facebook'a ekle facebook'a ekle twitter'a ekle myspace'e ekle friendfeed'e ekle google bookmark'a ekle msn ekle rss abone ol

Spartacus Blood And Sand 11. Bölüm (Türkçe Dublaj) İzle |



Film yükleniyor, lüfen bekleyiniz..
reklamı geçmek için tıklayın



"Spartacus Blood And Sand 11. Bölüm (Türkçe Dublaj) İzle" için 15 yorum yapılmış (Sizde görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.)

  1. fuat fuat Temmuz 7th, 2011 saat 00:45

    seri halinde izlemenin en güzel yanı peşpeşe izlemek 3 günde 11. bölüme geldim devamını isterim bitiyo :S

  2. ultra42 ultra42 Temmuz 19th, 2011 saat 17:11

    süper dizi devamını istiyoruz :D

  3. ibrahim EKER ibrahim EKER Kasım 12th, 2011 saat 23:23

    yeni sezon ocakta çıkıyomuş arkdaşlar ;)

  4. klas klas Kasım 14th, 2011 saat 14:56

    cok beyendim tesekkur

  5. ismail ismail Aralık 26th, 2011 saat 04:21

    bilgin ustad. filmlerin ve seçimlerin güzel begenerek takıp ediyorum. yalnız bu spartaküs serisinde 11 ve 12 bölümler aynı. yani 12 bölüm eksik sanırım tamamlarsan sevinirim. birde senden istegim presson break dizisini arşivine katarsan sevinirim. başarılarının devamı dilegiyle.

  6. Engin Adıgüzel Engin Adıgüzel Ocak 11th, 2012 saat 21:41

    Merhaba bilgin,

    11. bölümü açmaya çalışıyorum ama video 12. bölümün. Hata mı var yoksa bu hata benden mi kaynaklanıyor?

  7. bilgin bilgin Ocak 11th, 2012 saat 21:50

    @Engin Adıgüzel tam emin değilim Tekrar kontrol edeyim.

  8. Engin Adıgüzel Engin Adıgüzel Ocak 12th, 2012 saat 12:51

    @bilgin şimdi de evden baktım da evet . bölümün başlığı “old wounds” bu 12. bölüm.

  9. binnat binnat Şubat 28th, 2012 saat 20:46

    11.ci bolumu nasil izleye biliriz?

  10. tural tural Mart 1st, 2012 saat 19:53

    salam cox gozel kinodu

  11. mustafa mustafa Mart 27th, 2012 saat 14:09

    bilgin arkadaş. Spartacus Blood And Sand 11. Bölüm ün 3.kısım da hata var.açılıyo ama kısa süre sonra duruyo başa dönüyo.İlgilenirsen seviniriz..sağolasın..

  12. bilgin bilgin Mart 27th, 2012 saat 14:12

    @mustafa kontrol ettim açılıyor tekrar deneyiniz.

  13. mustafa mustafa Mart 27th, 2012 saat 14:27

    bilgin hocam.şu an baktım.yine aynı. 02:15 inci saniye ye geldiğinde duruyor.tekrar baştan başlıyor.. size zahmet hocam..

  14. bilgin bilgin Mart 27th, 2012 saat 14:44

    @mustafa benim yapabileceğim bir şey yok bu duruma sorun sitede değil partlar’dada değil ya sizin tarayıcınız’da yada internetinizde malesef.

  15. Anar Anar Ekim 30th, 2012 saat 20:08

    ellerine saglik kardes cok guzel film

Türkçe imla kurallarına uymadığınız taktirde yorumunuz kesinlikle onaylanmayacaktır.