facebook'a ekle facebook'a ekle twitter'a ekle myspace'e ekle friendfeed'e ekle google bookmark'a ekle msn ekle rss abone ol

Yeniden Doğuş – Bangkok Revenge 2011 Türkçe Dublaj izle |



Film yükleniyor, lüfen bekleyiniz..
reklamı geçmek için tıklayın



"Yeniden Doğuş – Bangkok Revenge 2011 Türkçe Dublaj izle" için 35 yorum yapılmış (Sizde görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.)

  1. F-u-r-k-a-N F-u-r-k-a-N Mayıs 29th, 2013 saat 15:33

    İzledim Ama o kadar iyi bir film değil aslında ama vakit geçirmek için izlenilebilir o kadar zevk vermiyor Ayrıca kısa sürüyor efectler biraz saçma

  2. orcum orcum Mayıs 29th, 2013 saat 15:42

    daha önce izledim güzel film

  3. Alican Alican Mayıs 29th, 2013 saat 15:43

    Zamanın varsa izlenebilecek bi film, yalnız bu usta cocuğa herşeyi ögretiyo araba sürmeyi öğretmiyo çocuk her yere yürüyerek gidiyo :):)

  4. Zahid Zahid Mayıs 29th, 2013 saat 16:02

    teşekkurler cok iyi bir film.

  5. AlpereN AlpereN Mayıs 29th, 2013 saat 16:48

    Harika otesi bir film bence vaktiniz varsa izleyin

  6. PROFESSİONAL F PROFESSİONAL F Mayıs 29th, 2013 saat 17:19

    İzlene bilir bir film

  7. resid resid Mayıs 29th, 2013 saat 17:35

    zaman kaybi

  8. yusuf yusuf Mayıs 29th, 2013 saat 18:27

    sıkıcı

  9. samet samet Mayıs 29th, 2013 saat 18:57

    film idare…admin kardeş rica etsem filmlerin fragmanını eklermisin.teşekkür…

  10. Gökhan Gökhan Mayıs 29th, 2013 saat 20:46

    Muhteşem sahneleri var kesinlikle izlenmeye değer bir film dövüş sanatlarını gerçekten çok güzel anlatıyor şiddetle tavsiyedir…

  11. axxx axxx Mayıs 29th, 2013 saat 21:27

    Alican a katılıyorum adam bi araba kullanmayı öğretmemiş belkide hocada bilmiyordu kullanmayı (: film izlenebilir fena değil aman aman birşey değil anlamadığım tai box u çok abarttılar film neticede bu arada ton jaa filmi kadarda kaliteli değil izleyenler bilir.

  12. murat murat Mayıs 29th, 2013 saat 21:53

    arkadaşlar lütfen film güzel olduğu halde olumsuz yorum yapmayın çoğu insan yorumlarada bakar

  13. SİNAN SİNAN Mayıs 29th, 2013 saat 22:59

    bence iyi film

  14. fatih fatih Mayıs 29th, 2013 saat 23:10

    film izlenebilir bol dövüşlü.

  15. BuKaLeMuN BuKaLeMuN Mayıs 29th, 2013 saat 23:36

    güzel film tek kusuru aniden film bitiyor sonunu yapamamışlar ama güzel heleki dövüş sahneleri onnumara ;) iyi seyirler

  16. Onur Atakan Akkaya Onur Atakan Akkaya Mayıs 30th, 2013 saat 00:45

    İbrahım Tatlı Ses Kafasına Kurşun yedi bu kadar erken kalkmadı tıb dedikleri şey japon reizlerde bayağa ilerlemiş anlasılan :)

  17. Onur Onur Mayıs 30th, 2013 saat 02:32

    film güzel..fakat hep aynı sahneler aynı taktikler aynı konular işlenmiş..dövüş filmleri gittikçe geriye gitmekte

  18. dsdsef dsdsef Mayıs 30th, 2013 saat 02:49

    sacma otesi

  19. Kubilay Kubilay Mayıs 30th, 2013 saat 10:43

    Film kişiden kişiye değişir.Klasik intikam&dövüş filmi.Benim hoşuma gitti benim önerim keşke izlemeseydim,zaman kaybı tarzından yorum yapmak yerine filmin fragmanlarına bakın sonra izleyin ;)

  20. Burak Burak Mayıs 30th, 2013 saat 11:38

    Şöyle diyim, film izlenebilir bir film, velasıl herşey çok hızlı gelişiyor.. başrol oyuncusu 10 dakikada +20 yaşında oluyor, yani ne bileyim. biraz basit ama izlenebilir sıkmıyor. 10/5

  21. bekir bekir Mayıs 30th, 2013 saat 11:49

    güzel bir film

  22. cağrıı cağrıı Mayıs 30th, 2013 saat 13:09

    ehh işte idare edeer . . .

  23. ahmet ahmet Mayıs 30th, 2013 saat 15:34

    harıka bir yapıt elerine sağlık slm

  24. kamil kamil Mayıs 30th, 2013 saat 22:59

    HİKAYEYİ BOŞVERİN,DİREK DÖVÜŞ SAHNELERİNİ SEYREDİN YETER.İYİYDİ.,,

  25. qualme qualme Mayıs 30th, 2013 saat 23:16

    adam iyi dövüşçü ama filmde çok amatörce sahneler var konusu güzel ama amatör yapmışlar

  26. ömer faruk ömer faruk Mayıs 31st, 2013 saat 00:52

    gerçekten çok güzel bir filmdi hatta hayatımda izlediğim filmler arasında ilk beş arasına girebilir sondan kesinlikle izleyin buda farklı bir tecrübe herkez için :D

  27. Ad3mS Ad3mS Mayıs 31st, 2013 saat 02:11

    Bu adamı paranormal yada marvel sponsorluğunda bir filme koysalar muhtemelen bütün dünya bu adamın döğüşüne hayran kalır. Söz konusu çinliler yada japonlar ile bu işi yapınca anca bu kadar oluyor. Aslında film çok güzel ama konuyu ve görsel efektleri ses efektleri müzikleri yapamamışlar haliyle filmi izledikten sonra sanki sıradan bir film izlenimi veriyor. Bu adamın şansızlığı yanlış ülkede doğmuş xD amerikalılar dandik birini bile bundan daha gösterişli biri haline getirirken bu adamın yetekenekleri çok ama görsel efekti olmayan bir filmde anca bu kadar oluyor. Neyse izliceklere söylüyüm 10/7 normal bir zamanınızda izleyin…

  28. Hakan Hakan Haziran 4th, 2013 saat 21:59

    bence film güzel ama bazı sahnelerde dayak yemesi saçma olmuş öyle kavga
    eden bi adam 1 tane bile yumruk yememesi lazımken yiyo :)

  29. serkan serkan Haziran 5th, 2013 saat 13:32

    Dövüş filmlerini çok severim ama izlediğim en basit, en vasat döğüş filmi.Galiba film baştan sona amatör çekim. Ben olsam daha iyisini yapardım.

  30. engin engin Haziran 5th, 2013 saat 14:04

    bu filmde polisin hayat kurtardıgı vurgulanmıstır

  31. tayfun tayfun Haziran 13th, 2013 saat 13:39

    şu kickboks ‘ cu adam yuri boyka daki colombialıya çok benziyor.

  32. sinsi sinsi Haziran 15th, 2013 saat 23:52

    Sabır sabır ama nereye kadar en sonunda beni film sektörüne sokacaklar

  33. ressul ressul Haziran 21st, 2013 saat 09:53

    süper birşey

  34. tahir tahir Haziran 27th, 2013 saat 23:43

    gerçekten çok güzel bir filmdi

  35. Eren Dinçay Eren Dinçay Ağustos 15th, 2014 saat 00:53

    Harika!! Ötesi Film Bence İzleyin

    NOT: AMA GAZA GELMEYİN :D

Türkçe imla kurallarına uymadığınız taktirde yorumunuz kesinlikle onaylanmayacaktır.