facebook'a ekle facebook'a ekle twitter'a ekle myspace'e ekle friendfeed'e ekle google bookmark'a ekle msn ekle rss abone ol

Şeytan Geçidi – The Dyatlov Pass Incident 2013 Türkçe Altyazılı izle |



Film yükleniyor, lüfen bekleyiniz..
reklamı geçmek için tıklayın



"Şeytan Geçidi – The Dyatlov Pass Incident 2013 Türkçe Altyazılı izle" için 48 yorum yapılmış (Sizde görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.)

  1. Emre Y. Emre Y. Eylül 26th, 2013 saat 14:04

    Bu film gerçek yaşanmış bir olayı anlatıyor. Filmi izlemeeden önce bu olayı internetten önce araştırmanızı tavsiye ederim. Dyatlov geçidi diye aratırsınız bulursunuz.

  2. Zehra Zehra Eylül 26th, 2013 saat 16:21

    FRAGMANI ÇİRKİN :D BANA GÖRE FİLM GÜZEL AMA BAZI YERLERI ANLAYAMADIM .s

  3. aygul aygul Eylül 26th, 2013 saat 18:03

    film güzeldi sonuna kadar meraklada izledim.tşkler

  4. volkan volkan Eylül 26th, 2013 saat 19:00

    filmin sonlarına doğru saçmalamışlar ama izlenebilir. Elerine sağlık admin :)

  5. unal unal Eylül 26th, 2013 saat 19:23

    Sonu çok iyiydi :D

  6. kvnc kvnc Eylül 26th, 2013 saat 19:40

    film güzel arkadaşlar.Yaşanan yada muhtemel yaşanmış olaylara dayanan filmlerin konusu daha yaratıcı oluyor.Bu filmin sonu da askıda kalmamış.Film bittikten sonra ”ee?ne oldu şimdi?” demeyeceğinize eminim.İyi seyirler..

  7. Pınar Hasret Pınar Hasret Eylül 26th, 2013 saat 21:04

    1. parta sorun var bilgin ilerlemiyor.. yardımcı olursan sevinirim :)

  8. bilgin bilgin Eylül 26th, 2013 saat 21:20

    @Pınar Hasret play basıp bir süre bekleyip daha sonra başlatıp izleyin.

  9. Hayati Hayati Eylül 26th, 2013 saat 22:34

    Guzeldi tskler…

  10. Pınar Hasret Pınar Hasret Eylül 26th, 2013 saat 22:36

    Teşekkürler Bilgin..

  11. gül gül Eylül 26th, 2013 saat 23:56

    çok iyiydi teşekkürler

  12. Nurullah Nurullah Eylül 27th, 2013 saat 02:56

    İzlenebilir Bir film ancak Sonunda olanları Pek anlayamadım Çözen Varsa Bi anlattsın yahu :)

  13. raddo raddo Eylül 27th, 2013 saat 05:05

    gerçekte ne olduğu açık ! silah denemesi yapıldı. o sırada patlama etkisi ile çığ üstlerine kaydı. radyasyon tüm elbiselerde vardı. rusların ne yaptığına akıl ermiyor. dünyada mevcut en iyi fizik ve matematikçiler onlardan çıktığı için, rusya gizli güç dünya üzerindeki …

  14. Kerrar Kerrar Eylül 27th, 2013 saat 09:06

    Kesinlikle izlenebilir, gayet güzel keyifli bir film. Sonu da iyiydi.

  15. kalinka kalinka Eylül 27th, 2013 saat 14:53

    güzel,ilginç bir filmdi..

  16. sulka sulka Eylül 27th, 2013 saat 14:56

    Ne merak ederim,ne ararım ne bulurum:)

  17. ismail ismail Eylül 27th, 2013 saat 16:45

    film muhteşem böyle amatör kamera ile cekilen gerilim filmler süper oluyor seneler önce “blair cadisi” diye film izlemiştim bu filmde süperdi BiLGiN kardeş blair cadisi bulbilirsen ekle pişman olmassin

  18. AYSEL AYSEL Eylül 27th, 2013 saat 18:16

    BEN BU FiLMiN GERCEK OLAYINI iZLEDiM VE HALA BU OLAYIN ETKiSi ALTINDAYIM… ARKADASLAR Bi GERiLiM FiLMi iZLEMEK BASKA AMA BU OLAYIN GERCEK HAYATTA OLDUNU DUSUNMEK BAM BASKA Bi DUYQU KENDiMi ONLARIN YERiNE KOYDUMDA TUYLERiM ULPERiYOR… DUSUNSENiZE KARLI Bi HAVADA ISSIZ Bi YERDE GECE YARISI BiRiLERi SiZi VAHSiCE OLDURMEYE CALISIYOR… BU FiLM DiYiL BUNU YASAYAN GERCEK 9 PIRIL PIRIL GENCLERDi… iSiN EN KORKUNC TARAFIYSA BU OLAY COK GIZEMLI SEKILDE KALMASIDIR… iNSANIN BASINA ORADA NE GELE BiLiRKi… GELELiM FiLME FiLiMiN SONU COK ANLAMSIZ VE BERBATTI… DYATLOV GECiDi 1Ci ve 2Ci BOLUMU iZLEMEYi HEPiNiZE TAVSiYE EDERiM…

  19. su duru su duru Eylül 27th, 2013 saat 18:45

    çok güzel film.gerçek olması ayrıca etkileyici.tavsiye ederim izleyin.emeğe saygılar.

  20. Erkan Erkan Eylül 27th, 2013 saat 23:02

    Amatörce bir film yapmışlar ama izlenir. 2. part 12:45 saniyesinde tepede gezen 2 tane yaratık var herneyse :D

  21. max payne max payne Eylül 27th, 2013 saat 23:44

    Bu olay gerçek ve hala sırrını korumakta yada sır olarak kalması bazı çevrelerin işine gelmekte.

  22. gürkan gürkan Eylül 28th, 2013 saat 02:30

    zaman kaybı hatta saçma sapan bi film yapmışlar yine de sağol bilgin :)

  23. Murat_F Murat_F Eylül 28th, 2013 saat 04:03

    değişik bir film. farklı. korku diyemem ama vaktiniz varsa izleyin. bir şey kaybetmezsiniz.

  24. Don Vito Don Vito Eylül 28th, 2013 saat 16:35

    Olay yaşanmış bir olay, hakkında ufak çaplı göz gezdirdim nette cidden ilginç. Film nasıl derseniz fena değil filmi ilginç kılan olayın yaşanmış olması işte bu da filmi sadece bir film olmaktan ayrı kılıyor. İzleyin derim.

  25. murat murat Eylül 28th, 2013 saat 18:33

    ne bu şimdi insanlar zaman makinesinden geçince zombiye mi dönüşüyorlar çok saçma vatttiniz boşsa belki izlenir ama değersiz bir film

  26. Betül Betül Eylül 29th, 2013 saat 02:53

    Filmi sonuna kadar izledim. Filmin yaşanmış bir olay olması gerçekten insanı meraklandırıyor. Çok iyi film değil ama kötüde değil. Vakit kaybı asla değil.. Sonu biraz saçma geldi ama izlenebilir..

  27. Efe Efe Eylül 29th, 2013 saat 11:53

    BU FİLMİN TÜRKÇE DUBLAJINI ÇIKARTACAK MISIN ADMIN ????

  28. Gülçin Gülçin Eylül 30th, 2013 saat 17:27

    izlenmeliii

  29. yusufsever04 yusufsever04 Eylül 30th, 2013 saat 19:51

    bence hoş güzel yorumlar yazmışlar gerçekte o yorumlar izlemeyen izlesin iyi seyirler

  30. celaleddin celaleddin Eylül 30th, 2013 saat 23:48

    biz azerilerin guzel bir ata sozu var. ne isin var mazanda, popon kanar kazanda.bilmediin erde ne isin var?

  31. Delgado Delgado Ekim 1st, 2013 saat 03:40

    Surukleyici bir film oskarlik degil ama vakit kaybida asla degil konu kisaca ruslar isinlayici yer bulmuslar oraya kimseyi sokmuyolar filmin sonunda adamla kadin canlarini dusuneceklerine bilimsel bilimsel konusuyolar o biraz tuaf yoksa film guzel 10 uzerinden 7

  32. zeytin zeytin Ekim 2nd, 2013 saat 00:40

    kurku filmimi acaba

  33. emir emir Ekim 4th, 2013 saat 18:22

    erkan…o karaltı şeyleri ben de gördüm ama bi anlam veremedim(dağda gezen iki hayvan olabilir)..film gerçekten çok şaşırtıcı ve hala kafam karmakarışık bu film hakkında…saçmalamadan ziyade senaristin ne demek istediğini anlayamadığımızdan bu bence..adamlardaki zeka ve yaratıclık çok iyi…böyle şeyler hakkında aklıma gelen şey illüminatidir ve onların yaptığı çalışmalar da buna benzer şeyler(metafizik çalışmaları da buna giriyor)…özellikle filmi ilginç kılan;keşfedilen solucan deliğidir..her şey buna göre şekilleniyor..radyasyonların bu solucan deliğinden geçildiğinde bulaşması,anatomik yapıdaki dna mutasyonuna sebebiyet vermesi ve fazlaca kişilerin ölü bulunması da geçmişten gelen kişilerin ölü olarak bu zamana(film zamanına) gelmesi diye düşünüyorum..dağcıların zekaları da bir hayli yüksek geldi bana..

  34. faruk kral faruk kral Ekim 5th, 2013 saat 02:53

    on numara harika bir film, yukaridaki sacma sapan yorumlara bakiyorumda bazilarida kit kanaat film zevki ile yorum yapmislar filmi pek begenmemisler, bu filmi begenmeyen bir daha hic bir film seyretmesin yada yorum yapmasin, gercek bir hikayeden esinlenerek yapilmis on üzerinden on verilecek muhtesem bir fim,,mutlaka seyredin admin adamim eline saglik…izleyin, süper,,,

  35. Mata Mata Ekim 7th, 2013 saat 15:52

    Film yasanmas yada efsanelesmis esrarengiz olaylari el kameralariyla ortaya cikarmaya calisan genclerin cortlamasi turunde. Bu turu sevenler Irin izlenebilir . Bence basarili

  36. iyılmaz iyılmaz Ekim 8th, 2013 saat 00:47

    37:45 dkda arkalarında iki hayvanımsı bişey geçip kayboluyor. İzlenilirmi derseniz boş vaktiniz varsa izleyin kalitesiz bir yapım olup düzgün bir yapımla on numara film olurdu 10/5

  37. iyılmaz iyılmaz Ekim 8th, 2013 saat 00:51

    bi not daha zaman makinasından o kadar fazla geçmişe gittilerse kameranın pili nasıl dayandı 58 sene

  38. tunga tunga Ekim 16th, 2013 saat 17:47

    ruslar kadar … yok bu dünyada

  39. Volkan Volkan Ekim 17th, 2013 saat 04:52

    Bu öğrenciler olayın oldugu yere gitmeden önce yaslı bir kadınla yanı 1959 olayını gören tanıkla konusmuslardı ve kıza orada 9 degıl 11 cesedın bulundugunu acıklamıstı,olay ıtıbarıyle anladıgım su
    filmin sonunu anlamayanlara,o iki yaratık zaten en son kalan 2 kişiydi kendileriydi o yüzden zarar vermediler,ve olayın öncesını gösteren kamerada kendı kameraları farkınsaysanız bızımkının aynısı demıslerdı,mahsur kaldıkları,yerden ışınlanarak çıkıs yaptılar,ama erıyıp mutasyona ugradılar ve ısınlandıkları yer 1959 o yuzdendırkı 11 ceset bulundu,yanı o 2 fazla ceset yıne onlar,neden 1959 dıceksınız,kızın aklını fıkrı o yıldaydı basından berı ve aklında kalan en taze bılgıde 1959 yılının kamp alanı…. fılm guzeldı,saygılar

  40. JustiCe JustiCe Ekim 17th, 2013 saat 18:06

    film oldukça güzeldi olayın tam olarak ne oldugunu bilmek istiyor insan ve aklınızda bir soru işareti oluşturuyor

  41. melih melih Ekim 19th, 2013 saat 12:35

    on numara film di ya sonunu anlamadım diyen arkadaşalra da şunu yazım ( Spoiler engellendi. )

  42. Zehra Zehra Ekim 20th, 2013 saat 14:20

    FİLM GÜZEL ANLAMAYANLAR VAR VE ÇİRKİN DİYORLAR. DİKKATLİ İZLEYİN ARKDŞLAR İNSANLARIDA YANILTIYORSUNUZ. FİLMİ İZLEYİN MUHTEŞEM BİŞİY.

  43. AKER AKER Kasım 9th, 2013 saat 16:06

    fevkalade ilginç bi film tavsiyem önce araştırın sonra izleyin daha iyi anlayacaksınız…..DYATLOV VAKASI………….Diye araştırın

  44. asiii33 asiii33 Aralık 8th, 2013 saat 21:14

    film güzel ama sonu saçma olmuş ne olduğu aydınlatılamayan bir olayı kendileri çözmüş sonu olmamış izlenilebilir sonundan dolayı filme notum 10/5 eğer sonunu gerçek hikayedeki gibi belirsiz bıraksaydılar notum 10/9 olurdu ama şuan dediğim gibi 10/5

  45. ergen ergen Aralık 15th, 2013 saat 01:27

    hayatımda izlediğimiz en muhteşem en şaheser en olağanüztü ses harika oyuncular mükemmel izyenler harika:):)

  46. burak burak Ocak 18th, 2014 saat 14:48

    film gerçek yaşanmış Dyatlov Geçidi olayı yazın çıkar

  47. Orhan Orhan Nisan 13th, 2014 saat 22:58

    Guzel ve surukleyici bir film, tavsiye ederim.

  48. Ranger Ranger Ağustos 10th, 2014 saat 14:38

    bazıları dyatlov olayının sebebini yeti adlı(Rusya’da Leşi)bir yaratık tarafından yapıldığını söylüyorlar bir fotoğraf bile var.

Türkçe imla kurallarına uymadığınız taktirde yorumunuz kesinlikle onaylanmayacaktır.