok yayınlamanızı bekleriz.

  16. Smile There is No Hell…. Smile There is No Hell.... Temmuz 1st, 2012 saat 21:35

    film güzel yani burda miletin hayatimin filmi yazdigi bircok filmden daha guzel fakat son daha iyi olabilirdi. film aslinda finaliyle kelebek etkisi izlenimi yaratmaya calismis ve bunun icin final bu sekilde secilmis bir kusun kacmasi…. neyse iyi seyirler

  17. selin selin Temmuz 2nd, 2012 saat 18:25

    Bence bu filmin hiçbir amacı yok.

  18. Jacyn Jacyn Ocak 15th, 2014 saat 21:59

    Devletlerin siyasi olaylarından insanlar birbirilerine nefretle bakıyor.
    Bu filmle aynı anadolu insanın çocuklarına bakması, geçim derdine düşmesi
    vs. birçok şeyi hatırlattı.

  19. off side the cinema off side the cinema Mart 30th, 2014 saat 01:41

    arkadaşlar film harikulade hoş 87 dk da kahramanımz kerimin başından geçenleri ve bakış açısını çocukları teseelli maiyetli de olsa yönetmenin anlatışı müthiş bi şarkıyla olmuş fakat şarkı dokunaklı olmasına karşın ve çok araştırmama karşın hiç bir yerde ne tam sözlerini nede şarkıyı bulamadım bilen ve daha önce duyan varsa lütfen not düşebilirmi?rica ediyorum..

Türkçe imla kurallarına uymadığınız taktirde yorumunuz kesinlikle onaylanmayacaktır.