facebook'a ekle facebook'a ekle twitter'a ekle myspace'e ekle friendfeed'e ekle google bookmark'a ekle msn ekle rss abone ol

Sinek izle The Fly (1986) Film izle Türkçe Dublaj |



Film yükleniyor, lüfen bekleyiniz..
reklamı geçmek için tıklayın



"Sinek izle The Fly (1986) Film izle Türkçe Dublaj" için 31 yorum yapılmış (Sizde görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.)

  1. dursun dursun Şubat 10th, 2011 saat 23:47

    aslında güzel bir film ama öok iğrenç ama yinede çok güzel

  2. Hasan Hasan Temmuz 9th, 2011 saat 15:38

    Çok iğrenç bir film şiddetle tavsiye etmem

  3. Burak Burak Temmuz 20th, 2011 saat 01:34

    Midenizi kaldırmaya deymez başlamayın bile admin emegine saglık.

  4. lone lone Eylül 11th, 2011 saat 20:54

    çok üst düzey bir filim olmasada tarihine göre bayağı iyi sürükleyici bir filim değüil ama adamın sineğe dönüşmesini görmek için izleyebiliyor insan günümüz yılında yapılan bir çok sinekli filimden daha gerçekçi özellikle sinek adam izlenebilir ama çok bişey beklemeyin filimden

    ayrıca bu filim bilimkurguda ilk 3.cü sırada tabi bunu hak ediyormu derseniz tabiki hayır ama dediğim gibi yılına göre güzel filim

  5. Ahmed Ahmed Eylül 18th, 2011 saat 01:28

    Güzel bi film ama harbiden iğrenç ötesi bişey mideniz kaldırabilrse izleyin…

  6. yiğit yiğit Aralık 19th, 2011 saat 23:57

    güzel bir film o kadar iğrenç değil ama yine de iğrenç eski de olsa sürükleyici 10 üzerinden 5 veririm iyi seyirler

  7. yasin yasin Ocak 27th, 2012 saat 20:01

    film bence çok güzel ve iğrenç flan deil iğrenç olan sadece 1 sahne var bence izlemelisiniz

  8. recep recep Şubat 7th, 2012 saat 22:42

    bu kadar saçma bu kadar igrenç bu kadar kötü filim izlemedim hayatımda

  9. denız denız Şubat 16th, 2012 saat 15:37

    zaman kaybı benım ıcın bı kac sahnesı harıc berbattı

  10. hasan123 hasan123 Şubat 19th, 2012 saat 03:10

    gerçekten de garip bir filim ancak izlerken hiç sılılmadıım bana göre güzel izlenebilir…

  11. ramooo ramooo Şubat 19th, 2012 saat 17:22

    çok saçma ve igrenç !!!!!

  12. zıttterenköy zıttterenköy Şubat 20th, 2012 saat 11:19

    çocukları ne oldu acaba:D

  13. Abdullah Abdullah Mart 12th, 2012 saat 17:00

    arkadaşlar güzel ama daha güzelleride war

  14. Gkn Gkn Mart 15th, 2012 saat 19:52

    1- Çocukları ne oldu acaba diye soran arkadaş cevabını “Sinek 2″ filminde alabilir.
    2- Bu filme iğrenç diyenlere bir de “İnsan Tırtıl”ı denemelerini tavsiye ederim.
    3- Film tipik bir Croenenberg filmi. Teknolojik bir distopya çiziyor. Bu sebeple “Aman da gerileyim korkayım” diye izliyorsanız izlemeyin. Alt metinleri okumayı seviyorsanız tam size göre.

  15. yusuf yusuf Mart 27th, 2012 saat 14:00

    film güzeldi ama mide bulandırıcı idi

  16. delorian delorian Mart 30th, 2012 saat 23:00

    Valla yorumları okudum ve sadece güldüm bazı arkadaşların kendi cehaleti.nede olsa yaşları genç ama çeneleri çok laf yapıyor.benim gibi 1980 lerde büyümüş o dönemin kültürlü gençliği zaten filmin ne olduğunu anlar.özellikle 1980-1990 arası filmlerin hepsi mükemmeldi daha ne bekliyorsanız.cronenberg kim bence onu bir araştırın ütopik ve ütopya nedir bunada bir bakın bu filmler kült filmlerdir ama siz bunlarıda bilmezsiniz.emeğe saygı kolay gelsin.

  17. laleee laleee Nisan 9th, 2012 saat 03:34

    1. partı kapadım yemek yiyemedim…onun dışında izlediğim filmler gayet güzel emeğine sağlık bilginn..

  18. turan turan Nisan 10th, 2012 saat 17:25

    idare eder yalnız kız neden öldürmk istemiyor hala :)
    orası komikti:DD z

  19. hüseyin hüseyin Nisan 13th, 2012 saat 21:54

    site yönetimi sizleri tebrik ederim. film sitelerine girerim gerek tasarım gerek film kalitesi çok iyi, en iyi site diye alkışlananlardan bile. film süper hala bu efektleri verebilmek günümüzde bile çok zor

  20. erdem erdem Nisan 28th, 2012 saat 23:23

    86 yılı bir yapıma göre oldukça iyi efektler var. Ben beğendim..

  21. ali ali Mayıs 2nd, 2012 saat 03:02

    kardeşim bu filmi çocukken yarısına kadar izlemiştim ve hep merak ederdim nasıl bitti diye … emeğine sağlık :)

  22. Baran Baran Mayıs 13th, 2012 saat 16:58

    baştan belliydi zaten hiç güzel film değil daha önce izlemiştim

  23. yusuff yusuff Haziran 1st, 2012 saat 00:29

    fılm akıcıydı ama anlamsız basıt bır fılım keske ızlemeseydım genede emege saygı

  24. tutku tutku Haziran 7th, 2012 saat 20:35

    çok güzel bir film ama daha güzel olabilirdi çooook kötü yazanlar ölsün ama neden kötü yazıyolar ki hatta ölmekle kalması cihenneme gitsinler msela dursun aslında çok güzel ma çok ama yinede çok güzel hahaha güliyim bari mesela yusuf filim akıcıydıama anlamsısdı basitbasit bir film keşke izle meseydim genede emeyi geçenlere saygı neymiş dursundan bile daha kötü

  25. nasrullahkeskinhotmail nasrullahkeskinhotmail Haziran 9th, 2012 saat 22:41

    Film çok güzel sıkmıyor ancak tv den çekildiğinden cızrtılı ses var bidde adam ola ola sinek oluncaiş kötü.Midem ilk defa bu kadar bulandı ama seyrediniz zamanına göre görsellik muhteşem işlenmiş her şey gerçek gibi.

  26. ilker ilker Ağustos 6th, 2012 saat 23:46

    bu filim 25 senelik bir filim bu filme sacma demek haksizlik olur

  27. mailk mailk Eylül 26th, 2012 saat 23:57

    Çok zamanlar önce 1982 li yıllarda aktör ahmet mekinin oynadığı beyin değişimi filmi gibi saçmalaıkların daniskası…hayatımda gördüğüm en güzel sex filmi..e ene demişler her kör satıcının bir kör alısıcı olurmuş..

  28. iskender iskender Kasım 9th, 2012 saat 13:50

    film zamanına göre mukemmel ötesı. gunumuzde bıle böyle kalıtelı yaratık yapamıyorlar kı 86 yılından bahsedıyoruz .helekı adamın dökulme sahnesı sonra ılk maymun ısınlanması super. bence bu fılme tek laf edılmez ancak helal olsun dedır gercekden kalıtelı bır fılm. admın fılmın 2cı sınıde yuklersen turkce olarak cok sevınırım ya

  29. fatih fatih Aralık 12th, 2012 saat 23:55

    bence harika bir film aradaki yıl farkınıda hesaba katarsak tşk.ler admin

  30. çiğdem çiğdem Aralık 13th, 2012 saat 22:48

    iğrenç bi filmdi bilim kurgudan öte mide bulandırıcıydı.şuan hala midem bulanıyo.şu ısınlama icat edilmez umarım sonucunun böyle oldugunu düşündükçe bi tuhaf oluyom

  31. DreamSongs DreamSongs Temmuz 27th, 2013 saat 23:50

    Zamanına göre iyi işlerden …

Türkçe imla kurallarına uymadığınız taktirde yorumunuz kesinlikle onaylanmayacaktır.