facebook'a ekle facebook'a ekle twitter'a ekle myspace'e ekle friendfeed'e ekle google bookmark'a ekle msn ekle rss abone ol

Tatlı Cadının Hediyesi – The Good Witch 2008 Türkçe Dublaj izle |



Film yükleniyor, lüfen bekleyiniz..
reklamı geçmek için tıklayın



"Tatlı Cadının Hediyesi – The Good Witch 2008 Türkçe Dublaj izle" için 46 yorum yapılmış (Sizde görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.)

  1. okan okan Nisan 16th, 2013 saat 17:44

    Güzel Film :)

  2. Yasin Aydın Yasin Aydın Nisan 16th, 2013 saat 17:59

    Tek Parca KOyarmısın Bilgin Kardeşim Film İzleyemiyorum :(

  3. ela ela Nisan 16th, 2013 saat 19:21

    süper

  4. Ad3mS Ad3mS Nisan 16th, 2013 saat 19:51

    @Bilgin filmi baştan sona izledim harebe bir binada gri kadın diye biri yaşadığına inanılıyor. Bu bina tam satılmak üzereyken kasabaya bu evin sahibi olduğunu söyleyen güzel bir kadın geliyor. Herkez onu cadı olduğunu büyü yaptığını düşünüyor. Kasabadan atmaya çalışıyorlar ve bu esnada olaylar gelişiyor ve filmde anlatılmak istenilenide izleyen bir zahmet izledikten sonra anlasın. Neden bunu yazdığıma gelince filmin açıklamasını yazmışsın ama filmle hiç alakası yok bilgin olsun xD nerden alıntı yaptıysan filmle senin yazdığın açıklama bambaşka… Filmle gelicek olursak güzel bir film izlemenizi tavsiye ederim özellikle çocuklara izletebilirsin güzel mesajlar veriyor ;)

  5. hayri fatih gökoğlu hayri fatih gökoğlu Nisan 16th, 2013 saat 20:33

    film güzel mantıklı

  6. ömer can ömer can Nisan 16th, 2013 saat 23:56

    güzel bence beyne arşivlenebilir

  7. yusuf yusuf Nisan 17th, 2013 saat 00:28

    selam uzun zamandır bu sıteyı takıpteyım fılmlerı burdan ızlıyordum fılmler kalıtelı tek sıkıntı part part atarken tek part olarakta at bılgın .. daowland menager yuzunden fılmlerı ındırerek ızlıyorum sen tek part yukleyınce part part ındırmek olmuor kendım ıcın solemıyorum cunku bu sıteyı takıp eden bırcok kısıde aynı sıkıntıyı yasıyor tesekkurler ılgın ıcın ..

  8. bifilm bifilm Nisan 17th, 2013 saat 02:32

    ders veren bir film güzel:)

  9. lampard lampard Nisan 17th, 2013 saat 02:35

    arkdaşlar film çok güzel ama sonu çok saçma bitti. kadın cadı mı değil mi? sorusu havada kaldı

  10. oduman oduman Nisan 17th, 2013 saat 02:44

    bilgin kardeşim vk oynatıcıya geri dön bu çok kötü vk’da insanlar internet hızına göre (p)lerini secebiliyor,dikkate alırsan sevinirim

  11. servet servet Nisan 17th, 2013 saat 08:31

    izlenir

  12. Aytunç Demir Aytunç Demir Nisan 17th, 2013 saat 12:36

    ben cocuk degilim fakat cocuklarla birlikde bende seyrettim.gayet güzel yapılmış bir film seyrederken insanları hiç sıkmıyor ve zevle izletiyor.yapımda ve oyunda oynayanlara,ayrıca filmi bize sunan FULFİLLMİZLE.COM ailesinede çok teşekkür ederim.herkeze tafsiye edebilirimki gayet güzel bir film .

  13. volkancan volkancan Nisan 17th, 2013 saat 15:51

    GÜZEL izlemeye deger sıkılmadan izlenicek bir film tşekkürler paylasım için

  14. Berbat Berbat Nisan 17th, 2013 saat 16:52

    Dünyada Gördügüm en berbat filmdi macera yokki mq kadın büyücü tamam ama bari çocuklar falan büyücü oludgunu iyice bilselerdi falan sakına izlemeyin boşuna izlemişim yorumlara bidaha kanmicam lan

  15. Kemal Kemal Nisan 17th, 2013 saat 17:50

    Açıklama ile film in alakası yk nasıl çıklama yzıyrsunuz hayret..

  16. korkmaz3 korkmaz3 Nisan 17th, 2013 saat 18:34

    Yazılı konusuyla ilgili olmayan vakit geçirmek için hoş bir aile filmi.

  17. Ali Baba Ali Baba Nisan 17th, 2013 saat 18:54

    Cadı mı? Değil mi?

  18. hülyaa hülyaa Nisan 17th, 2013 saat 21:23

    hayatımda izlediğim ve en çok etkisinde kaldığım bir film kasaba eski olayları sevenler mutlaka izlesin biraz sıradan ama mükemmel bir film hala etkisindeyim

  19. BySky BySky Nisan 18th, 2013 saat 00:31

    Film güzel ama tek sıkıntı var Film hiç iyi bir yerde bitmemiş. nerden kaldı bu kadının cadılığı. sadece ıksirler yapıyo ve onun yaptıkları bitkisel yani cadılıkla alakası yok. filmde 2 yerde cadılık vardı. 1. köpekle konuşması 2. sonunda süpürgenin yanına gelmesi ama güzel bir film yinede

  20. mustafa mustafa Nisan 18th, 2013 saat 11:25

    tamamen zaman kaybı diyorum.

  21. Erdal Saatcioğlu Erdal Saatcioğlu Nisan 18th, 2013 saat 12:47

    Güzel bir aile filmi iyi seyirler.

  22. suat altun suat altun Nisan 18th, 2013 saat 17:05

    çok güzeldi bayıldım

  23. Cansu Cansu Nisan 18th, 2013 saat 19:18

    Filmi sevdim! Zamanınız varsa izleyin derim ayrıca hayır o bir cadı değil ;)

  24. samet samet Nisan 18th, 2013 saat 21:41

    19 yorumdan 2 si olumsuz ama 19 dan 18 olsa şuan yine izlerim sıkıntıdan nefes almak içimden gelmiyor,Hadi bakalım,

  25. mehmet mehmet Nisan 19th, 2013 saat 06:19

    yorumlara aldanıp izledim pişman oldum, ne koftiden bir film yav

  26. esin esin Nisan 19th, 2013 saat 17:58

    şakamı yapıyosunuzz ne olacak diye izledim saçma ve bomboş bir filmmm sonuda tam komedii..bence bu film yerine dizi olmalıymş

  27. sisy sisy Nisan 19th, 2013 saat 18:32

    bence güzel ;) ama genede siz bi’ izleyin derim yani herkesin zevki farklıdır hem o kızda bir cadı değil söyliyim :D

  28. melodi melodi Nisan 19th, 2013 saat 18:52

    film fena değil ama aciklamada yazildigi gibi değil

  29. Serhat Mavituna Serhat Mavituna Nisan 19th, 2013 saat 23:30

    Sayın admin,
    filmin verdiğiniz özeti, bu filmin devamı niteliğinde olan “Tatlı cadının hediyesi” filminin özeti aslında.Bu nedenle bu filmle ilgisi yokmuş gibi görünüyor.(ve yok da zaten!)..Sizin filmi seyrettikten sonra 2.filmi sizin sitede olmadığı için maalesef başka bir siteden sıkıntılarla izliyorum..sürekli beni üye olmaya zorluyor.inatla olmuyorum..bu arada özeti düzeltirseniz iyi olacak..güzel filmler ve harcanan emekleriniz için teşekkürler…

  30. mathilda mathilda Nisan 20th, 2013 saat 16:27

    10 yaşında lsaydım bu filmden alacağım tad daha farklı olurdu…ama yine de güzel..çocuklar hatta büyükler için ders verici nitelikte.. bu arada Cassie bir cadı değil.. cadılar konseyinde onu hiç görmedim.. :)

  31. godzilla godzilla Nisan 21st, 2013 saat 01:56

    Admin film çok güzeldi kocaman teşekkür size :D

    Bunun serisi var,toplam 6 seri en son seri 2013 yapımı…Diğerlerini izlememiz mümkünmü :(

  32. ilker ilker Nisan 22nd, 2013 saat 15:19

    Sanki playstation cafe ye gitmiş pes2013 oynamış ama 8-0 yenilmiş gibiyim hiç zevk almadım ve kesinlikle izlemeyin….

  33. mamibaba mamibaba Nisan 23rd, 2013 saat 00:56

    Admin Bu Filmin serileri var onları bula bilirsen cok sevinirim .hallmark die bi sitede gördüm ama açamadım lütfen bi yardımcı ol

  34. aksuzafer aksuzafer Nisan 24th, 2013 saat 02:58

    merak edenler için, kadın (cadı) tatlı cadılardan x)

  35. adas adas Nisan 24th, 2013 saat 18:43

    Süper

  36. eda tunc eda tunc Nisan 25th, 2013 saat 22:14

    ben filmi begendim 10 üzerinden 8 kim ne derse desin ayrıca admin çok tşkler böyle güzel filmleri bizimle paylaştıgın için. bu sitede severek ve beğenerek film izliyorum

  37. turuncu kafadar turuncu kafadar Nisan 29th, 2013 saat 18:14

    bilgin kardeşim film acayip süper ama tek part koysaymısın keske ama bu şekildede olur ama koy hee herkeze tavsiye ederim film süper.

  38. buket buket Mayıs 1st, 2013 saat 01:47

    Bilgin sitenı surekli takip edıyorum. Filmin dıger serılerını de koyar mısın acaba ?

  39. yağmur yağmur Mayıs 10th, 2013 saat 16:02

    zaman kaybıydı ve en son partta film resmen ortada kesilmişti ve çok berbattı hiç güzel değil di berbatt

  40. ayse ayse Mayıs 11th, 2013 saat 17:19

    hiç ilginç birsahne yok.cok basit.12-13 yas arasına önerilir

  41. Mehmet0186 Mehmet0186 Mayıs 16th, 2013 saat 14:57

    FİLM GÜZELDİ SANKİ DİZİ HAVASINDAYDI AMA GÜZELDİ İZLEYİN

  42. Humay Humay Ağustos 2nd, 2013 saat 13:56

    ya film çok guzel de simdi ben anlamadim cadimi diğilmi?…..sonun beğenmedim…Ama tamlikda cok guzel…:)

  43. MAKULİT MAKULİT Aralık 28th, 2013 saat 07:39

    film baştan sona güzel.sıkıcı değil.aksiyon yok ama sürükleyici

  44. Defne Defne Şubat 23rd, 2014 saat 16:32

    film çok güzel bence :)

  45. Defne Defne Şubat 23rd, 2014 saat 16:33

    güzel bence izleyin

  46. Gülseli Gülseli Mart 30th, 2014 saat 17:10

    Saçma salak bir filmdi asla tavsiye etmem. hiçbir şey sonuca ulaşmadan film bitiyor.tavsiye etmiyorum sakın zamanınızı boşa harcamayın !!!!

Türkçe imla kurallarına uymadığınız taktirde yorumunuz kesinlikle onaylanmayacaktır.